תגובות
255,941 בתי עסק    54,587 ביקורות

סמליין בע"מ

גרניט 12, פתח תקוה    03-9254848  03-9254809
צור קשר

מוניטין ברשת

סמליין בע"מ - 0 כוכבים
12 תגובות
הוספת תגובה

12 תגובות על סמליין בע"מ

התגובה המוערכת ביותר! 1 כוכבים
קנינו במחסני חשמל נשר- מכונת כביסה דגם סמסונג wf 0600 מיועד ל 6 ק"ג יום למחר ההפעלה מסתבר שהמכונה מפסיק לעבוד כאשר היא מגיעה למצב סחיטה. הזמנו שרות : הטכנאי הסביר לנו שיש בעיה עם הדגם הזה, שאין מה לעשות רק להוריד את כמות הכביסה לשליש ממה שהינו מכבסים במכונת הכביסה שהתקלקל מדגם AEG 6 ק"ג שהיתה בשימוש 17 שנים. מבוקשנו להחליף לדגם 8 ק"ג או לבטל את העסקה עד לרגע זה אין מענה !!!
מה אתה חושב על התגובה?      מועילה | לא מועילה
1 כוכבים
רכשתי בנובמבר 2011 מקרר מדגם MEPN28 של סמסונג.קיבלתי אותו ב-17/12/12 ומאז אני מתלוננת על אותה בעיה: דלת מוצרי החלב אינה נפתחת מספיק ואין גישה למוצרים. 3 פעמים היו טכנאים של חברת שירותון המומלצת כנותן השירות והבעיה לא נפתרה. עד כה עברו 5וחצי חודשים!!!!!! אני דורשת החלפת המקרר או תיקון שיכלול אחריות לתקופה ארוכה!
מה אתה חושב על התגובה?      מועילה | לא מועילה
1 כוכבים
השירות לא בסדר לגמרי - חודשיים לא יכולה לקבל מוצר! בחנות נתנו מס טלפון של חברה - בחברה לא עונים! אין מי לדבר - לא ברור אבל שילמתי לפני חודשיים סכום מלא. לא חושבת שעובדים כך - עובדים על לוקחים!
מה אתה חושב על התגובה?      מועילה | לא מועילה
1 כוכבים
רכשתי לפני כשנתיים וחצי מסך טלויזיה LCD בגודל "32 . רכשתי את המסך הטוב והיקר ביותר+אחריות יבואן ל 3 שנים!!! ע"מ שאוכל להשתמש בו לאורך זמן ללא תקלות. עם הזמן הופיעו צללים ע"ג המסך. מאחר והבעיה לא נעלמה פניתי לחברה המספקת שרות- בראשונה 7.6.09 נשלח טכנאי שצפה במסך, אישר את קיום הבעיה תוך הכרזה "אכן יש בעיה במחשב" והלך כלעומת שבא תוך הבטחה שמהמעבדה יתאמו עימי מועד נוסף לאיסוף המסך. כעבור יומיים הגיע טכנאי שאסף את המחשב מביתי ומאז אני מחזרת על פתחי החברה והמעבדה ע"מ שייתקנו/יחזירו לי את המסך שלקחו והחזירו ליבואן. מטעם החברה מנסים לכפות עלי לקחת מסך "חדיש" יותר לדבריהם מתצוגה!!!!! ורמזו ברמז עבה שמסך זה עשוי להישאר אצלי כי המסך שלי ישן ואין לו חלפים. מיותר לציין שסרבתי בכל תוקף . נכון להיום 24.6.09 המסך נלקח ואין לי כל מושג מה/אם בכלל אקבלו בחזרה.
מה אתה חושב על התגובה?      מועילה | לא מועילה
הראשון להגיב! 1 כוכבים
חברה המתהדרת בדגל של שירות... חה חה... כל עוד לא זקוקים לשירות. רכשנו טלויזיה lcd . הכל היה טוב ויפה עד שהתברר שהיא פגומה. בדרך כל הגורמים האפשריים התכחשו לתקלה וניסו להפנות אותנו לחיבורים ולחברות הטלויזיה בכבלים/לווין... כל זאת כשהתקלה ידועה ונפוצה בעולם... רק אנחנו התמימים לא ידענו. כשקראנו על כך באינטרנט, כבר הפסיקו להכחיש. אך זה לא הספיק .. מסרבים להחליף את המכשיר בתקין חדש. במקום זאת היא נשלחה למעבדה וחזרה עם התקלה. כעת היא שוב במעבדה ומצידי שתשאר שם.... אני לא אסתפק בפחות ממכשיר חדש תקין!!!!!!!! אפילו לא מוכנים לפרט בכתב מה תוקן במכשיר רק מספקים גירסאות שונות ( תלוי עם מי מדברים). מעניין מי יצליח לשוחח עם מנהל השירות.... שכנראה נלחם בלקוחות במקום לשרת אותם.
מה אתה חושב על התגובה?      מועילה | לא מועילה
1 כוכבים
הזמנתי מוצר (טלויזיה 40 אינץ'), נקבע איתי לתאריך מסויין בין שעה 10 בבוקר ל2 בצהריים, (לא מקובל לכל הדעות לחכות בבית בבוקר, כי לא עובדים בערב 4 שעות) והמוצר לא הגיע.. לקראת 3 וחצי רצו להביא את המוצר.. שירות ממש לא טוב , לא עונים בטלפון.. לא אקנה מוצר שלהם יותר.. עדיף לקנות בלי 3 שנים אחריות מאשר ללא שירות בכלל.. (והרבה יותר יקר!! 500 שקל תוספת על אחריות של סמליין)
מה אתה חושב על התגובה?      מועילה | לא מועילה
1 כוכבים
שעות עד שמישהו טורח לענות לטלפון. אני מניח שאם סמסונג היו יודעים איך מתנהל הנציג שלהם הם היו עושים משהו בעניין
מה אתה חושב על התגובה?      מועילה | לא מועילה
1 כוכבים
בקושי יש מענה שקובעים לא באים שבאים לא מתקנים חבל יכול להיות גם שהמוצרים לא טובים
מה אתה חושב על התגובה?      מועילה | לא מועילה
5 כוכבים
בניגוד לאחרים כאן קבלתי מהחברה שירות מעולה. שנתיים לאחר שרכשתי טלויזית אל סי די התגלה ליקוי. דווחתי לחברה ותוך יום התייצב טכנאי שבדק ואשר התקלה. תוך 24 שעות יצרו עמנו קשר והציעו שתי חלופות סבירות להחלפת המסך בחדש. מרגע שבחרתי את החלופה הרצויה לי לא חלפו יומיים עד שהגיע טכנאי אחר, לקח המסך הפגום והתקין חדש במקומו לשביעות רצוני. מבחינתי קיבלתי שירות מעולה.
מה אתה חושב על התגובה?      מועילה | לא מועילה
1 כוכבים
לפני כשיש וחצי שנים רכשתי מקרר מדגם סמינר ql67 וחברת השרות על פי האחריות היא של ראטפון. מאז ביקר אצלי טכנאי מספר פעמים בגלל אותה בעיה , הביקור האחרון היה לפני כחודש ואז הסתבר לי שאין פתרון לבעיה ומעשה מדובר בפגם ביצור. מאז אני מנסה לדבר עם מנהל או אחראי על שהוא אצל סמליין על מנת לנסות לפתור את הבעיה, ללא הצלחה מעבירים אותי מאחד לשני, פשוט בושה!!!!!
מה אתה חושב על התגובה?      מועילה | לא מועילה
1 כוכבים
קניתי מקרר של סמסונג בנשר. כל שיש לי להגיד: חבל שלא ראיתי את הפינה הזו לפני שניכנסתי לצרה הזו מחסני חשמל והשרות של סמי ליין
מה אתה חושב על התגובה?      מועילה | לא מועילה
1 כוכבים
ביצעתי רכישה של מכונת כביסה דגם wf1702 של סמסונג ביום ראשון בשעה 08:40 בבוקר התקשרתי בפעם הראשונה כדי להזמין טכנאי לפתוח את המכונה,ורק ביום שלישי הצלחתי לתפוס אותם , והטכנאי יופיע רק ביום חמישי בין 09:00 ל- 13:00 ועוד שהטלפנית אמרה לי שזהו התאריך הכי מוקדם שיכלה לסדר לי כי יש להם עומס, ובשבוע הבא הטכנאים יוצאים לפגרה, ואז אין טכנאים מחליפים שיפתחו לי את המכונה כלומר שאצטרך להמתין לטכנאי שיחזור מהפגרה. בקיצור... אם אתם חושבים על מוצר של סמסונג בגלל נותני האחריות או השירות ייתכן מאד שתגלו שעשיתם טעות מרה...
מה אתה חושב על התגובה?      מועילה | לא מועילה

אודות סמליין בע"מ

סמיילין מייבאת את קו המוצרים המוביל של סמסונג, הכולל טלוויזיות, מקררים, מכונות כביסה, תנורים, ועוד. סמיילין משמרת את הסטנדרטים הגבוהים של של מתן שירות ללקוח ב-6 מרכזי השירות שלה ברחבי הארץ. לסמיילין טכנאים מיומנים המשרתים את לקוחות החברה, מבצעים תיקונים, אחזקה ונותנים תמיכה לקו המוצרים של סמסונג.

מידע נוסף

עודכן לאחרונה: 15/12/2014
שעות פתיחה: אולם תצוגה: א-ה 9:30-14:00
כמות צפיות: 10945
דרוג: 0.5 מתוך 5
כמות תגובות: 12

מצאתם טעות בפרטים? לחצו כאן לעדכון

סיווגים רלוונטים

עסקים רלוונטים