כניסה עם פייסבוק כניסה עם פייסבוק   |   כניסה עם אימייל   |   הרשמה לאתר   |   רשום את העסק שלך בחינם!
236,845 בתי עסק    38,570 ביקורות

דרוג הרשת
4 מתוך 5 הוסף תגובה
אודות הרשת

אופטיקנה מפעילה למעלה מ-50 חנויות אופטיקה גדולות ומרווחות בכל רחבי הארץ, המבטיחות חווית קניה נעימה, ומבחר גדול, אופנתי ואיכותי של משקפיים ואביזרים נלווים מבתי האופנה המובילים העולם. החנויות פועלות במרכזי קניות גדולים ובמרכזי הערים ופתוחות 12 שעות ברציפות ובדרך כלל אף במוצאי שבת. בכל החנויות אופטומטריסטיים מוסמכים ע"י משרד הבריאות.

סניפים של אופטיקנה

הרצל 14 נתניה
שירות נהדר ואופטיקאים מדהימים. התאימו לי עדשות מיוחדות מס' פעמים ושיפרו לי את איכות החיים באופן משמעותי. תודה
צהלון 21 מודיעין
נשברו לי משקפיים, וניגשתי לסניף חובבי ציון בפ"ת אופטיקנה, קיבלו אותי בספבר פנים יפות וטיפלו בי מעל המצופה, חייבת לציין שהתקשרו אליי כשהמשקפיים היו מוכנות. היחס היה מעולה!!!
ביל''ו 2, קניון רחובות רחובות
אופטיקנה בקניון רחובות בהנהלתו של נביל-מס' 1 ברשת.אין על נאביל ועל מסירותו ללקוחותיו.מוכיח את עצמו בכל מצב .רגיש ללקוחותיו ..
יהודה הלוי פינת בלפור 9 , קניון לב אשדוד
שום חנות אחרת קניתי משם משפיים מלפני בערך 3 שנים והם נשארו לי כמו חדשים עד היום . אני ממליצה בחום .
סחרוב 21, קניון הזהב ראשון לציון
עשיתי שם בדיקת ראייה על ידי אופטיקאי אדיב ומקצועי.בחרתי את המשקפיים ואת המזגרת,ותמיד יש להם מבצעים.המשקפיים הגיעו ממש מהר לחנות./קניתי שני זוגות משקפיים במחיר של 800 שח.
סוקולוב 73 חולון
ישנן הרבה מוכרות נדיבות ונחמדות. הן עזרו לי לבחור משקפי שמש,שעלו לי רק 100 שקל במקום 300 שקל,בעקבות המבצע שיש להם כעת.
ויצמן 14 גבעתיים
אני לא מתפשרת קונה משקפי ראיה רק באופטיקנה, מבחר מסגרות אופנתיות, שירות נהדר, מחרים נוחים, מבחר גדול של סניפים. מצוין.
דרך שמחה גולן , גרנד קניון חיפה
אחרי סיבוב קצר בקניון עצרתי לבדוק זוג מקשפיים מדהים בחנות הראווה של אופטיקנה. לא תכננתי לקנות משקפיים אך לאחר ההמצלות החמות והאדיבות של המוכרת יצאתי עם זוג משקפיים. מומלץ בחום
ז'בוטינסקי 3 , קניון מרגלית הוד השרון
קיבלתי הבקר שרות מקסים וחינני , נעים ומקצועי באופטיקנה בקניון מרגליות הוד השרון. כמה נדיר במחוזותינו. כל הכבוד בנות !
קניון אילון רמת גן
ברצוני לציין לטובה את סניף קניון איילון ברמת גן. קניתי שם בשבוע שעבר ונהנתי מיחס חביב ביותר מאחת המוכרות. היא הייתה מאוד סבלנית ועוזרת וזה מאוד הקל על הרכישה. כמו כן המחירים שהוצעו לנו על עדשות היו זולים מאוד ביחס למתחרים האחרים ולכן הלקוח יוצא מאוד מורווח מהעיסקה עם יחס נהדר, מחירים זולים וסחורה איכותית ביותר!
שדרות בן גוריון 21 , קניון גירון אשקלון
קניתי שני זוגות משקפיים בחנות אחרת של הרשת בקייץ שעבר, משקפי שמש וראייה. לאחר מספר חודשים המסגרת של משקפי השמש נסדקה. כאשר הגעתי אליהם, הם החליפו לי את המסגרת תוך יום ובלי הרבה שאלות. עד היום אני מרכיבה את המשקפיים ומרוצה מאד.
הרצל 171 רחובות
לפני כשבועיים הלכתי עם אשתי ובני הקטן לחנות (חשוב לציין) רצינו לקנות משקפי שמש שהיה במבצע. ואני הופתעתי מאוד מהשרות. בא אליי אחד העובדים עזר לנו בבחירת המשקף הבן שלי צרח שם "קצת" ומיד יצאתי (פאדיחות) אך בדיוק נכנס לאופטיקה עובד שבדיוק הגיע מיד הורה לי להכנס עם בני מהשמש היוקדת למזגן הנעים שבתוך החנות. לאחר כמה דקות יצאנו עם זוג משקפיים חדשים.
קניון רננים רעננה
יש להם מבחר מגווון של משקפיים לגברים לנשים ראייה שמש עדשות , וגם יש כמה עובדות בחנות כדי לסייע שירות מהיר אדיב ומעולה . המוכרת שעזרה לי הייתה סבלנית מאוד כי רציתי סוג מיוחד של משקפיים גם חדש וגם במחיר משתלם כמעט ניסיתי רוב המשקפיים " בטח של נשים" ואז יצאתי במשקפיים יפיפיות ב 1200 שח סגנון יפה וחדש .
רוטשילד 45, קניון רוטשילד ראשון לציון
הבן שלי פוחד מבדיקות משקפיים.לקחנו אותו לאופטיקנה ברוטשילד בראשון לציון.היא הצחיקה אותה והבדיקת ראייה עברה בלי שהוא שם לב.ההזמנה של המשקפיים הגיעה תוך יומיים.מומלץ ביותר.
ז'בוטינסקי 72, קניון אבנת פתח תקוה
אני ובעלי לקוחות של העסק. העסק נותן שירות נהדר גם שנקלנו בבעייה עם משקפיים שנשברו או נתבלו הם נתנו לנו מענה חלקו ללא תשלום וחלק בתשלום אם מדובר בעדשות חדשות .מודיעים ללקוח כאשר במשקף מוכן ונותנים שירות מהיר. אלון מנהל הסניף אדיב ונעים וכך גם העובדים
לב העיר 2, קניון מודיעין מודיעין
אני ומשפחתי מקבלים שירות מזה שנים רבות באופטיקנה, השירות אדיב ומסביר פנים, ומוזר אני מקבלת שירות מקסים ויוצא תמיד אצל ההריוניות המקסימות, והן תמיד האופטימטרסיות, השירות מהיר ואישי. תודה
עמק אילון 30 שוהם
קיבלתי שירות טוב. הגעתי לסניף פעמיים , עם שובר למשקפיים מהצבא ולקניית משקפי שמש.
טאופיק זייד 53 נצרת
הגעתי לחנות בעקבות פרסום על משקפי שמש ב99 שקלים , המוכרת היתה ממש נדיבה וסבלנית ועזרה לי למצוא מה שבאמת התאים לי ככה יצאתי גם עם משקפיים יפות וגם במחיר משתלם
ויצמן , קניון ערים כפר סבא
שירות מצויין ואדיב. חובה לציין לשבח את השירות, המקצועיות, החיוך והמסירות של מנהלת החנות ליאורה. לאחרים יש מה ללמוד. הגענו בהמלצת חברים ונמשיך להמליץ הלאה
דרך משה דיין 3 יהוד
הגעתי לחנות עקב שובר מתנה של 400 ש"ח שקיבלתי דרך הויזה כאל שלי. בהתחלה הייתי בטוח שהולכים לתת לנו משקפי שמש סוג ב' ומבחר מאוד מצומצם של משקפי שמש, שהגענו המבחר היה עצום, היתה אפשרות לבחור איזה משפקיים שרוצים ממבחר של 75 אחוז מהחנות בערך. המוכרת היתה אדיבה ושירתה אותנו לפחות 20 דקות שחיפשנו משקפיים !! שירות מעולה. הבעיה היחידה שהיתה זה שהשובר לא..

תגובות אחרונות עבור אופטיקנה

5 כוכבים מאת: Omri       11/02/2013
תגובה עבור: אופטיקנה הרצל 14 נתניה
5 כוכבים מאת: עוז       08/02/2013
תגובה עבור: אופטיקנה עמק אילון 30 שוהם
5 כוכבים מאת: Rivka Dani       21/01/2013
תגובה עבור: אופטיקנה ז'בוטינסקי 3 , קניון מרגלית הוד השרון
2 כוכבים מאת: רן       07/01/2013
שרות גרוע. אמרו לי להגיע ביום שישי לקבל משקפיים -= הגעתי והם לא היו מוכנות. ביקשו ממני להמתין שעה. המתנתי למרות הלחץ של יום שישי - אחרי שעה הגעתי והטכנאי אפילו לא ידע על העבודה. לדברי המוכר זה בסדר. חבל - לא מומלץ להגיע לסניף בחולון.
תגובה עבור: אופטיקנה גולדה מאיר 7 , קניון חולון חולון
5 כוכבים מאת: רינה       22/07/2012
אני לקוחה של אופטיקנה 19 שנים, מאז שבתי הייתה זקוקה למשקפיים בכיתה א' היחס הנהדר והשרות הנהדר לא השתנו עם השנים. המוכרות אדיבות מאוד, היחס יוצא מהכלל. גם הבת שלי וגם אני מרכיבות משקפיים. לא משנה לאיזה סניף אנחנו נכנסות, היחס הוא אותו יחס והשרות הוא אותו שרות. קיבלנו שרות נפלא בנתניה (בשני הסניפים) וקיבלנו שרות נהדר בקריית שמונה. כל פעם שמתפרסמים מבצעים אצל חברות אחרות, אני בודקת ותמיד חוזרת לאופטיקנה, גם אם לפעמים זה יקר יותר, אני יודעת שבשביל איכות צריך לשלם, ובאופטיקנה, האיכות והיחס והשרות הם מעל כל רמה כאן בארץ. שתינו, הבת שלי ואני תמיד נשאר לקוחות של אופטיקנה.
תגובה עבור: אופטיקנה הרצל 14 נתניה

סניפים של אופטיקנה

רוצה לדעת איזה סניף של אופטיקנה הכי קרוב אליך?
מצא סניפים של אופטיקנה לפי עיר
יש לבחור עיר מהרשימה למעלה

רשתות נוספות בתחום חנויות משקפיים

אופטיק דורון

אופטיק דורוןלרשת "אופטיק דורון" 8 מרכזי מכירות והרשת ממותגת כרשת האופטיקה האופנתית והיוקרתית בישראל. קבוצת "אופטיק דורון" בשיתוף בית החולים הדסה מתפעלים גם שני מרכזים רפואיים לניתוחי עיניים- "הדסה אופטימל"-..

אירוקה

אירוקהאירוקה הינה רשת האופנה הגדולה בישראל בתחום משקפי השמש ואביזרי האופנה. הרשת משווקת בלעדית וישירות מהיצרן לצרכן הסופי את מותגי העל הבינלאומיים המובילים בתחום משקפי השמש כגוצ'י, ארמני, איב סאן לורן,..

משקפשים

משקפשיםרשת אופטיקה צעירה שמציעה ללקוחותיה מוצרי אופטיקה, משקפי שמש ועדשות מגע ממגוון חברות בכל קשת המחירים. לחברה 8 סניפים פזורים ברחבי הארץ, חלקם סניפים קטנים חלקם סניפים גדולים בכולם ניתן למצוא מאות סוגים..

אופטיקה הלפרין

אופטיקה הלפריןאופטיקה הלפרין היא רשת המשקפיים הגדולה בישראל. הרשת הוקמה על ידי הרב רפאל הלפרין ז"ל, ראשית בתור חנות בבני ברק ועם השנים היא התרחבה וכיום יש לה למעלה מ-120 סניפים ברחבי הארץ. הרשת פועלת ללא זכיינים..

prince

princeחברת "האחים צבי ועופר סגל בע"מ", החלה את פעילותה בישראל בשנת 1982 והינה אחת החברות הגדולות והמובילות בשיווק מוצרי אופטיקה בישראל, הידועה בחדשנות המודלים, בעיצובם, איכות המוצרים הגבוהה ורמת השירות..

gucci

gucciג'וצי הינו בית האופנה האיטלקי הגדול בעולם ומותג האופנה השני בעולם. יש לו מעל ל400 חנויות וכל תוצרתו נמכרת בחנויות עילית ולבעלי זיכיונות.

ray ben

ray benרייבן , Ray Ban הינו מותג כלל עולמי בתחום המשקפיים. חברת רייבן , Ray Ban נוסדה בשנת 1937 ע"י Jhon Maccready ובעזרת חברת Bausch & Lomb. משקפי שמש רייבן , Ray Ban הם בעלי מסגרות מעוצבות ,קלות ובעלות..

bolle

bolleחברת BOLLE מתמחת בייצור של משקפי שמש ומשקפות לסקי תוך הקפדה על איכויות אופטיות גבוהות,עיצוב נקי, אופנתי ורמת גימור מושלמת.

אופטיקה בליסימה

אופטיקה בליסימהאופטיקה בליסימה, היא רשת אופטיקה השייכת לחברת טופ אופטיק בע"מ, חברה מובילה בתחום האופטיקה מזה למעלה מעשרים שנה. לרשת אופטיקה בלסימה חמישה סניפים בגוש דן המשרתי קהל של אלפי לקוחות. בסניפי הרשת ניתן..