235,940 בתי עסק    37,023 ביקורות

רשתות בתי קפה בתל אביב

רשימת עסקים בתחום רשתות בתי קפה בתל אביב חסר עסק? לחץ כאן

נחלת יצחק 18 תל אביב
קפה הבית שלנו, ללא ספק המקום הכי נעים לשבת בו, מחירים שפויים שירות מקסים אוכל טוב, מצוין!
הא באייר 12 תל אביב
מקום מאוד נחמד למפגשים חברתיים. כשבא להיפגש ולשבת על קפה - זה המקום. מקום נעים ואווירה שקטה נחמדה. אוכל טעים ושירות מצויין. הסניף הכי אהוב עליי נמצא בטיילת בבת ים. אחלה מקום עם נוף לים.
רמב''ם 18 תל אביב
מצויין!! אכלתי ואכלתי ואכלתי ולא יכולתי להפסיק! פשוט טעים מאוד ויש שם אוירה ממש נעימה ואין ספק שאני יחזור לשם.
נחלת בנימין 13 תל אביב
ישבתי עם חברתי בלה קוקט, בנחלה. אני הזמנתי סלט עוף והיא הזמינה שיפודי עוף. זה הדבר הכי טעים שאכלתי בחיים שלי. האוכל שלהם ברמה גבוהה, המחירים אטרקטיביים, והמלצרית היתה ממש מתוקה. אני ממליצה בחום לנסות.
יוסף קארו 10 תל אביב
מקסים ביתי טעים ותומחר בהגינות-אם אתם חשים געגוע לאוכל ביתי אמיתי כמו פעם-אז שרגא הוא המקום שלכם!!!
דיזינגוף סנטר תל אביב
castro ענק - אחד החנויות הגדולים בישראל. שירות מעולה.חנות בעורך 3 קומות.יש תכשיטים מדהימים ותיקים.מקום מרכזי ונוח.חבל שקיים רק בתל אביב.היינו שם לפני שבוע - נהנו מאוד.
פנקס 47 תל אביב
קפה מעולה ואיכותי סוף סוף מקום שמכין קפה איכותי.ושלא נדבר על העוגות האיכותיות.....בטעם של פעם...
מקוה ישראל 15 תל אביב
אוכל תמיד טרי וברמה מאוד גבוהה. מאפים מתוקים מדהימים. לא להחמיץ את הבראוניז שלהם. ודג סול מטוגן אממממ ראו הוזהרתם !!!
הארבעה 2 תל אביב
אני מבקרת במתוקה זה שנים ומתענגת על הקפה והמאפה על הבוקר.אני גם נהנית מהארוחות הקלות שלכם במשך היום או הערב, מאחר ואנ י עובדת בקרבת מקום. אבל כנראה שקשה להחזיק מעמד זמן רב. בשבועות האחרונים זה קרה מספר פעמים. כהרגלי, הזמנתי קפה גדול חם מאוד וחזק, ללא קצ.ף - לקחת. כאשר הגעתי לעבודה הסתבר שהקפה לא חם ולא חזק ומלא בקצף. כגודל הציפיה כך גודל..
שדרות בן ציון 31 תל אביב
בית קפה קטן ומיוחד הנמצא בקצה של שדרות בן ציון - סמוך למתחם הבימה. במקום מגישים סנדביצ'ים מצויינים - חלביים או בשריים, קפה טוב, מאפים וקינוחים מעולים.
אבן גבירול 114 תל אביב
שלום הערב בערך בשעה 2045 ביצענו הזמנה של קפה בקפה הלל בקניון אילון חיכינו למעלה מ-25 דקות עם פעמיים בקשה לקבל את ההזמנה וכשהגיע הקפה הוא היה כבר קר ולא מתאים לשתיה. כשהתלוננתי על כך נאמר לי שהם שומרים כשרות ולא כל המלצרים כבר הגיעו. מעבר לכך איש לא טרח להתנצל. דרשתי וקיבלתי את כספי בחזרה. אבקש לציין וזאת גם אמרתי לבעלי המקום שלפחות אם היו מתנצלים..
אחד העם 43 תל אביב
מסעדה נחמדה - לא יותר מזה ובטח לא טובה כמו מה שעשו ממנה, כולם מדברים שם על המנה של השניצל - נחמד אבל בסך הכל שניצל ומלבד המנה הזו אין שם משהו היסטרי. בנוסף המחירים יקרים והשולחנות קטנים וצפופים.
ראול וולנברג 24, מגדלי זיו תל אביב
אמנם יש להם משקאות קרים מאוד טעימים (האייסבלנד), אבל חוץ מזה אין שום דבר בקופי בין שהוא מוצלח במיוחד ואי אפשר למצוא בבתי קפה אחרים. חוץ מזה, בסניף הזה ספציפית, יוצא לי לאכול צהריים מדיי פעם ותמיד השירות לא משהו.. וגם כשאין עומס הכל עובד לאט.
דיזינגוף סנטר תל אביב
נמצאו 148 תוצאות. מציג עסקים 1 עד 20

תגובות אחרונות על רשתות בתי קפה בתל אביב

1 כוכבים מאת: יהודית       03/12/2012
ברצוני לחלוק עם חבריי ומכריי חווייה על גבול של מצמררת מביקורי ב "סוס עץ " שנקינאי.. בבוקר שבת האחרונה נסענו לבקר במקום בעקבות חגיגות שיפוץ הרחוב- טיילנו לאורכו ,התרשמנו מן המרצפות החדשות ואז החלטנו להתיישב בבית הקפה הפתוח הראשון שנמצא .בחרנו להתיישב ב"סוס עץ" בשל מיקומו המרכזי ויכולתינו להשקיף על העוברים ושבים מתוך כורסא נוחה על המדרכה. כבר מהתחלה התרשמנו מהתנהלות הקלוקלת במקום - מלצרית אחת בלבד ,האמונה לשרת את כל 20 השולחנות ומתמרנת בעצלתיים בין הלקוחות. החלטנו לא לוותר,להתאזר בסבלנות ואולי לזכות בסופו של דבר במענה הולם לבקשותינו.לאחר כ 20 דקות הגיעו התפריטים,כעבור עוד כ 20 דקות נלקחה הההזמנה, וכל אותו הזמן ביקשתי מן המלצרית והתחננתי לכוס מים צוננים להרוות את צמאוני.. תחילה חשבתי שבשל העומס הרב עלייה בקשותיי נשקחות,אך לאחר שכבר הוגשו המנות וחזרתי על בקשתי בפעם השמינית ללא תגובה או ניד עפעף ,הבנתי שנושא הבקשה שלי היה חריג בעליל מבחינתה של המלצרית והתעלמותה מבקשתי היא לא מקרית .בכל
תגובה עבור: סוס עץ שינקין 20 תל אביב
5 כוכבים מאת: עדן       21/11/2011
תגובה עבור: פעמיים קפה רמב''ם 18 תל אביב
3 כוכבים מאת: טל    מגיב סדרתי באתר    23/06/2011
תגובה עבור: קפה נואר אחד העם 43 תל אביב
1 כוכבים מאת: Avivit       21/05/2011
הגענו בשבת לארוחת בוקר. הסתבר שבמקום אין גבינות רזות הכל מ17% ומעלה, בת"א שבה האנשים מודעים לבריאות יש מקום שמתכחש לה. הזמנו בכל זאת (היו לנו שוברים ששילמנו עלהם ולא יכולנו לבטל). השולחן היה מלוכלך ואנחנו ניקינו אותו. ואז חיכינו לאוכל. וחיכינו וחיכינו לאחר 35 דק' הגיעה השתיה הקלה ואז הלחם לאחר 10 דק' ממרחים (ללא סכו"ם) היוגורט הגיע אחרי עצבים והקפה לפני הביצים. אכלנו ארוחת בוקר בשלבים והטעות העיקרית היתה שקנינו שוברים ולא יכולנו לצאת מבלי להפסיד את הכסף. אבל ביזבזנו זמן ועצבים. חבל!!!!!!