תגובות
256,008 בתי עסק    53,847 ביקורות
מה המיקום שלך?

שרות פלוס למוצרי צריכה ביתיים בע"מ

הכשרת הישוב 23, ראשון לציון טלפונים: 1-800-708888  03-9631500
הדרוג של שרות פלוס למוצרי צריכה..
18
תגובות
מכיר את בית העסק? ספר לנו וזכה ב- iPad
צור קשר עם המקום

רוצה לקבל את השירות הטוב ביותר?
מלא פרטים ונדאג להעביר את פנייתך!

צור קשר עם שרות פלוס למוצרי צריכה ביתיים בע"מ
עסק מאושר ומאומת על ידי בעליועסק מאושר ומאומת על ידי בעליו

פרופיל ומידע - שרות פלוס למוצרי צריכה ביתיים בע"מ

חברת שרות פלוס למוצרי צריכה ביתיים בע"מ הוקמה בשנת 1995 ועוסקת במתן שירותי תיקונים והתקנות למגוון מוצרי חשמל ביתיים - מייבשי כביסה, מכונות כביסה, מקפיאים, מקררים, מדיחי כלים, תנורים, כיריים, קולטי אדים ועוד.
 
החברה בבעלות פרטית ומונה כ- 80 עובדים.
 
משרדי החברה ממוקמים ברחוב הכשרת הישוב 23, ראשון לציון.
 
החברה מספקת שירותי תיקונים בפריסה ארצית באמצעות תחנות משנה בחיפה, טבריה, ירושלים, באר שבע ואילת.
 
מחסן החברה והמעבדה המרכזית משתרעים על פני שטח של כ- 1800 מ"ר ומאוחסנים בו חלקי חילוף מקוריים מתוצרת מיטב היצרנים בעולם כגון: ווירפול, באוכנכט, סאוטר, ג'נרל אלקטריק, א.א.ג., בוש, סימנס ועוד.
 
 
חברת שרות פלוס למוצרי צריכה ביתיים בע"מ הוקמה בשנת 1995 ועוסקת במתן שירותי תיקונים והתקנות למגוון מוצרי חשמל ביתיים - מייבשי כביסה, מכונות כביסה, מקפיאים, מקררים, מדיחי כלים, תנורים, כיריים, קולטי אדים ועוד.
 
החברה בבעלות פרטית ומונה כ- 80 עובדים.
 
משרדי החברה ממוקמים ברחוב הכשרת הישוב 23, ראשון לציון.
 
החברה מספקת שירותי תיקונים בפריסה ארצית באמצעות תחנות משנה בחיפה, טבריה, ירושלים, באר שבע ואילת.
 
מחסן החברה והמעבדה המרכזית משתרעים על פני שטח של כ- 1800 מ"ר ומאוחסנים בו חלקי חילוף מקוריים מתוצרת מיטב היצרנים בעולם כגון: ווירפול, באוכנכט, סאוטר, ג'נרל אלקטריק, א.א.ג., בוש, סימנס ועוד.
 

תגובות על שרות פלוס למוצרי צריכה ביתיים בע"מ

הוספת תגובה
1 כוכבים מאת:      
ביום 27.4.2011 קניתי מתקן מים מהחברה. עפ"י חוק הגנת הצרכן-ניתן להחזיר מוצר תוך 14 ימים. אני החזרתי אותו לאחר שבוע-בגלל שלא היה תקין- כל הזמן נזלו מים והשפריצו כשמוזגים לכוס. כל זאת לאחר נסיונות מרובים לתפוס את החברה-עונים מבקשים שאמתין וטורקים לי את הטלפון בפנים! אחרי שסוף סוף הצלחתי להחזיר את המתקן- החזירו לי את הכסף רק לפני 3 ימים (בתאריך 27.5.2011)!!! וגם זה בניכוי של 300 ש"ח על התקנה כביכול - כשלא היה שום דבר להתקין!! הכל היה מוכן ממכשיר קודם. רק היה צריך להניח את המתקן על השיש ולחבר את הצינור שעמד שם-דבר שגם ילד בן 6 יכול לעשות. מאז לא מוכנים לדבר איתי וטורקים לי את הטלפון. "שירות" גרוע גרוע גרוע. אל תתקרבו אליהם.
התגובה המוערכת ביותר! מה אתה חושב על התגובה?       
3 כוכבים מאת:      
השרות של החברה מתחת לכל ביקורת. אני עשיתי אחריות על מוצר שרכשתי שילמתי סכום לא מבוטל של כסף וכשנזקקתי כעבור חודשיים לחלק החליפי נמסר לי כי אין להם את החלק. כבר חודש אני ממתינה לחלק. לאחר פניות רבות ונשנות לחברה וטלפונים אין סופיים ביקשתי החזר כספי וביטול האחריות. כמובן שאף אחד לא חזר אלי בענין ואני עדין ממתינה לתשובת החברה. אל תעשו טעות. החברה הזאת לא שם כשצריך אותה. מה גם שההמתנה לקביעת טכנאי לוקחת ימים ארוכים הילה
מה אתה חושב על התגובה?       
1 כוכבים מאת:      
שרות פלוס מתעלמת מחוזה שערכה בעת מכירת מכונת כביסה.ומתעלמת מהתלונה. ההתיחסות לתלונה על ידי שושנה משרות לקוחות ועדן מהנהלת חשבונות- מתעלמת. תוגש תלונה למחלקה המשפטית של אמון הציבור
מה אתה חושב על התגובה?       
1 כוכבים מאת:      
קבענו עם שרות פלוס והטכנאי לא הגיע והם אפילו לא טרחו להתקשר ןלעדכן. הלוואי ואפשר היה לתבוע אותם על מבריזנות. בכל פעם שאני צריכה את השרות שלהם אני סובלת מהמחשבה שאצטרך להתקשר אליהם ולהטיל מטבע - יבואו / לא יבואו. וחוצמזה, הטכנאים שלהם מתקנים גרוע. מקווה שמישהו מהם יתייחס לדברים אלה ברצינות. בקיצור כפי שכבר נאמר בתגובה הקודמת....שומר נפשו ירחק.
הראשון להגיב! מה אתה חושב על התגובה?       
5 כוכבים מאת:      
אחלה חברה. הייתה לי בעיה במכונת כביסה של ניופאן. כבר חשבתי שאני הולכת לקראת הוצאה רצינית של מכונת כביסה חדשה. החלטתי לנסות לתת הזדמנות לנותני השירות (שירות פלוס) והבעיה תוקנה בלי בעיות
מה אתה חושב על התגובה?       
1 כוכבים מאת:      
שרות לא טוב- יש לי ביטוח של מכונת כביסה דרכם- מענה הקולי לוקח בין 20 דקות לחצי שעה במידה והשיחה לא מתנתקת לפני כן. כדי לתקן כפתור שלא עובד במכונת כביסה היו 5 פעמים אצלי ועדיין לא פתרו הבעיה. לא ניתן להגיע לאחראים רק מזכירות נותנים מענה.
מה אתה חושב על התגובה?       
5 כוכבים מאת:      
תודה לטכנאי משירות פלוס שהיה אצלי היום בבוקר לתיקון התקלה של מכונת הכביסה. כבר חשבתי שכל הסופ"ש לא אוכל לעשות כביסות :) שירות אדיב ומקצועי. תודה
מה אתה חושב על התגובה?       
1 כוכבים מאת:      
הזמנתי מכונת כביסה בעסקת טרייד אין בתאריך 19.3.12 אמרו לי שיספקו את המכונה ביום רביעי 21.3.12 כולל התקנה. לבקשתם חיכתי בין השעות 10:00 ל- 14:00 ..המכונה לא הגיעה..התקשרתי ואמרו לי שיגיע עד שעה 16:00 לא הגיעה..התקשרתי שוב ואמרו לי שלא יגיע, היתה תאונה למוביל??..מדוע אני צריך לצלצל ולקבל מידע והם לא מרימים לי טלפון לעדכן אותי...ביטלתי את ההזמנה..שרות גרוע מאד.
מה אתה חושב על התגובה?       
5 כוכבים מאת:      
צלצלתי כידי להזמין שרות למדיח כמעט חצי שעה אני שומע מוסיקה ולאחר כך זה התנתק מימחורת התקשרתי וגם עד שענו לקח הרבה זמן שוכנעתי לעשות ביטוח ל-3 שנים ואז החברה תספוג את תשלום הביקור שהגיע הטכנאי בדק ואמר שהוא יזמין חלקים לא הייתי מרוצה מהיחס ולכן ביקשתי לבטל את עיסקת הביטוח ולשלם את הביקור אמרו לי שהמנהלת תחזור אלי תוך שעה לאחר 4 שעות התקשרתי ולקח הרבה זמן עד שענו לטלפון צריך הרבה סבלנות לחברה הזאת היפנו אותי לשרות לקוחות לאביב ושם קיבלתי יחס טוב שיחה נעימה ושכנעה אותי לקבל מדיח חדש כשסכום הביטוח יופחת ממחיר המדיח כן ירבו עובדות כאלה
מה אתה חושב על התגובה?       
5 כוכבים מאת:      
שלום, כבר מספר שנים אנחנו משתמשים בשרות שלכם עבור מכונת כביסה שיש לנו וחשוב לציין שלאורך כול השנים קיבלנו שרות ומענה טלפוני מקצועי והוגן.תמיד זכינו לטכנאי מקצועי ומבין.תודה
מה אתה חושב על התגובה?       
1 כוכבים מאת:      
חברת שירות פלוס היתה אמורה להגיע לביתי לבצע עבודת שירות למכונת כביסה. הגיעו 2 טכנאים בשני מועדים שונים שלא תיקנו את התקלה נקבעו 2 מועדים שונים לפגישת טכנאי שבשניהם לא הגיע טכנאי, מרכז השירות של החברה נהג בי בזלזול וחוסר מקצועיות, המוקדנים התנהגו בגסות בכל פעם שינו את מועד הפגישה ולא הסכימו להעביר אותי לממונה כאשר קצתי בשירות הגרוע לא ממליץ להתקשר עם החברה בכל צורה שהיא
מה אתה חושב על התגובה?       
1 כוכבים מאת:      
בתאריך 6/4 הגיע טכנאי לביתינו להתקין תנור כתוצאה מההתקנה ארעה דליפת גז חריפה (כך אמר טכנאי שלהם). לאחר זמן נשבר אחד הכפתורים וטכנאי הגיע ושבר אחר טכנאי הגיע עוד פעם ו"שכח" להביא חלק חילוף נקבע עם טכנאי והוא הגיע לא בשעה שסוכמה ואמר שאם אין אנשים בבית הוא הולך. סה"כ חיכינו להם קרוב ל-20 שעות בשלושה חודשים חמש ביקורים. התגובות מזלזלות חבל שלא ראינו קודם את האתר הזה המלצה אישית- לא להתקרב אליהם ולא לקנות מוצרים שהם נותנים את האחריות
מה אתה חושב על התגובה?       
5 כוכבים מאת:      
קניתי אצלם אוסמוזה הפוכה, הגיעו בזמן, התקינו את המוצר והוא עובד מעולה. אפילו טעם המים באמת טוב יותר. אבל אנחנו פה לדבר על השירות ולא על המוצר - אז קיבלתם מבחינתי ציון 10. תודה
מה אתה חושב על התגובה?       
3 כוכבים מאת:      
היו אצלי הבוקר לתיקון של תנור. הייתי בטוחה שאני אצטרך לקנות תנור חדש כי הייתה לי בעיה של גוף חימום שעשה לי בעיות. הגיעו משירות פלוס וטיפלו בבעיה. לפעמים אפשר לתת גם מילה טובה :) תודה רבה על המענה המהיר והתיקון
מה אתה חושב על התגובה?       
5 כוכבים מאת:      
היתה לי בעיה עם תנור שקניתי - בגוף חימום, ודרך היצרן הגעתי לשירות פלוס שהם נותני האחריות. קיבלתי שירות מקצועי ומהיר, ואני מרוצה.
מה אתה חושב על התגובה?       
5 כוכבים מאת:      
הייתה לי בעיה במכונת הכביסה לפני יומיים. התקשרתי ל"שירות פלוס" והבטיחו שיגיעו לתקן. תוך יומיים באמת הגיע נציג שלהם שטיפל בבעיה במהירות ובמקצועיות. תודה
מה אתה חושב על התגובה?       
5 כוכבים מאת:      
חברה מצוינת, יש לנו מדיח של חברת באוקנכט שהם נותנים עליו את השירות, פעם אחת הוא הפסיק לעבוד אז התקשרנו אליהם, ענתה לי מוקדנית מקסימה בשם מעיין וכבר למחרת התייצב אצלי טכנאי ששכחתי כבר את שמו... אבל היה מאוד מקצועי, ולמרות שהתברר בסוף שזו סתם הייתה תקלה פעוטה, הוא ישב איתי והסביר לי בסבלנות מה צריך לעשות בפעם הבאה... ממש התפעלתי מהשירות שלהם, וחשוב לי לציין את זה כאן כי זה באמת לא קורה הרבה...
מה אתה חושב על התגובה?       
3 כוכבים מאת:      
מכשיר המים שלנו נלקח לתיקון וזאת לאחר ביקור של שני טכנאים שלא הצליחו לטפל בתקלה. כמובן שנאלצנו להמתין מעל שבוע מהקריאה הראשונה עד לבא הטכנאי ושוב המתנה נוספת של מעל שבוע לבא הטכנאי השני. מאז - מעל חודש- המכשיר נמצא בחברה בתיקון. אף אחד לא טרח לעדכן מה קורה ועד מתי ימשך התיקון. בכל פעם שהתקשרתי נאלצתי להמתין זמן רב על הקו וזאת כדי לקבל תשובות לא ברורות ולא שירותיות כלל.כאשר ביקשתי לדבר עם אחראי התשובות נעשו עוד יותר מתחמקות .וכאשר התעקשתי לקבל תשובות ברורות אז ננזפתי שאני "צועקת" אך מענה ברור לא קיבלתי.המכשיר עדיין בתיקון ואנחנו קונים מים כשבעלותנו מכשיר שנקנה לפני פחות משנה. האם זה השרות שהחברה בשנות באלפיים מסוגלת לתת?האם לא היה ראוי שנקבל מכשיר חלופי וזאת לאור הזמן הארוך שבו אנו ממתינים?
מה אתה חושב על התגובה?       


מפת הגעה הצג מפה מוגדלת

הכשרת הישוב 23, ראשון לציון

מידע נוסף

עודכן לאחרונה: 24/11/2014
שעות פתיחה: א'-ה':8:00-16:00, 'ו:8:00-12:00
שנת הקמה: 1995
מס' עובדים: 100
כמות צפיות: 4006
דרוג: 3.5 מתוך 5
כמות תגובות: 18


מצאתם טעות בפרטים? לחצו כאן לעדכון


סיווגים רלוונטים


מה באזור