תגובות
235,914 בתי עסק    36,996 ביקורות
מה המיקום שלך?

סמליין בע"מ

גרניט 12, פתח תקוה טלפונים: 03-9254848  03-9254809
הדרוג של סמליין בע"מ
9
תגובות
מכיר את בית העסק? ספר לנו וזכה ב- iPad
צור קשר עם המקום

רוצה לקבל את השירות הטוב ביותר?
מלא פרטים ונדאג להעביר את פנייתך!

צור קשר עם סמליין בע"מ

פרופיל ומידע - סמליין בע"מ

סמיילין מייבאת את קו המוצרים המוביל של סמסונג, הכולל טלוויזיות, מקררים, מכונות כביסה, תנורים, ועוד. סמיילין משמרת את הסטנדרטים הגבוהים של של מתן שירות ללקוח ב-6 מרכזי השירות שלה ברחבי הארץ. לסמיילין טכנאים מיומנים המשרתים את לקוחות החברה, מבצעים תיקונים, אחזקה ונותנים תמיכה לקו המוצרים של סמסונג.

תגובות על סמליין בע"מ

הוספת תגובה
1 כוכבים מאת:      
קנינו במחסני חשמל נשר- מכונת כביסה דגם סמסונג wf 0600 מיועד ל 6 ק"ג יום למחר ההפעלה מסתבר שהמכונה מפסיק לעבוד כאשר היא מגיעה למצב סחיטה. הזמנו שרות : הטכנאי הסביר לנו שיש בעיה עם הדגם הזה, שאין מה לעשות רק להוריד את כמות הכביסה לשליש ממה שהינו מכבסים במכונת הכביסה שהתקלקל מדגם AEG 6 ק"ג שהיתה בשימוש 17 שנים. מבוקשנו להחליף לדגם 8 ק"ג או לבטל את העסקה עד לרגע זה אין מענה !!!
התגובה המוערכת ביותר! מה אתה חושב על התגובה?       
1 כוכבים מאת:      
רכשתי בנובמבר 2011 מקרר מדגם MEPN28 של סמסונג.קיבלתי אותו ב-17/12/12 ומאז אני מתלוננת על אותה בעיה: דלת מוצרי החלב אינה נפתחת מספיק ואין גישה למוצרים. 3 פעמים היו טכנאים של חברת שירותון המומלצת כנותן השירות והבעיה לא נפתרה. עד כה עברו 5וחצי חודשים!!!!!! אני דורשת החלפת המקרר או תיקון שיכלול אחריות לתקופה ארוכה!
מה אתה חושב על התגובה?       
1 כוכבים מאת:      
השירות לא בסדר לגמרי - חודשיים לא יכולה לקבל מוצר! בחנות נתנו מס טלפון של חברה - בחברה לא עונים! אין מי לדבר - לא ברור אבל שילמתי לפני חודשיים סכום מלא. לא חושבת שעובדים כך - עובדים על לוקחים!
מה אתה חושב על התגובה?       
1 כוכבים מאת:      
רכשתי לפני כשנתיים וחצי מסך טלויזיה LCD בגודל "32 . רכשתי את המסך הטוב והיקר ביותר+אחריות יבואן ל 3 שנים!!! ע"מ שאוכל להשתמש בו לאורך זמן ללא תקלות. עם הזמן הופיעו צללים ע"ג המסך. מאחר והבעיה לא נעלמה פניתי לחברה המספקת שרות- בראשונה 7.6.09 נשלח טכנאי שצפה במסך, אישר את קיום הבעיה תוך הכרזה "אכן יש בעיה במחשב" והלך כלעומת שבא תוך הבטחה שמהמעבדה יתאמו עימי מועד נוסף לאיסוף המסך. כעבור יומיים הגיע טכנאי שאסף את המחשב מביתי ומאז אני מחזרת על פתחי החברה והמעבדה ע"מ שייתקנו/יחזירו לי את המסך שלקחו והחזירו ליבואן. מטעם החברה מנסים לכפות עלי לקחת מסך "חדיש" יותר לדבריהם מתצוגה!!!!! ורמזו ברמז עבה שמסך זה עשוי להישאר אצלי כי המסך שלי ישן ואין לו חלפים. מיותר לציין שסרבתי בכל תוקף . נכון להיום 24.6.09 המסך נלקח ואין לי כל מושג מה/אם בכלל אקבלו בחזרה.
מה אתה חושב על התגובה?       
1 כוכבים מאת:      
חברה המתהדרת בדגל של שירות... חה חה... כל עוד לא זקוקים לשירות. רכשנו טלויזיה lcd . הכל היה טוב ויפה עד שהתברר שהיא פגומה. בדרך כל הגורמים האפשריים התכחשו לתקלה וניסו להפנות אותנו לחיבורים ולחברות הטלויזיה בכבלים/לווין... כל זאת כשהתקלה ידועה ונפוצה בעולם... רק אנחנו התמימים לא ידענו. כשקראנו על כך באינטרנט, כבר הפסיקו להכחיש. אך זה לא הספיק .. מסרבים להחליף את המכשיר בתקין חדש. במקום זאת היא נשלחה למעבדה וחזרה עם התקלה. כעת היא שוב במעבדה ומצידי שתשאר שם.... אני לא אסתפק בפחות ממכשיר חדש תקין!!!!!!!! אפילו לא מוכנים לפרט בכתב מה תוקן במכשיר רק מספקים גירסאות שונות ( תלוי עם מי מדברים). מעניין מי יצליח לשוחח עם מנהל השירות.... שכנראה נלחם בלקוחות במקום לשרת אותם.
הראשון להגיב! מה אתה חושב על התגובה?       
1 כוכבים מאת:      
בקושי יש מענה שקובעים לא באים שבאים לא מתקנים חבל יכול להיות גם שהמוצרים לא טובים
מה אתה חושב על התגובה?       
1 כוכבים מאת:      
הזמנתי מוצר (טלויזיה 40 אינץ'), נקבע איתי לתאריך מסויין בין שעה 10 בבוקר ל2 בצהריים, (לא מקובל לכל הדעות לחכות בבית בבוקר, כי לא עובדים בערב 4 שעות) והמוצר לא הגיע.. לקראת 3 וחצי רצו להביא את המוצר.. שירות ממש לא טוב , לא עונים בטלפון.. לא אקנה מוצר שלהם יותר.. עדיף לקנות בלי 3 שנים אחריות מאשר ללא שירות בכלל.. (והרבה יותר יקר!! 500 שקל תוספת על אחריות של סמליין)
מה אתה חושב על התגובה?       
1 כוכבים מאת:      
שעות עד שמישהו טורח לענות לטלפון. אני מניח שאם סמסונג היו יודעים איך מתנהל הנציג שלהם הם היו עושים משהו בעניין
מה אתה חושב על התגובה?       
5 כוכבים מאת:      
בניגוד לאחרים כאן קבלתי מהחברה שירות מעולה. שנתיים לאחר שרכשתי טלויזית אל סי די התגלה ליקוי. דווחתי לחברה ותוך יום התייצב טכנאי שבדק ואשר התקלה. תוך 24 שעות יצרו עמנו קשר והציעו שתי חלופות סבירות להחלפת המסך בחדש. מרגע שבחרתי את החלופה הרצויה לי לא חלפו יומיים עד שהגיע טכנאי אחר, לקח המסך הפגום והתקין חדש במקומו לשביעות רצוני. מבחינתי קיבלתי שירות מעולה.
מה אתה חושב על התגובה?       


מפת הגעה הצג מפה מוגדלת

טוען מפה...

מידע נוסף

עודכן לאחרונה: 14/04/2014
דרוג: 1.5 מתוך 5
שעות פתיחה: אולם תצוגה: א-ה 9:30-14:00
כמות צפיות: 8252
כמות תגובות: 9
מצאתם טעות בפרטים? לחצו כאן לעדכון


סיווגים רלוונטים


מה באזור