מידע על צפת

תגובות נבחרות

  • שלום רב! קנינו בית דרך תיווך סופר. בתיווך קיבלתי יחס אישי וליווי צמוד של סוכן במשך כל התהליך קניית הדירה. תודה רבה לצוות התיווך.

    תיווך סופר
  • כמי שעובד צמוד עם seo global בתחום של כתיבת תוכן שיווקי וקידום אורגני אני ממליץ החום. כרמי איתן, "הברנש" - מומחה בכתיבת תכנים שמשכנעים לקוחות.

    אס.אי.או גלובל
  • אני אמליץ לכם על פיצריה בעיר צפת.לפי דעתי יש להם את הפיצות הכי טעימות בארץ,וטעמתי הרבה בארץ. מאוד זולים,משלוחים מהירים (ובחינם) , שירות אחלה של 3 עובדים-אשר המנהל המקסים ועוד 2חלופיים.מקום מרווח ונעים.אני לקוחה וותיקה שלהם ומזמינה המון פיצות בחודש. ממליצה מאוד למי שנמצא באיזור.אתמול הזמנתי פיצה (כהרגלי) ומאד נהניתי . פיצה משפחתית עולה כ40 ש"ח + תוספות חינם , משלוח חינם , ובקבוק קולה חינם . שווה .

    מיסטיק פיצה
  • עו"ד חליחל המאם ייצג אותי מהארץ בהליכי הגירושין מבעלי באיטליה בהצלחה ובמהירות. משרד מפואר ,אלגנטיות,יחסי אנוש ברמה גבוהה מאוד, תרבותי ומשכיל במקצועו ובהצלחותיו. היה לי העונג והכבוד לשתף אותו בתיק זה ומאז אין מילים להודות.

    חליחל המאם
  • רציתי שמתי יחזור בקיץ הקודם לצורך תחזוקת החצר והנקיון שלה. התקשרתי 4 פעמים לאורך חודש, ביקשתי שיחזרו אליי כדי לקבוע פגישה, אבל לא שמעתי מהם שום דבר. בהתבסס על ביקורות באינטרנט, הוא עדיין בעסק, אבל הוא איבד אותי לתמיד.

    שקד עיצוב ופיתוח גינות
  • אני מתדלק בתחנה באופן קבוע וגם מזמין לבית סולר הסקה לחימום. אין מה לומר שירות מצויין ואמין. משה, כנען צפת

    מיטב דלקים
  • רציתי להמליץ לכם על משתלה מאד מיוחדת בעיר צפת.מתחם ענק שמורכב כולו רק מצמחייה מכל סוג,מבחר עצום שאין לתארו.השירות שם ממש מקסים,של איש בשם שמעון.המחירים נעים משקל עד לכ200 ש"ח.ממש מומלץ לבקר,כשנכנסים זה נראה ממש גן עדן.מומלץ לכל מי שיש לו גינה או שסתם רוצה להפתיע חבר או משפחה.אישית אני קונה שם הרבה.מומלץ.קניתי שם לפני כחודש המון פרחים לגינה של בת דודתי במחיר של 2 ש"ח לכל פרח יפה . מומלץ .

    פרחי שם הורד
  • מסעדת הר מירון היא אחת מהמסעדות השוות באמת..אי והמשפחה שלי כשנמצאים באיזור הצפון לא מפספסים את ההזדמנות הזאתי כדי לכנס למסעדה הזאת. המסעדה הייתה בהתחלה בתחנת הדלק בכניסה לגוש חלב כבר 10 שנים ..והיא מאוד מוצלחת ועכשיו עברו לכניסה המזרחית של הכפר מקום יפה עם נוף מהמם אוכל טעים מאוד וטרי זה אוכל מזרחי השירות מצוין העיצוב חדש בסגנון אורופי מפואר ומה שחשוב זה המחירים והם בסדר גמור (סביר מאוד) ואני מאוד ממליצה. ובסוף כל ארוחה יש קינוח מכובד ...ויש להם הכל מדגים בשירם פירות ים סלטים פטוש תבולה מג'דרה חומוס מעולה מרקים הכל הכל. פשוט מעולה מאוד אהבתי את המקום החדש שיש להם.

    מסעדת הר מירון
  • מרוצה מאוד מהשירות שלהם, אמינים ומקצועיים, סיפקו לנו שירות יוצא מן הכלל. איכותיים מאוד

    שילת
  • הם נותנים לצוות העובדים שלנו שירותי הסעות, נהדר לעבוד איתם, הם מאוד מקצוענים ואמינים. המחירים שלהם משתלמים מאוד. אין לי ספק שנמשיך לעבוד איתם בעתיד, אנחנו ממליצים עליהם בחום.

    הסעות סגל שוקי-סגל טורס בעמ
ביטול
שיחזור סיסמה
הזינו את כתובת האימייל המשוייכת לחשבונכם
Category Lead
שלחנו לך אימייל
ברגעים אלו נשלח לכתובת האימיל יש לפתוח את האימייל ולעקוב אחרי ההנחיות
בחר את האופן בו תרצה להתחבר
שלחנו לך עכשיו מסרון עם קוד האימות שלך לא קיבלת? לחץ כאן לשליחה חוזרת

לחצו להתחברות
צרו חשבון בקלות ובמהירות עם

או

שכחתי סיסמה
*יצירת חשבון מהווה אישור תנאי השימוש ו מדיניות הפרטיות וכן קבלת דיוור אלקטרוני בנוגע לעדכונים ממערכת טופר
הודעת מערכת
כאן תרשם תוכן הודעת המערכת
צור קשר עם המערכת
הודעת מערכת
כאן תרשם תוכן הודעת המערכת
צור קשר עם המערכת

סיווגים פופולאריים