236,633 בתי עסק    37,956 ביקורות

מסעדת בשרים בחיפה , מסעדות בשרים בחיפה

רשימת עסקים בתחום מסעדת בשרים בחיפה חסר עסק? לחץ כאן

אזור התעשיה רמת ישי
לימוזין היא מסעדה לקרניבורים. אלה שאוהבים בשר עשוי טוב ומדויק. השרות מעולה, גם בשעות הכי עמוסות, והאוירה בדרך כלל עליזה כדרך אנשים האוהבים להיות במקום. המסעדה יקרה אך החויה בחיך שוה את ההוצאה.
עין העמק עין העמק
שמי ענת ואני מתל-אביב נסעתי צפונה ונכנסתי לפונדק האש אני רוצה לשבח את המקום , את האנשים והאוכל בכלל אני ומשפחתי מאוד נהננו מהכול
קדושי יאסי 1 חיפה
היינו במסעדה לפני שבוע וחצי ביום שבת בצהריים. למרות שהזמנו מקום לא ישר התפנה מקום איך שהגענו שכן המסעדה הייתה עמוסה לעייפה באותה שעה. החלטנו ללכת לפי המלצת המלצר החביב על סטיק אנטריקוט בתוספת של צ'יפס, רוטב צימיצורי, מלח גס וסלט קולסלאו קסום. שילמנו על הכל 175 ש"ח מחיר שהוא לא זול אבל בהשוואה לבשר איכותי הוא אכן מומלץ.הרגשנו שבעים או יותר נכון..
חיפה 1 חיפה
זו לנו הפעם הראשונה לביקורנו במסעדת ממליגה . הגענו בסביבות השעה 14.00 ביום שבת 21.9.12 . המסעדה אמנם היתה מלאה בסועדים ,אך מלצרית אדיבה, עשתה ככל יכולתה למצוא עבורנו מקום ומן הראוי לציין ,שנהנינו מאד מהארוחה הטעימה על כל מנותיה , השירות המהיר ,הניקיון והאוירה הנעימה . בעיקר נהנינו מהמנות הראשונות,הצ'ורבה ,הקבבים ולקינוח -"הפפנש" אנחנו אמנם תל..
בית לחם הגלילית
עם מושבי ספסל ושולחן באמצע. עיצוב מעץ מסביב. אכלנו מס' פעמים את הפנקייקים המצויינים והעבים שלהם. לאחרונה ניתן לקנות קופונים באתרי הקניה המרוכזת לסניפים שלהם. גם הסטייר אנטריקוט שלהם מומלץ. הם פתוחים רוב שעות היממה שזה עוד יתרון. המחירים לא יקרים. מומלץ.
שער פלמר 3 חיפה
אני מבקרת קבועה בפאב הזה, ואני ממליצה עליו מכל הלב. אין בו אץ הפלצנות והיוקרתיות של הפאבים בכרמל. הוא לא מתיימר להיות משהו שהוא לא. הוא פשוט, השירות מצויין, הבירה בו מצויינת, האוכל בו טעים בטירוף, והוא זול יחסית. הסנדויץ רוסטביף מומלץ מומלץ!! תהנו! :)
שדרות בן גוריון 15 חיפה
מסעדה מעולה מעולה מעולה. כל מילה נוספת מיותרת. קפצתי עם בעלי למקום לפני כשבוע לארוחת ערב. הכל מעוצב במסעדה, צוות המלצרים היה ונתן יחס מעולה לסועדים ובעיקר יש במקום אווירה סופר רומנטית, מצרך שהוא דיי נדיר במסעדות. לא לקחנו מנות ראשונות וישר הגענו לעיקריות. אני הזמנתי דג בורי עם קונפי שום שהיה פשוט חלומי. בעלי לקח סטייק אנטריקוט ברוטב חמוץ מתוק שהיה..
חורב 16 חיפה
הגריל הבולגרי היא מסעדת הבית שלי משום שאני אוכל בה כבר 40 שנה.. (עוד בהיותה ברח' הגפן). אני לא אוהב קבב בכלל, אבל בקבב הבולגרי יש איזה טעם שאין בשום מקום אחר בארץ או בעולם. המסעדה היא מאד פשוטה, חסרת עיצוב. אבל מי צריך עיצוב עם מרק עדשים ניפלא, קבאב שאין כמוהו, סלט ולחם שחור. ולא נשכח את הבוואריה המיוחדת.
השחרור 12 טירת כרמל
קבב מצוין, אירוח של בעלי הבית ממש טוב. מומלץ ביותר לכל הצפונים! לא ממוסחר כמו כל השאר. מחיר מצויין, חום והכי חשוב טעים !!!
שער פלמר 3 חיפה
כשרוצים אלכוהול אמיתי מגיעים לפאב העוגן/קפה העוגן בחיפה. המקום נמצא בעיר התחתית של חיפה שזוכה לעדנה אמיתית לאחרונה. ביקרתי במקום בשישי האחרון. הגענו והמקום היה יחסית עמוס, מיד פינו לנו מקום על הבר. הברמנית הייתה נפלאה ביותר הזמנו כל אחת שליש קרלסברג מהחבית במחיר של 18 ש"ח לשליש. היינו רעבות אז לנשנוש הזמנו פילה מאטיאס במחיר של 39 ש"ח למנה. המנה..
מאפו 1 חיפה
כשרעבים קצת וגם אם רעבים הרבה קופצים לאכול בדלי בגט ליד מרכז חורב בחיפה. הכל טרי, הכל טעים ובעיקר יש שלל ומגוון גדול מאוד של סלטים ואפשרויות שונות. הייתי במקום לפני שבוע אחרי שחזרתי מבילוי עם חברות. הזמנתי כריך מוצרלה עם ירקות ומיונז. הכריך היה פריך, גדול והיה מספיק בגודלו ל 2 אנשים. שילמתי על הכריך 18 ש"ח ללא שתייה ונהניתי מכל רגע. ממליצה בחום על..
שדרות ההסתדרות 157 חיפה
הייתי במסעדה לפני כשבועיים. אוכל ממש טעים. המבורגר שלהם טעים ומיוחד. כנראה עושים אותו על המקום. שירות מעולה. ממליצה בחום.
שדרות ההסתדרות 84 חיפה
שיפודי כרמל זה מקום נהדר. למעט העובדה שכל הבשרים שהם מוכרים טריים וטובים המקום והשירות פשוט עושים את שאר העבודה בצורה פשוט מופלאה. לפני שבוע הגעתי עם חברה, הזמנו 2 מנות עם שיפודים בלאפה וכמובן הוספנו לזה שתייה. שילמנו סכום ממש מגוחך של 28 ש"ח כל אחד למנה ענקית שהייתה יכולה בקלות להאכיל 2 פיות של אנשים. בקיצור מדובר במקום נהדר, שירות טוב אוכל טעים..
סטלה מאריס 100 חיפה
לא מזמן ישבתי עם בן זוגי במסעדה גולדן קורל שבסטלה מאריס והאווירה שם מאוד אינטימית ונחמדה, יש לה נוף רומנטי שפונה על כל חיפה ויש גם אפשרות לעשות ארועים. אכלנו שרימפס וקלמרי שהיו מאוד טעימים ושתינו יין הבית.
שדרות בן גוריון 38 חיפה
הייתי במקום לפני שבוע. ישבנו בפנים כי היה פשוט חם בחוץ ברמות קשות. בתוך המסעדה יש פינת ישיבה מדהימה ממש כמו במסעדה מרוקאית למרות שהמסעדה היא מסעדה ערבית מזרחית. השירות היה מעולה במקום. הזמנו חליטת תה שעושים במקום ולמנה עיקרית לקחנו סלט פטוש עם חלומי. המלצר היה נחמד ביותר וניסה לעשות את המיטב על מנת לוודא כל רגע שאנחנו מרוצים. החשבון הסתכם בסך של 74..
חיפה
המסעדה נמצאת ביציאה הדרומית של חיפה ליד תחנת הדלק. במקום תמצאו מסעדה מזרחית אותנטית ואמיתית כמו שמסעדה מזרחית צריכה להיות בלי כל השטיקים ובלי כל המסביב. ביקרתי לפני יומיים במסעדה. הגענו בשעת צהריים המסעדה הייתה דיי עמוסה. הזמנו 2 צלחות חומוס עם גרגרים, צלחת צ'יפס גדולה, שתייה ולקינוח הזמנו מלבי. במהירות הבזק הביאו את האוכל לשולחן אחד אחרי השני...
שדרות המגינים 5 חיפה
מדובר במסעדה מזרחית עם רזומה עשיר ביותר. אחת המסעדות המזרחיות הותיקות בחיפה בעיר התחתית. בין אם רוצים לבוא בצהריים באמצע העבודה ובין אם רוצים להגיע בערב כיף במקום ברמה שאתם לא מבינים ובעיקר טעים. הייתי במקום עם חבר לעבודה לפני כשבוע. הזמנו חומוס, ציפס, עם שלל סלטים ללא הגבלה. הוספנו גם קנקן לימונדה לכל העסק שכן היה מדובר ביום חם ביותר. היה טעים..
קיבוץ גלויות 23 חיפה
ביקרתי במקום לפני כשבועיים לארוחת צהריים עם חבר מהעבודה. מדובר במקום נפלא וקסום שנותן לך הרגשה שהגעת למסעדה רומנית שהזמן בה קפא מלכת ושהכל בטעם של פעם. הזמנו עסקית במחיר של 59 שקל שכללה סטייק פרגית עסיסי על הגריל בתוספת של צ'יפס או אורז וכמובן למנה ראשונה קיבלנו צ'ורבה רומני נהדר. קינוח לא נכלל במחיר העסקית כך שמי שרוצה קינוח צריך לשלם על כך בנפרד...
דרך יפו 56 חיפה
במקום גריל. המחירים לא זולים אולם יש לו את הקבב הכי טעים בחיפה. מומלץ גם לנסות את האיקרה של שמלי שהיא מוסד בפני עצמו וכמובן לא לוותר על סטייק האנטריקוט שלו. יש עסקיות במחיר של 60 שקלים.
עוספייא
ביקרנו בעוספייא לפני כשבוע. נכנסו ממש בפוקס למסעדה לאחר שהיא לכדה את תשומת ליבנו עקב השילוט שהיה על הדרך. המלצר היה חביב ביותר. הזמנו פלטת סלטים בעלות של 40 ש"ח לזוג שהכילו טחינה, חומוס טרי של המקום, כרוב, ירקות, תורמוס וכן חצילים בסגנונות שונים. דיי התמלאנו מהסלטים אז למנה עיקרית לקחנו ביחד חצילים מבושלים ממולאים. הטעם היה פשוט נפלא, טעים עם שלל..
נמצאו 58 תוצאות. מציג עסקים 1 עד 20

תגובות אחרונות על מסעדת בשרים בחיפה

5 כוכבים מאת: ציפי ואריק       22/09/2012
זו לנו הפעם הראשונה לביקורנו במסעדת ממליגה . הגענו בסביבות השעה 14.00 ביום שבת 21.9.12 . המסעדה אמנם היתה מלאה בסועדים ,אך מלצרית אדיבה, עשתה ככל יכולתה למצוא עבורנו מקום ומן הראוי לציין ,שנהנינו מאד מהארוחה הטעימה על כל מנותיה , השירות המהיר ,הניקיון והאוירה הנעימה . בעיקר נהנינו מהמנות הראשונות,הצ'ורבה ,הקבבים ולקינוח -"הפפנש" אנחנו אמנם תל אביבים , אך נמליץ לחברינו שכדאי להגיע למסעדה . בברכה, ציפי ואריק
תגובה עבור: מאמאליגה חיפה 1 חיפה
5 כוכבים מאת: Yossi       29/06/2012
אני פוקד את מסעדת ממליגה קבוע פעם בשבועיים האוכל מעולה האווירה נהדרת , והמחירים סבירים ושווים לכל כיס , הצוות נהדר בראשותה של אווה בעלת הבית , בעלה אדי והמלצריות הנפלאות קטי , אולגה וחופית נותנים הרגשה של בית. האוכל ברמה גבוהה מאד מזכיר אוכל רומני אוטנטי מבית אמא . המסעדה הרומנית הטובה ביותר כיום בחיפה והצפון . יוסי ,קריות
5 כוכבים מאת: סמיד       29/02/2012
ערכנו ארוע משולב בר ובת מצווה, יגאל, שמפעיל את המקום כאולם ארועים, היה מוכן לכל בקשה שלנו ובאמת אפשר היה לסמוך עליו בכל דבר. בזמן הארוע צוות המקום עשה כל מאמץ לשרת את האורחים והאוירה היתה עליזה ושמחה הרבה בזכות ה-DJ של המקום, הרי ממן, שהצליח להרקיד את הקהל ולעשות שמח. האוכל היה טרי וטעים, המנות תוזמנו לפי הארועים והיה הארוע השמח ביותר שהייתי בו. הרבה הודות לצוות המקום.