ד"ר סיון גני שוחר

ציון 5.0

- 12 חוות דעת

חמישי: פתוח עכשיו עד 19:00
  • ראשון 08:00 - 16:00
  • שני 12:00 - 20:00
  • שלישי 08:00 - 16:00
  • רביעי 08:00 - 20:00
  • חמישי 08:00 - 19:00
  • שישי 08:00 - 14:00

המלצות אחרונות על ד"ר סיון גני שוחר

מאור לוי

מאור לוי

30 בינואר 2020

טיפלה בי בצורה מרגיעה,ואני אחד שנלחץ מרופאי שיניים ,עשתה את העבודה בצורה הכי טובה שאפשר.

הביקורת הזאת עזרה לכם?

קרן

קרן

13 בינואר 2019

ד"ר שוחר היא רופא נהדרת, אישיות מדהימה, סבלנית, חייכנית, כיף להיות מטופלת שלה

הביקורת הזאת עזרה לכם?

שירותים

צילום פנורמי
כתר לשיניים
עקירה כירורגית
רופא שיניים חירום
סתימת שיניים
שיננית

אודות העסק

שוחר סיון

בעל העסק

מה מיוחד בעסק שלי

מרפאת מומחים בתחומים שונים ברפואת שיניים בהרצליה פיתוח. במרפאה צוות מומחים ברמה ואיכות בינלאומית, מקצועיים, מסורים וקשובים. מומחים לשיקום פה ואסתטיקה, מחלות חניכיים ושתלים, טיפולי שורש, ויישור שיניים. כל הטיפולים הלבנות שיניים ושיקום מלא על שתלים, טיפול בהפרעות סגר וציפויי חרסינה. שימוש בטכנולוגיות חדישות באורתודונטיה, טכנולוגיות אסתטיות. טיפולי שורש וחידושים באמצעות מיקרוסקופ. המרפאה ממוקמת באיזור ההיי טק של הרצליה פיתוח, קל להגעה מכל הסביבה עקב קירבה לכביש החוף, נתיבי איילון ולתחנת הרכבת. בבניין חניון ציבורי גדול. אצלינו ניתן להינות מטיפול איכותי ומקצועי באווירה נעימה.

קרא עוד

מפת הגעה אל ד"ר סיון גני שוחר

מדינת היהודים 89 , הרצליה

טלפון ומידע נוסף

עודכן לאחרונה:
13/02/2024
דרוג:
5 מתוך 5
כמות צפיות:
9456
כמות תגובות:
12
אזורי פעילות

הרצליה,רמת השרון,רעננה,תל אביב
סיווגים רלוונטיים

רופאי שיניים,יישור שיניים

שעות פתיחה של ד"ר סיון גני שוחר

חמישי: פתוח עכשיו עד 19:00
ראשון:
08:00 - 16:00
שני:
12:00 - 20:00
שלישי:
08:00 - 16:00
רביעי:
08:00 - 20:00
חמישי:
08:00 - 19:00
שישי:
08:00 - 14:00

חוות דעת על ד"ר סיון גני שוחר על פי הגולשים

12 חוות דעת

לא מרוצה מרוצה מעט לא רע מרוצה מאוד מרוצה

עבדתם עם ד"ר סיון גני שוחר?

הוסיפו חוות דעת!

מאור לוי

מאור לוי

30 בינואר 2020

טיפלה בי בצורה מרגיעה,ואני אחד שנלחץ מרופאי שיניים ,עשתה את העבודה בצורה הכי טובה שאפשר.

הביקורת הזאת עזרה לכם?

קרן

קרן

13 בינואר 2019

ד"ר שוחר היא רופא נהדרת, אישיות מדהימה, סבלנית, חייכנית, כיף להיות מטופלת שלה

הביקורת הזאת עזרה לכם?

מיכל

מיכל

13 בינואר 2019

רופאה כמו שרופאים צריכים להיות, מאוד מרשימה ומאוד מיוחדת, סבלנית וכל כולה במטופלים שלה

הביקורת הזאת עזרה לכם?

אורית שדה

אורית שדה

17 ביולי 2018

יחס חם, תמיד עם חיוך. אווירה של רוגע. כל הצוות מקצועי ביותר, מסבירים בדיוק את התהליך, דבר הנותן תחושת בטחון. מומלץ בחום!

הביקורת הזאת עזרה לכם?

מיכל

מיכל

27 ביולי 2016

רופאת שיניים מקצועית, נחמדה, חברותית - המרפאה פשוט נעימה ואני לא יכולה להגיד על טיפולי שיניים שזה כיף, אבל לעומת רופאים אחרים שביקרתי אצלם גם בהרצליה - אצלה הכי כדאי. השינניות מעולות והכל ממש מקצועי וכדאי.

הביקורת הזאת עזרה לכם?

אורלי שנהב

אורלי שנהב

07 בספטמבר 2015

מאז שעברתי להרצליה לפני כמה שנים, הלכתי לאותו רופא השיניים, אבל במחשבה שאולי אמצא רופא שיניים טוב שקצת יותר קרוב אליי, התחלתי לבדוק אופציות. החלטתי לנסות את הרצליה דנטל קליניק בהתבסס על ביקורות באינטרנט. אני לא חושבת שאי פעם עברתי בדיקה וניקוי כל כך יסודיים. ד״ר סיון גני שוחר הראתה לי כל מיני דברים בפה שלי בעזרת מצלמה קטנה שמחוברת למערכת הוידאו שלהם. וגם, אפשר לראות סרטים די טובים בזמן שמנקים לך את השיניים. ד״ר סיון גני שוחר עושה את רוב העבודה בעצמה ואפשר לומר שהשיננית עושה רק את הצחצוח של השיניים. אני חושבת שהם נפלאים ואני לא יודעת אם השיניים שלי היו כל כך נקיות אי פעם.

קרא עוד
דורי רובין

דורי רובין

01 בנובמבר 2014

התראה!! כל בעלי השיניים! אתם חייבים ללכת למרפאת השיניים הזאת! כשחיפשתי רופא שיניים כנה, אכפתי שאפשר לסמוך עליו, הסתמכתי על האינטרנט ומצאתי את הרצליה דנטל קליניק. ותנו לי לומר לכם, לא התאכזבתי בכלל. כמובן שיש שיגידו שקשה לרצות אותי, אבל אני מאוד מרוצה שמצאתי אותם. כולם במשרד כיפיים, מקצועיים ואכפתיים. ברגע ששלחתי להם מייל, קיבלתי שיחה, וקבענו תור למועד מאוד קרוב. הביקור שלי היה נהדר והם הסבירו לי הכל. קיבלתי את הניקוי הכי טוב שעשו לי מזה שנים. זה היה נחמד לבוא למקום שבו האנשים יודעים מה הם עושים. בקיצור, עברתי על כל העיר עד שניסיתי את החבר'ה האלה, והייתי אומרת לכם לעשות את אותו הדבר. הם מדהימים, ו5 הכוכבים שאני נותנת להם בהחלט מגיעים להם!

קרא עוד
דורית כהן

דורית כהן

12 בנובמבר 2013

אז ד״ר סיון גני שוחר והשיננית מיכל הן הסיבה היחידה שאני אמשיך ללכת לפה, חוץ מהעובדה שזה כל כך קרוב לבית שלי! הן מצוינות במה שהן עושות, והן גורמות לי להרגיש בנוח, ועוד עם בעיות החרדה שלי. אבל בעניין הצוות בדלפק הראשי, היו להם הרבה בעיות עם הביטוח שלי, והם אפילו קראו לי אחרי התור שלי, כדי לאשר כמה דברים. זה היה מאוד מעצבן, והעובדה שהביקור לקח חצי שעה יותר בגלל הטיפשות שלהם פשוט מציקה לי. הסייעת שלקחה את צילומי השיניים שלי הייתה נחמדה, והבינה שאני לא מרגישה בנוח – אבל לא עשתה שום דבר מיוחד כדי להרגיע אותי, היא סתם הפכה את זה ליותר מביך. המרפאה הייתה נקייה, ואני חושבת שזה מצחיק שהם מציעים קפה בחינם, בהתחשב שזאת מרפאת שיניים, אבל תכלס זה לא מקום רע. נראה גם שהם די יקרים.היתה לי הנחה שהם נתנו לי על היותי לקוחה קבועה, אז אני מרגישה שאני לא באמת יכולה להתלונן על זה. תודה ל ד״ר סיון על היותה הרופאה הכי טובה שיש!

קרא עוד
מיכל כרמל

מיכל כרמל

28 באוקטובר 2013

הרגע יצאתי מהפגישה שלי, והייתי חייבת לרוץ לאינטרנט כדי לתת למשרד הזה 5 כוכבים! המשרד נקי ומעוצב מאוד יפה – מאוד מרגיע. זה נראה יותר כמו ספא מאשר מרפאת שיניים! כששאלתי אם הם יוכלו להוציא אותי משם תוך שעה – כדי שאוכל לחזור לעבודה, לא הייתי בטוחה אם הם יעשו את זה, אבל הם לגמרי הצליחו. ביליתי זמן עם כל האנשים בצוות, כולל הרופאה, השיננית והסייעת החמודה שעשתה לי את הצילומים. כולם מאוד עזרו, והפכו את הביקור שלי לפשוט ונעים. הבנות בדלפק הראשי היו אדיבות ומתוקות. הם אפילו הציעו ניקוי עמוק לחניכיים שלי – מה שהדאיג אותי טיפה. זה לא כאב בכלל והיה מאוד קליל. זה גם לא לקח יותר זמן מניקוי חניכיים רגיל! אני לא מתרברבת על רופאי שיניים בד''כ – קשה למצוא רופאים טובים, אבל זאת באמת הייתה חוויה נהדרת. אני כבר מצפה לתור הבא שלי, מומלץ בחום!

קרא עוד
aukv אאאא

aukv אאאא

17 באוקטובר 2013

סקירה זו מתקשרת לניקוי האחרון שעברתי. אני אסקר את הטיפולים שלהם בשבוע הבא ברגע שיעקרו לי את שן הבינה. :( היה לי צורך מצער בניקוי עמוק של השיניים מאחר ועברו כבר 4 שנים מהביקור האחרון שלי אצל הרופא. אבל בכנות, מיכל הפכה את כל החוויה לכל כך מדהימה שלא אכפת לי לעבור את כל זה שוב. אני מפחדת מרופא השיניים (זה מצחיק, אבל החלק שהכי מפחיד אותי הוא הצילומים). הצוות בהרצליה דנטל קליניק תמיד מעודד ושמח לעזור. ידעתי שהניקוי ייקח המון זמן, אז הגעתי מוכנה לשעתיים וחצי בערך. מיכל, השיננית, הייתה מאוד ידידותית ווידאה כל הזמן שאני מרגישה בנוח. אני ברצינות לא הרגשתי שום דבר, אפילו כשהיא הרדימה את הפה שלי. (אולי חוץ מטיפול הלייזר, אבל גם הוא לא כאב כל כך). בסוף הניקוי, השיניים שלי היו מצוחצחות ונקיות. מיכל הציעה לי להתחיל להשתמש בסוג אחר של מברשת שיניים. החלטתי להזמין את שלי באינטרנט. מברשת השיניים בהחלט נהדרת, ואני מקווה שזה ישפר את בריאות החניכיים שלי לתמיד! מעולם לא הרגשתי בנוח יותר במשרד של רופא שיניים. למרות שאני עדיין טיפה מתכווצת מהמחשבה על רופא שיניים, אני מרגישה יותר רגועה עכשיו שאני יודעת שאקבל טיפול ושירות מצוין!

קרא עוד
Donna Griffit

Donna Griffit

28 באוקטובר 2012

הגעתי לד"ר שוחר אחרי התנסות מאוד לא טובה עם רופאה אחרת. ד"ר שוחר היא מקצוענית מא-ת, ישר הבינה מי נגד מי, תכננה תוכנית טיפול מדוייקת וברורה, ענתה לשאלות ולחששות שלי וליוותה אותי ממש את כל התהליך. במקביל עברתי טיפול אצל האנדודנטית במרפאה שלה והשיננית ושתיהן גם מקצועניות ונחמדות להפליא. התוצאות מפליאות! השיניים יצאו יפהפיות, בראיות, טבעיות. אני פשוט לא יודעת איך להודות לה. כולי תקוה שאנשים יגיעו אליה לפני,ולא בגלל אילוץ.

קרא עוד
Chen Loewy

Chen Loewy

28 באוקטובר 2012

את סיוון הכרתי אחרי שרופא השיניים שלי הודיע לי שהוא חייב לעקור לי שלוש שיניים עקב כאבים בשן האמצעית ואין שום דרך להציל אותה ושתי השיניים לידה חייבות להעקר כדי לעשות לי מבנה וגשר. אחרי הטיפול המדהים שהציל לי את שלושת השיניים כמובן, ללא שום צורך בגשר או עקירות הבנתי כמה מדהימה הרופאה הזו. הטיפול ברמה המקצועית הכי גבוהה שיש, היחס האישי וההתחשבות בכל מטופל וגם המחיר שהיה הוגן. רופאה מדהימה, מומלצת מאוד.

קרא עוד
אין עוד חוות דעת

שאלות גולשים על ד"ר סיון גני שוחר

מה הדירוג של ד"ר סיון גני שוחר?

הדירוג של ד"ר סיון גני שוחר על פי גולשי אתר טופר (T) הוא 5

מה חושבים על ד"ר סיון גני שוחר הלקוחות שלו?

באתר טופר (T) תוכלו למצוא 12 ביקורות על ד"ר סיון גני שוחר לדוגמא: את סיוון הכרתי אחרי שרופא השיניים שלי הודיע לי שהוא חייב לעקור לי שלוש שיניים עקב כאבים בשן האמצעית ואין שום דרך להציל אותה ושתי השיניים לידה חייבות להעקר כדי לעשות לי מבנה וגשר. אחרי הטיפול המדהים שהציל לי את שלושת השיניים כמובן, ללא שום צורך בגשר או עקירות הבנתי כמה מדהימה הרופאה הזו. הטיפול ברמה המקצועית הכי גבוהה שיש, היחס האישי וההתחשבות בכל מטופל וגם המחיר שהיה הוגן. רופאה מדהימה, מומלצת מאוד.

מה הן הימים והשעות בהם ד"ר סיון גני שוחר פעיל?

הימים והשעות בהן ד"ר סיון גני שוחר פעיל הן: יום ראשון: 08:00 - 16:00,יום שני: 12:00 - 20:00,יום שלישי: 08:00 - 16:00,יום רביעי: 08:00 - 20:00,יום חמישי: 08:00 - 19:00,יום שישי: 08:00 - 14:00

איפה ממוקם בית העסק של ד"ר סיון גני שוחר?

ד"ר סיון גני שוחר ממוקם בכתובת מדינת היהודים 89 הרצליה. ניתו להשיג אותו בטלפון 072-3316897
הצג מספר
Business Image

עסק זה אינו דורג עדיין

בקשה להתייעצות

פנייתכם תועבר לבית העסק לאחר שתיבדק ע"י צוות טופר

שליחה

מלאו את הפרטים

אנחנו נשלח את פרטי הפניה המלאים למייל זה ואת רשימת העסקים שנמצאו מתאימים

קוד אימות ישלח למספר זה

*ביצירת חשבון הנך מאשר את תנאי השימוש ואת מדיניות הפרטיות וקבלת דיוור אלקטרוני בנוגע לעדכונים ממערכת טי
Category Lead Success

פנייתך התקבלה בהצלחה!

תודה רבה, בית העסק קיבל את פנייתך, אנו מקווים שהמענה יהיה מהיר.

סגירה

שגיאה בשליחת הפנייה

סגירה

ד"ר סיון גני שוחר

דדרג את בית העסק

הוסף נייד לאימות

למה אנחנו מבקשים?

אתר טופר משתמש בתגובות אמיתיות, כדי שנוכל לאשר את זהותכם, אנחנו לא שומרים את מספר הטלפון
העלאת תמונות
אישור ושליחה
אישור ושליחה
Category Lead Success
תודה! תגובתך נקלטה בהצלחה

דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית קונסקטורר אדיפיסינג אלית. סת אלמנקום ניסי

סגירה
הודעת מערכת
כאן תרשם תוכן הודעת המערכת
צור קשר עם המערכת
ביטול
שיחזור סיסמה
הזינו את כתובת האימייל המשוייכת לחשבונכם
Category Lead
שלחנו לך אימייל
ברגעים אלו נשלח לכתובת האימיל יש לפתוח את האימייל ולעקוב אחרי ההנחיות
בחר את האופן בו תרצה להתחבר
שלחנו לך עכשיו מסרון עם קוד האימות שלך לא קיבלת? לחץ כאן לשליחה חוזרת

לחצו להתחברות
צרו חשבון בקלות ובמהירות עם

או

שכחתי סיסמה
*יצירת חשבון מהווה אישור תנאי השימוש ו מדיניות הפרטיות וכן קבלת דיוור אלקטרוני בנוגע לעדכונים ממערכת טופר
הודעת מערכת
כאן תרשם תוכן הודעת המערכת
צור קשר עם המערכת
הודעת מערכת
כאן תרשם תוכן הודעת המערכת
צור קשר עם המערכת