המלצות אחרונות על מסלול לחיים - מרכז יועצים למשפחה

יצחק

יצחק

11 באוקטובר 2018

מרכז נהדר לייעוץ משפחתי, השתמשנו בו לצורך פתרון בעיות, מקום נהדר עם אנשים מיוחדים

הביקורת הזאת עזרה לכם?

בני

בני

01 ביולי 2017

חיפשנו ייעוץ משפחתי באזור אשדוד. הגענו אחרי המלצות אל מסלול לחיים - ובאמת הם עזרו לנו לכוונן את החיים שלנו חזרה למסלול. הגענו עם בעיות בזוגיות ובעיות עם הילדים - וכל המשפחה היתה מעורבת בתהליך הייעוץ / אימון ואנחנו ממליצים לעבור אותו במסלול לחיים

הביקורת הזאת עזרה לכם?

אודות העסק

מסלול לחיים - מרכז יועצים למשפחה

בעל העסק

מה מיוחד בעסק שלי

את מסלול לחיים הקים בשנת 2010 יצחק פדידה, יועץ ומאמן לכלכלת המשפחה בוגר קורס ההכשרה של אש לידור, במטרה אחת: לסייע ליחידים, לזוגות ולמשפחות לנהל בצורה נכונה את התקציב שלהם. "בצורה נכונה" הווה אומר – בצורה שתאפשר להם לחיות ברמת חיים נאותה מבלי לרדוף כל הזמן אחרי כיסוי המינוס או לדאוג כל הזמן לכך שיוכלו "לגמור את החודש" עם הראש מעל המים. מסלול לחיים מאגד תחתיו צוות של יועצים ומאמנים בכלכלת המשפחה, בעלי ידע וניסיון רב בתחום, כולם בוגרי אש לידור ו – Walk the Talk חברים באיגוד היועצים והמאמנים לכלכלת המשפחה בישראל שישמחו לעמוד לשירותכם ולסייע לכם לנהל נכון את הפן הפיננסי בחייכם, פן שמשפיע על תחומים נוספים בחיים כגון זוגיות, גידול ילדים ועוד.

קרא עוד

מפת הגעה אל מסלול לחיים - מרכז יועצים למשפחה

בר כוכבא 14 , בני ברק

טלפון ומידע נוסף

עודכן לאחרונה:
17/03/2024
דרוג:
5 מתוך 5
כמות צפיות:
3083
כמות תגובות:
12
אזורי פעילות

בני ברק
סיווגים רלוונטיים

אימון אישי
חיפושים אזוריים

חוות דעת על מסלול לחיים - מרכז יועצים למשפחה על פי הגולשים

12 חוות דעת

לא מרוצה מרוצה מעט לא רע מרוצה מאוד מרוצה

עבדתם עם מסלול לחיים - מרכז יועצים למשפחה?

הוסיפו חוות דעת!

יצחק

יצחק

11 באוקטובר 2018

מרכז נהדר לייעוץ משפחתי, השתמשנו בו לצורך פתרון בעיות, מקום נהדר עם אנשים מיוחדים

הביקורת הזאת עזרה לכם?

בני

בני

01 ביולי 2017

חיפשנו ייעוץ משפחתי באזור אשדוד. הגענו אחרי המלצות אל מסלול לחיים - ובאמת הם עזרו לנו לכוונן את החיים שלנו חזרה למסלול. הגענו עם בעיות בזוגיות ובעיות עם הילדים - וכל המשפחה היתה מעורבת בתהליך הייעוץ / אימון ואנחנו ממליצים לעבור אותו במסלול לחיים

הביקורת הזאת עזרה לכם?

יורם

יורם

04 בינואר 2015

הם פשוט מעולים! מומלץ לכל מי שלא מצליח לגמור את החודש ולא מבין למה וגר באשדוד ובסביבה!!!

הביקורת הזאת עזרה לכם?

רוני ג'רום

רוני ג'רום

03 בינואר 2015

מסלול החיים הצליחו לסדר לנו את מסלול החיים, היו לנו הרבה קשיים פיננסיי, חובות בלתי נגמרים אותם כיסינו בהלוואות ודאגה מתמדת שנגיע בסוף למצב של רעב לפת לחם. בזכות המקום ובעיקר בזכותו של יצחק, הצלחנו ללמוד מה אנחנו יכולים לעשות בכדי לא להגיע למקומות החשוכים והמפחידים האלו, היכן לחסוך, היכן לקצץ ואיך לעבור את התקופה הרעה הזאת. התקופה הזאת כבר רחוק מאחורינו ותודה רבה על זה!

קרא עוד
אלינור

אלינור

02 בינואר 2015

אשתי "סחבה" אותי לעשות סדנה אצלהם, בגלל שלטענתה אני בזבזן כפייתי. למדתי כמה דברים חדשים ובזכות הסדנה אשתי יותר מרוצה ולי יש הרבה פחות מריבות וכאב ראש.

הביקורת הזאת עזרה לכם?

סיגל

סיגל

01 בינואר 2015

היינו אצלם באימון הורים. הילדים שלנו הגיעו לגיל ההתבגרות ואנחנו ממש אבדנו שליטה עליהם, על ההוצאות שלהם ועל הקשר איתר. אנחנו זוג גרוש, אבל החלטנו לאחד כוחות עבור המטרה הזאת. לא היה קל לשכנע את הילדים שיצטרפו לתהליך הזה, הם מאוד התנגדו והתמרדו בהתחלה. אבל בסופו של דבר ואחרי שכנועים והתחננויות אינסופיות הצלחנו למשוך אותם לשם וכולנו מאוד מרוצים. הקשר עם הילדים השתפר פלאים וגם הקשר ביננו, בתור ההורים שלהם התחזק. גם היום אנחנו מוצאים את עצמנו מתמודדים עם קשיים, בכל זאת ילדים בני 16 ו14, אבל עכשיו יש לנו הרבה יותר כלים לפתור את הדברים הללו וערוץ תקשורת חדש וטוב ביננו לביניהם נפתח. אני חושבת שלהגיד תודה על זה זה לא מספיק, כי להרוויח את הילדים שלך דורש הרבה יותר מרק תודה.

קרא עוד
UdiA

UdiA

31 בדצמבר 2014

היו לנו הרבה בעיות בזוגיות סביב נושא הכסף, עד כדי דיבורים על פרידה, בזכות המאמן שלהם, אנחנו עדיין ביחד והיום אפילו לא מצליחים להבין איך יכול להיות שבכלל חשבנו על פרידה וזה אומר הכול!

הביקורת הזאת עזרה לכם?

אלחנדרה מלמוד

אלחנדרה מלמוד

30 בדצמבר 2014

הגענו ליצחק ממסלול לחיים, אחרי שהרגשנו שאנחנו ממש לא יודעים איך לנהל את הכספים שלנו. המשכורות רק נכנסו וכבר נעלמו על שכירות, על הורדות לא הגיוניות באשראי ועל כיסוי חובות. עכשיו, אנחנו מרוויחים בסדר, לא עשירים גדולים אבל בטח מספיק בכדי לא להגיע למצב שהגענו. החלטנו לקחת את כל המשפחה לתהליך של ייעוץ ואימון כזה, בכדי שגם הילדים שלנו שהיו בזבזנים לא קטנים ילמדו להתנהל עם כסף ולהבין שהוא לא צומח על העצים. עברנו תהליך נפלא, מעבר לזה שהיום אנחנו מתנהלים עם הכסף הרבה יותר בחוכמה ומצבנו הכלכלי גם השתפר בצורה משמעותית, גם התגבשנו יותר כמשפחה וזה היה ממש נחמד. מומלץ בחום!

קרא עוד
יערה ברקוביץ

יערה ברקוביץ

25 בדצמבר 2012

סיימנו אתמול בשעה טובה תהליך של אימון בכלכלת משפחה עם יצחק פדידה, אילו פינו היה מלא שירה כים לא היינו מספיקים להודות לאדם הנפלא החכם והמדהים הזה, תשומת הלב המיוחדת כאילו שרק אנחנו הלקוחות שלו, החכמה שהאדם הזה שופע, העצות הנכונות שהובילו אותנו להצלחה, התחלנו את האימון עם חובות של 45.000 ש"ח תוך כמעט שנה הכל נעלם והיום אנחנו חיים בלי מינוס ובלי חובות, מיליון תודות לך יצחק היקר תבורך משמיים, כל הברכות שבעולם יחולו על ראשך ומשפחתך אמן !

קרא עוד
יואב צ

יואב צ

23 במאי 2012

יצחק פדידה יועץ ומאמן מס' 1 ! מומלץ ביותר אני מכיר מלא חברים שהתייעצו איתו בל מיני נושאים ויצאו עם עצות נבונות וחכמות אין תחום כמעט שהוא לא מתמצא בו פשוט תותח !!!

הביקורת הזאת עזרה לכם?

הדס ברזני

הדס ברזני

23 במאי 2012

מסלול לחיים... וואהו כמה עברתי עד שהגעתי למקום הנכון והבטוח שנקר "מסלול לחיים". לפני עשרה חודשים התרוצצתי בכל הבנקים לקבל הצעה למשכנתא, קיבלתי הצעות גורדות שחקים לא יכולתי לעמוד בתשלום המבוקש.מתלבטת עם עצמי אולי אוותר על רכישת הבית. החלטתי לפנות ליועץ משכנתאות נפגשתי עם מס' יועצי משכנתאות כל אחד ניסה לעזור להציע והדגיש אני אתן את ההצעה שלא תמצאי אצל אף אחד אחר.. הם דיברו המון... עד שהגעתי ליועץ משכנתאות של "מסלול לחיים", נפגשתי עם אדון יצחק פדידה העברתי את המסמכים המבוקשים כדי לקבל הצעה לקבלת משכנתא. קיבלתי יעוץ משכנתא הכי טוב הכי משתלם מכל היועצים. חשוב לציין שכל ההצעה נבנתה בצורה מסודרת וברורה, הוסבר לי יתרון מול חסרון ולהיפך. אני בטוחה שעשיתי עסקה מדהימה ומשתלמת.והחשוב ביותר שירות מס 1 וזמינות 24 שעות. ממליצה לכל אלו הזקוקים לקבלת משכנתא/מיחזור משכנתא הכתובת האידיאלית והמשתלמת מסלול לחיים. הדס

קרא עוד
רחל מושקוביץ

רחל מושקוביץ

23 במאי 2012

מהיכן להתחיל האמת קצת קשה, מסלול לחיים כשמו כן הוא! השתתפתי במס' סדנאות בכלכלת משפחה, לומר את האמת חיי השתנו.מה לעשות אבל היום הכל סביב הכסף, מחירי הצרכן עולים.. המשכורות נשארות סטטי המינוס בבנק גודל. לעולם לא האמנתי שהמצב יוכל להשתנות.. עד ש..פניתי למסלול לחיים קיבלתי יעוץ והדרכה אישית,השתתפתי במס' סדנאות בכלכלת משפחה קיבלתי טיפים מדהימים. מה חשוב ועל מה אפשר לוותר המינוס נעלם, הראש חושב אחרת, החיים הופכים לשקטים ומאושרים ללא כל דאגה. ממליצה בחום לכל אחד לפנות למסלול לחיים - בבעלותו של יצחק פדידה ולקבל ליווי צמוד ואישי לאורך כל הדרך. רחל מושקוביץ

קרא עוד
אין עוד חוות דעת

שאלות גולשים על מסלול לחיים - מרכז יועצים למשפחה

מה הדירוג של מסלול לחיים - מרכז יועצים למשפחה?

הדירוג של מסלול לחיים - מרכז יועצים למשפחה על פי גולשי אתר טופר (T) הוא 5

מה חושבים על מסלול לחיים - מרכז יועצים למשפחה הלקוחות שלו?

באתר טופר (T) תוכלו למצוא 12 ביקורות על מסלול לחיים - מרכז יועצים למשפחה לדוגמא: מהיכן להתחיל האמת קצת קשה, מסלול לחיים כשמו כן הוא! השתתפתי במס' סדנאות בכלכלת משפחה, לומר את האמת חיי השתנו.מה לעשות אבל היום הכל סביב הכסף, מחירי הצרכן עולים.. המשכורות נשארות סטטי המינוס בבנק גודל. לעולם לא האמנתי שהמצב יוכל להשתנות.. עד ש..פניתי למסלול לחיים קיבלתי יעוץ והדרכה אישית,השתתפתי במס' סדנאות בכלכלת משפחה קיבלתי טיפים מדהימים. מה חשוב ועל מה אפשר לוותר המינוס נעלם, הראש חושב אחרת, החיים הופכים לשקטים ומאושרים ללא כל דאגה. ממליצה בחום לכל אחד לפנות למסלול לחיים - בבעלותו של יצחק פדידה ולקבל ליווי צמוד ואישי לאורך כל הדרך. רחל מושקוביץ

איפה ממוקם בית העסק של מסלול לחיים - מרכז יועצים למשפחה?

מסלול לחיים - מרכז יועצים למשפחה ממוקם בכתובת בר כוכבא 14 בני ברק. ניתו להשיג אותו בטלפון 072-3315663
הצג מספר
Business Image

עסק זה אינו דורג עדיין

בקשה להתייעצות

פנייתכם תועבר לבית העסק לאחר שתיבדק ע"י צוות טופר

שליחה

מלאו את הפרטים

אנחנו נשלח את פרטי הפניה המלאים למייל זה ואת רשימת העסקים שנמצאו מתאימים

קוד אימות ישלח למספר זה

*ביצירת חשבון הנך מאשר את תנאי השימוש ואת מדיניות הפרטיות וקבלת דיוור אלקטרוני בנוגע לעדכונים ממערכת טי
Category Lead Success

פנייתך התקבלה בהצלחה!

תודה רבה, בית העסק קיבל את פנייתך, אנו מקווים שהמענה יהיה מהיר.

סגירה

שגיאה בשליחת הפנייה

סגירה

מסלול לחיים - מרכז יועצים למשפחה

דדרג את בית העסק

הוסף נייד לאימות

למה אנחנו מבקשים?

אתר טופר משתמש בתגובות אמיתיות, כדי שנוכל לאשר את זהותכם, אנחנו לא שומרים את מספר הטלפון
העלאת תמונות
אישור ושליחה
אישור ושליחה
Category Lead Success
תודה! תגובתך נקלטה בהצלחה

דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית קונסקטורר אדיפיסינג אלית. סת אלמנקום ניסי

סגירה
הודעת מערכת
כאן תרשם תוכן הודעת המערכת
צור קשר עם המערכת
ביטול
שיחזור סיסמה
הזינו את כתובת האימייל המשוייכת לחשבונכם
Category Lead
שלחנו לך אימייל
ברגעים אלו נשלח לכתובת האימיל יש לפתוח את האימייל ולעקוב אחרי ההנחיות
בחר את האופן בו תרצה להתחבר
שלחנו לך עכשיו מסרון עם קוד האימות שלך לא קיבלת? לחץ כאן לשליחה חוזרת

לחצו להתחברות
צרו חשבון בקלות ובמהירות עם

או

שכחתי סיסמה
*יצירת חשבון מהווה אישור תנאי השימוש ו מדיניות הפרטיות וכן קבלת דיוור אלקטרוני בנוגע לעדכונים ממערכת טופר
הודעת מערכת
כאן תרשם תוכן הודעת המערכת
צור קשר עם המערכת
הודעת מערכת
כאן תרשם תוכן הודעת המערכת
צור קשר עם המערכת