תגובות
235,862 בתי עסק    38,748 ביקורות
מה המיקום שלך?

רהיטי הפירמה בע"מ

מרדכי מקלף 26, חיפה טלפונים: 04-8422114  
הדרוג של רהיטי הפירמה בע"מ
22
תגובות
מכיר את בית העסק? ספר לנו וזכה ב- iPad
צור קשר עם המקום

רוצה לקבל את השירות הטוב ביותר?
מלא פרטים ונדאג להעביר את פנייתך!

צור קשר עם רהיטי הפירמה בע"מ

פרופיל ומידע - רהיטי הפירמה בע"מ

תגובות על רהיטי הפירמה בע"מ

הוספת תגובה
1 כוכבים מאת:      
לא מומלץ. זמן המתנה ממושך, לא עומדים בלוח זמנים. איכות לא גבוהה. חדר שינה התחיל להתפרק תוך חצי שנה. כסאות לפינת אוכל הוחלפו רק אחרי איום בתביעה. מתייחסים אליך כל עוד לא נסגרה עסקה ולא שילמת. ברגע ששילמת - לא רואים אותך ממטר. לא להתקרב. בסופו של דבר שנה וחצי אחרי רכישת חדר שינה, אני הולך לקנות חדר שינה חדש ובטוח לא שם. עוד דבר נוסף - אין לדעת מי היצרן
התגובה המוערכת ביותר! מה אתה חושב על התגובה?       
1 כוכבים מאת:      
בחודש מרץ הזמנו מרהיטי הפירמה מזנון. קיבלנו את המזנון בזמן כפי שהובטח אך כשעה לאחר שהמובילים עזבו הבחנו בשריטות בתחתית המזנון. פנינו לחברה (זה היה באפריל) לבחור בשם אביעד, והבטיחו לנו שיבואו לראות עד היום (חודש אוגוסט) אף אחד לא הגיע, כל הטלפונים שלנו והשיחות עם בית העסק לא הועילו. הם הבטיחו היום, מחר, בעוד שבוע וכך הלאה. לבסוף הם אמרו שהעלות של הדלק להגיע אלינו היא יקרה (טיעון הזוי לגמרי בהתחשב במעמד) ופשוט התנערו מאחריות וטענו שלא היינו צריכים לקבל את המוצר בצורה כזו. כל טענותי על כי לא הבחנו בשריטות מלכתחילה כיוון שהם בתחתית המזנון לא הועילו, וכך לצערנו נשארנו עם מוצר פגום. אני לא ממליצה לכם לרכוש שם רהיטים כי השירות הוא גרוע. מחברה אחרת הזמנו ממנה סלון אמרו המובילים "אה רהיטי הפירמה טוב תגידו תודה שבכחלל קיבלתם את המוצר...."
מה אתה חושב על התגובה?       
1 כוכבים מאת:      
קניתי מרהיטי הפירמה מוצרים בסך כ- 11 אלף שקלים. עד סגירת העסקה כולם היו נחמדים אבל מרגע שהעסקה נסגרה היחס היה משפיל ושירות הלקוחות גרוע מאוד- מפקידת המענה עד לבעל העסק. ללקוחות לא אמורים להתייחס בצורה הזו- היחס צריך להישאר טוב עד הסוף כדי שהלקוחות יחזרו שוב וימליצו לאחרים. אני בכנות, לא אקנה שם יותר שום מוצר וגם לא אמליץ על החנות. יצאתי לא מרוצה לחלוטין.
מה אתה חושב על התגובה?       
3 כוכבים מאת:      
לפני 3 חודשים קניתי מזנון ושולחן סלון. בקניה אסף אחד המוכרנים היה מאד אדיב. הציוד הגיע לאחר 40 ימי עבודה כפי שמובטח בחוזה אך השולחן והמגירות של המזנון היו פגומות . הודענו מיד לליאת מנהלת שרות לקוחות על התקלה והובטח לנו שהדבר יטופל . רק לאחר 21 ימי עבודה הגיעו אלינו לקחת את הציוד הפגום לתיקון. מאז ועד היום 9-2-2010 הציוד טרם הוחזר אלי. מיותר לציין שאת כל התשלום דרשו וקיבלו ביום האספקה כמובן.
מה אתה חושב על התגובה?       
3 כוכבים מאת:      
לפני 5 חודשים רכשנו מרהיטי הפירמה פינת אוכל ומזנון ראשית הרהיטים הגיעו באיחור של חודש כשסוף סוף קיבלנו אותם הסתבר שהצבע של הכסאות שונה מהשולחן במשך החודשים האחרונים הצבע של הכסאות גם התקלף למרות אין סוף שיחות ופגישות עם צחי ופימה שבהם הם הוציאו לנו את המיץ והנשמה, לבסוף לאחר התערבות משפטית הם הסכימו להחליף לנו את הכסאות מדובר בסוחרים לא ישרים ולא אמינים-אחרי ביצוע העיסקה הם לא רואים אותך ממטר-אתה לא קיים עבורם אסור להכנס לחנויות שלהם מי שקונה שם שם את כספו על קרני הצבי
מה אתה חושב על התגובה?       
3 כוכבים מאת:      
הזמנתי שולחן לסלון בסוף יום עבודה ושילמתי עבורו מקדמה. לאחר שהגעתי הביתה והבנתי שהשולחן לא יתאים בשום אופן לסלון החלטתי לבטל את ההזמנה ובאתי בבוקר למחרת עם פתיחת החנות כדי שלא לגרום להם שום פעולה מיותרת בקשר להזמנה. לא עניין אותם כלום חוץ מלקבל 35% מערך ההזמנה בתור דמי ביטול ולא עזרו שום דיבורים. מיותר לומר שאף אחד לפני סגירת העסקה לא טרח לציין את דמי ביטול העסקה האלו
מה אתה חושב על התגובה?       
3 כוכבים מאת:      
שולחן שהוזמן בחברה בצ'ק-פוסט סופק בזמן ובאיכות טובה ביותר בדיוק על פי הצבע והגודל שנבחר (למרות שלא היה פשוט להגיע אליו) היחס החם של שרות הלקוחות(הגברת ליאת) והמוכרים בחנות (אדון צחי). נשאר טעם טוב ונחזור לקנות בעת הצורך.
מה אתה חושב על התגובה?       
3 כוכבים מאת:      
לאחר שהזמנו מהחברה מזנון ושולחן בצבע שבחרנו על פי קטלוג, קבלנו את התוצר המוגמר בצבע שונה לחלוטין. הזמנו עץ בוק בהיר נוטה לצהבהב בג' וקבלנו צבע ורוד-לבנבן-חום. הצבע שקבלנו לא התאים לפינת האוכל שהיתה לנו. כוונתנו ההתחלתית היתה לקנות מזנון שיתאים לפינת האוכל הקימת. לא רצינו להתווכח, וכדי לא להתרגז החלטנו להזמין פינת אוכל בצבע המזנון והשולחן. הובטח לנו כי תהיה התאמה בצבע ב-95%. בקשו שנביא מגרה מהמזנון כדי שיתאימו את הצבע ואכן עשינו כך. וכשקבלנו את פינת האוכל חשכו עיננו: הצבע לא דומה כלל לצבע המזנון, זהו צבע בז' צהוב, כמו הצבע של פינת האוכל הישנה שלנו. כשפנינו לחנות הם התנערו מאחריות ולא הסכימו לשאת בתוצאות. מיותר לציין את הנזק, האכזבה ומפח הנפש. נשקול לערב גורמים משפטיים.
מה אתה חושב על התגובה?       
5 כוכבים מאת:      
חנות מצוינת שירות אדיב ונעים . רהיטים יוקרטיים במחירים קטנים כלכך!! פקידה נחמדה שמדברת יפה והספקה בול לפני הזמן!! צחי אביעד אסף פימה והפקידה פשוט מתייחסים ללקוחות בצורה מושלמת..... ממליצה לכל אחד יש שתי חנויות מרשימות וגדולות אחד ברחוב המרקוני 13 בצ'ק פוסט והשניה ברחוב מרדכי מקלף 26 גם כן בצ'ק פוסט.. ממליץ בחום המחירים מתאימים לכל כיס!! ואגב את הריהוט הסיני הם לא מוכרים יותר אלה ריהוט איטלקי וריהוט ישראלי תוצרת כחול-לבן. בקיצור למי שמחפש סלון עור או בד ,ארון ,ויטרינה,שולחן סלוני ,שולחן אוכל ,חדרי שינה ,ספות נוער במחירים קטנטנים זה המקום והפלאפון שלהם הוא:04-8422114
מה אתה חושב על התגובה?       
1 כוכבים מאת:      
אם אתה לקוח שרוצה לקבל סחורה בזמן ובהתאם למה שהוזמן בשום אופן לא לפנות לחנות זו - לאחר המתנה ואינספור טלפונים לאחר חצי שנה מצאנו את עצמנו ללא סחור, כי מה שסופק באחור, הוחזר כי לא תאם להזמנה כלל.
מה אתה חושב על התגובה?       
1 כוכבים מאת:      
בתור אחת שעבדתי במקום זה, הייתי עדה ליחס מזלזל כלפי לקוחות, אבל אני יכולה להרגיע את לקוחות בזה שיחס מזלזל ומשפיל מקבלים גם עובדי החנות מבעלי העסק. ידוע שהדג מסריח מראש. למזלי אני לא עובדת שם יותר.
מה אתה חושב על התגובה?       
2 כוכבים מאת:      
רכשתי סלון 2+3 ולאחר שהובהר לי שתוך 30 יום הוא מגיע אלי, הגיע הסלון לאחר 95 יום תוך כדי איומים בפנייה לערכאות וגם תוך כדי שאני הלקוח צריך לשכנע ולאיים על הספק של החנות. היום לאחר 6 חודשים חלק מהסלון (עור) מתחיל להיקרע בשני מקומות מה שמסביר את העובדה כי רק החלק מסויים בלבד יש עור אבל זה לא משנה את העובדה שהסלון (8,000) מתחיל להיקרע ובנוסף הם לא עונים בטלפון. עשו טובה לעצמכם תקנו במקום אחר.
מה אתה חושב על התגובה?       
5 כוכבים מאת:      
שירות טוב ואדיב מוצרים מאיכות מעולה ובמחים סבירים מאוד ואף זולים ביחס לשוק. הבחור בשם צחי נחמד ואדיב וגם מיקצועי. אני לא יודע מה איתכם אבל אני מרוצה מאוד וכמו כן כל מישבחתי וחברי רכשום שם מוצרים חושבים כמוני. תודה צחי על השרות.
מה אתה חושב על התגובה?       
4 כוכבים מאת:      
תודה רבה לכם רהיטי הפירמה קבלתי את הסלון אתמול והוא מתאים לבית ממש בול תודה על היעוץ והעזרה בבחירת הסלון . אני ממליץ בחום לכולם רהטי הפרמה
מה אתה חושב על התגובה?       
5 כוכבים מאת:      
ברצוני להודות על יחס אישי ומנומס ביחוד על ידך צחי על העזרה בבחירת הסלון המדהים שרכשנו אצלך וכמו כן גם על שולחן הסלון המדהים מבחר הריהיטים אצלך הוא פשוט מעלף וברמה גובהה.....כמו כן נדיר למצוא אנשים כמוך ישרים הגונים ומנוסים.......אז שוב המון המון תודה על הכל....בברכה מרי בן הרוש...
מה אתה חושב על התגובה?       
5 כוכבים מאת:      
רכשתי מערכת ישיבה וחדר שינה לאחר שקיבלתי המלצות משכנים הריהוט מושלם והשרות גם גם אניאמליץ בחום אחלה של חנות
מה אתה חושב על התגובה?       
5 כוכבים מאת:    גולש פעיל מאוד באתר   
רכשתי לפני כחודשיים במקום סלון עור. פימה, בעל המקום נכח בחנות באותה עת ונראה היה שהבן אדם יודע ומבין עניין. חיפשנו סלון עור עבור המשפחה שלי ומצאנו סלון עור נאפה אמיתי מדהים בצבע בורדו כהה. הזמנתי את הסלון שעלה לנו 4000 ש"ח. פימה גם הבטיח שהסלון שהוא מוכר איננו סלון סיני אלא סלון איטלקי אמיתי. הסלון אכן עשה רושם שהוא סלון איכותי. שילמנו את המחיר של הסלון וזמן האספקה נקבע לשבוע. תוך 4 ימים מרגע ההזמנה הופתענו והסלון סופק. חוץ מזה המקום בהחלט מזמין, השירות נעים והמוצרים טובים.
מה אתה חושב על התגובה?       
5 כוכבים מאת:      
אני ואשתי נכנסנו לחנות וחיפשנו סלון ניגש אלינו בחור ממש נחמד בשם אסף (מומלץ בחום ללכת אליו) היה ממש נחמד דיבר איתנו ממש יפה ונתן לנו שרות ממש סוף הדרך גם יותר מזה הוא הבטיח לנו אספקה חודש ימי עבודה והוא הביא לנו את זה רק אחרי שבועיים בקיצור אני וכל המשפחה שלי נמשיך לקנות שמה כל החיים שלנו באמת נהנו מהקניה
מה אתה חושב על התגובה?       
5 כוכבים מאת:      
חנות יפה שממוקמת בצ'ק פוסט , ויש בא 4 קומות של כל הריהוט לבית מומלץ בחום!!!!
הראשון להגיב! מה אתה חושב על התגובה?       
1 כוכבים מאת:      
בזמן המכירה ביקשנו שינויים בריהוט. הובטח לנו שאפשר ויבוצע וגם נרשם כך בהזמנה. שבוע לאחר ביצוע ההזמנה וביצוע התשלום פתאום לא ניתן לבצע את השינויים ולאכזבתנו נאלצנו לבטל חלק מההזמנה. כמובן שלא קיבלנו זיכוי מלא על הפריט. הובטחה אספקה תוך 30 יום. לא קרה. צעקו עלינו שכתוב בהזמנה 40 ימי עסקים ולא 30 יום כפי שהובטח. אבל גם 40 ימי עסקים לא קרה. עשרות טלפונים, יחס מזלזל, הלוך ושוב ובסוף קיבלנו. הרוב בסדר. שולחן הסלון שקיבלנו אינו מה שהוזמן. נכנענו.
מה אתה חושב על התגובה?       
5 כוכבים מאת:      
זאת הפעם השלישית שאנחנו קונים אצלכם וגם לא האחרונה:) החדר שינה והסלון יצאו ממש מושלמים המחיר היה טוב השירות מצוין. המוכר אביעד היה הגון וכל דבר ששאלנו הסביר לנו יפה...
מה אתה חושב על התגובה?       
1 כוכבים מאת:      
רכשתי בחנות פעמיים . בפעם הראשונה התאכזבנו מאד ואחר שיחה ארוכה מר פימה הבעלים פתר לנו את הבעיה . ברכישה השניה יצאנו מרומים מאד . רכשנו מזנון ויטרינה ושולחן . התקשרו מהחנות נסעתי ושילמתי את כל סכום העיסקה. לאחר יומיים הגיעו הרהיטים . המובילים ה"יקרים" דאגו לא לפתוח את עטיפת השולחן ולהשאירו עומד על הצד . כך שלא ראינו שיש פגם בשולחן . למחרת הורדתי את העטיפה ושמתי את השולחן וגיליתי שיש פגם מכוער בעץ . פניתי לרהיטי הפירמה והבטיחו תשובה . רק שעשרה ימים לא חזרו אליי , פניתי שוב ונאמר לי ש "אנו לא יכולים לעזור לך" לצערי הרב אני מרגיש מרומה למרות ששילמתי ממיטב כספי ,אני לשם לא אכנס יותר .
מה אתה חושב על התגובה?       


מפת הגעה הצג מפה מוגדלת

מרדכי מקלף 26, חיפה

מידע נוסף

עודכן לאחרונה: 17/10/2014
כמות צפיות: 12399
דרוג: 3.5 מתוך 5
כמות תגובות: 22


מצאתם טעות בפרטים? לחצו כאן לעדכון


סיווגים רלוונטים

לחצו לעסקים מומלצים בתחום:
יבוא רהיטים רהוט ויקטוריאני
חיפושים אזוריים:
יבוא רהיטים בחיפה יבוא רהיטים בחיפה

מה באזור