המלצות אחרונות על יורי הובלות

אלונה

אלונה

20 באוקטובר 2017

מאוד מקצועיים, ממליצה עליהם בשמחה, הכי טובים שיש

הביקורת הזאת עזרה לכם?

בני

בני

01 במאי 2017

עברנו דירה בתוך העיר בת ים והשתמשנו בשירותיהם של יורי הובלות. אני בהחלט ממליץ עליהם, הגיעו בזמן שקבענו, העבירו את כל הציוד במהירות וללא כל נזק. שירות נהדר, תודה רבה! בהחלט מומלץ

הביקורת הזאת עזרה לכם?

מפת הגעה אל יורי הובלות

ארלוזורוב 75 , בת ים

טלפון ומידע נוסף

עודכן לאחרונה:
09/03/2024
דרוג:
5 מתוך 5
כמות צפיות:
5931
כמות תגובות:
24
אזורי פעילות

בת ים,חולון
סיווגים רלוונטיים

הובלות,מחסן להשכרה

חוות דעת על יורי הובלות על פי הגולשים

24 חוות דעת

לא מרוצה מרוצה מעט לא רע מרוצה מאוד מרוצה

עבדתם עם יורי הובלות?

הוסיפו חוות דעת!

אלונה

אלונה

20 באוקטובר 2017

מאוד מקצועיים, ממליצה עליהם בשמחה, הכי טובים שיש

הביקורת הזאת עזרה לכם?

בני

בני

01 במאי 2017

עברנו דירה בתוך העיר בת ים והשתמשנו בשירותיהם של יורי הובלות. אני בהחלט ממליץ עליהם, הגיעו בזמן שקבענו, העבירו את כל הציוד במהירות וללא כל נזק. שירות נהדר, תודה רבה! בהחלט מומלץ

הביקורת הזאת עזרה לכם?

בועז אוחיון

בועז אוחיון

04 ביוני 2015

לפני חודש אני ובעלי הטרי עברנו דירה מבת-ים לראשון לציון. חיפשנו מובילים שיעבירו לנו את כל הריהוט והציוד לבית החדש. גיסתי המליצה לנו על "יורי הובלות". מהרגע הראשון ידעתי שהם הבחירה הכי טובה. כבר בטלפון הוסבר לי היטב על העברה ועל התשלום. ביום המעבר הם הגיעו בדיוק בזמן וכל הציוד עבר בשלום ללא כל נזק! המחיר בהחלט שווה את העבודה שלהם!

הביקורת הזאת עזרה לכם?

alona רימון

alona רימון

15 במאי 2014

מההתחלה ועד לסוף המעבר החבר'ה האלה היו הטובים ביותר. יורי בא לבית שלי כדי לתת הערכת מחיר. הם לא הכי זולים אבל הם מאוד דואגים לרהיטים במהלך המעבר. הצעת המחיר הייתה מאוד הוגנת. הם גם נתנו לנו הרבה ארגזים בתמורה לתשלום סמלי וכמו שאתם יודעים קופסאות במהלך מעבר זה מאוד מפתה. ביום המעבר הם התקשרו כדי להודיע שהם טיפה יקדימו. המעבר הלך חלק וכלום לא נשבר או נשרט. המובילים שמחו למקם את הרהיטים בבית החדש איפה שאני רציתי ובנוסף עזרו לי בדברים שלא יכולתי לעשות בעצמי. מצאתי את המובילים האלו באינטרנט ואני בהחלט ממליץ לכם להשתמש בהם.

קרא עוד
עמיחי בהלול

עמיחי בהלול

13 במאי 2014

מובילים נהדרים! קל ליצור קשר איתם במייל ובטלפון, מגיבים במהרה. המובילים היו ידידותיים, מקצועיים, יעילים ולא מפחידים! הם דאגו לעטוף את הפריטים השבירים שלנו והיו זהירים מאוד עם הפריטים שיכלו בקלות להקרע או להישבר. שילמנו בדיוק כמו בהצעת מחיר (אין עמלות נוספות!). כל כך שמח שבחרנו בחברה זו.

הביקורת הזאת עזרה לכם?

עמית פררו

עמית פררו

01 במאי 2014

מעולה! המובילים עזרו לי להעביר את הדברים שלי ליחידת אחסון. הם היו ידידותיים, דייקנים ועבדו קשה. זאת הייתה הפעם הראשונה שהשתמשתי בחברת הובלה ואני שמח שבחתי אותם. אני יבחר בהם מעכשיו תמיד.

הביקורת הזאת עזרה לכם?

דימה גולדר

דימה גולדר

30 באפריל 2014

מעולם לא השתמשתי במובילים לפני כן. אין לי כל כך הרבה דברים אבל הרהיטים שלי כבדים ואני איש חלש מאוד אז החלטתי לשכור מובילים, התקשרתי לכמה מקומות, אבל המובילים האלו היו מאוד גמישים עם לוח הזמנים ונתנו לי כמה אפשרויות למעבר ושיבצו אותי בסוף החודש שזה היה מעולה. בנוסף להעברת החפצים שלי, נגמרו לי הקופסאות אז הם בסוף ארזו את המחשב שלי ועוד כמה חפצים. שום נזק לא נגרם. הם היו ממש מהירים והם סיימו את העבודה בקצת יותר משעתיים. אין מצב שאתם תמצאו מובילים יותר זולים. המובילים היו נחמדים, חברותיים ולגמרי מוכשרים. אני ממליץ עליהם לכולם. בנוסף יש לי אוגר שאיתו גם עברנו והם היו ממש נחמדים אליו כשהם עטפו את הכלוב שלו בסמיכות כדי לוודא שיהיה לו חמים בחלק האחורי של המשאית. באמת מובילים ברמה גבוהה.

קרא עוד
סופיה ספינא

סופיה ספינא

29 באפריל 2014

מעולם לא רשמתי ביקורת באינטרנט אבל כאשר המעבר שיכל להיות סיוט מתברר כחוויה מעולה, זה נראה הוגן שאני יספר עליהם לאחרים. בעלי ואני שכרנו חברה זו כדי לבצע את המעבר. היינו צריכים לרוקן את הדירה הישנה, לעבור דרך יחידת האחסון שלנו ולאסוף עוד כמה דברים מבית הוריו של בעלי. הם עשו זאת בלי כל רטינה. הם הגיעו בזמן, היו מאוד מקצועיים, עבדו קשה מאוד ורוקנו את הדירה במהירות מדהימה. לעולם לא אשתמש בחברה אחרת.

קרא עוד
אוקסנה בולגןב

אוקסנה בולגןב

18 באפריל 2014

עוד ביקורת טובה! יש לי מספיק סיבות לכתוב על המובילים האלו ביקורת טובה. הם חזרו אליי ממש במהירות. התהליך והמחיר הוסבר עד לפרטי פרטים במהלך השיחה שלנו. הם הופיעו רבע שעה מוקדם יותר. הם מיהרו והתחילו בעבודה באופן מיידי. הם תמיד שמרו על בטיחות החפצים אך בנוסף שמרו על הרצפות, הרהיטים ועל הקירות מפני נזק. הם מצאו את המקום החדש שלי במהירות. הם היו מאוד מקצועיים והם תמיד היו בפוקוס כדי לשמור על לוח הזמנים. אני מרגיש שהעבודה שלהם והמחיר היו כל כך הוגנים עד כדי כך ששילמתי טיפה יותר כדי להראות את הערכתי. עבודה טובה!

קרא עוד
עידית אלטמן

עידית אלטמן

16 באפריל 2014

פעם ראשונה ששכרתי מובילים מקצועיים הייתי טיפה לחוץ לגבי העלות ולגבי התהליך. לקח לי הרבה זמן למצוא את החברה עם המחיר הכי סביר ועם ביקורת טובה ולכן אני שמח שהלכתי עם החברה הזאת. שני מובילים באו אליי בה חצי שעה לפני הזמן (אחרי שהם התקשרו אליי כדי לוודא שזה בסדר), וביצעו את ההעברה בקור של ינואר כשירד גשם. לא היו שום חיובים מפתיעים, הכול היה כמו בהצעת המחיר. הם עשו את העבודה בזמן קצר ואני מיוזמנתי השארתי להם טיפ (הם לא ביקשו). יש לי חדר שינה גדול והרבה מאוד קופסאות, בערך 30. הם עטפו את הרהיטים שלי בשמיכות, אבטחו הכול כמו מקצועניים. אני בהחלט אשכור אותם שוב בעתיד כשאעבור שוב. תודה!

קרא עוד
רוית אלגבי

רוית אלגבי

14 באפריל 2014

צוות העברה הגיעו מוקדם ועשו עבודה נהדרת! הם היו מהירים ונזהרו על כל הדברים שלי, אני בהחלט יעסיקם שוב. הביקורת היחידה שלי היא שצריך לשלם עבור מספר שעות שנקבע מראש ולא עבור השעות שבאמת הם עובדים. הם עבדו כלכך מהר שסיימו בתוך כשעה אבל היינו צריכים לשלם על 3 שעות. ובכל זאת אני משתמש בהם שוב בשבוע הבא למעבר הבא שלי!

הביקורת הזאת עזרה לכם?

יהודה מ

יהודה מ

23 במרץ 2014

תפסיקו לחפש, זאת חברת ההובלות שלכם. הבחירה הכי טובה שעשיתי ב2014. העברה התבצעה ללא כל נזק (טוב אולי שריטה פה שריטה שם... אבל אי אפשר לשמור על הכל ב100%. אני מאושר ב98%). המובילים היו ידידותיים והיו נהדרים במה שעשו. הם התעכבו ברבע שעה והתקשרו להודיע לי על כך. כל המעבר הלך בצורה חלקה. החברה הטובה ביותר!

הביקורת הזאת עזרה לכם?

סופי סילבר

סופי סילבר

21 ביולי 2013

לאחר שביקרו בבית וסוכם על מחיר, ברגע שהמובילים ראו כי עליהם לפרוק את התכולה לתוך בית דו קומתי מפואר, ביקשו תוספת של 500 ש"ח, אחרת הם סירבו לפזר את התכולה בבית. בנוסף התבקשנו לתשלום נוסף עבור מנוף למרות שמראש סוכם כי ההובלה כוללת מנוף. מאד לא אמינים . כאשר אנו מנסים ליצור קשר עם בעל החברה לקבלת חשבונית, הוא טורק לנו את הטלפון.

קרא עוד
יסמין יונתנוב

יסמין יונתנוב

10 ביולי 2012

זה היה צעד מלחיץ בשבילי. זה היה נס שתוך שלושה ימים מהרגע שהתקשרתי הם יכלו להוביל את הדירה שלי. המובילים היו מדהימים!! הם הגיעו בדיוק בזמן ותוך 3 שעות כבר הכל היה בבית החדש שלי. הם אפילו נאלצו להתמודד עם 2 נשים שמשנות את דעתם לא פעם על איפה למקם את הרהיטים. תודה חבר'ה

הביקורת הזאת עזרה לכם?

יפעת צור

יפעת צור

07 ביולי 2012

זו הביקורת הראשונה שלי באינטרנט אבל למובילים האלו פשוט מגיעה הכרת תודה. השתמשנו בהם פעמיים והיינו יותר ממרוצים, אנחנו לא נשתמש באף מובילים אחרים כדי לעזור לנו עם הרהיטים. היתה לנו בעיה כשהגענו לדירה החדשה וראינו שחייבים להזמין מנוף, למרות שלא תכננו... הם הזמינו מנוף בלי בעיה. היתה תוספת תשלום קלה אבל ההובלה לקחה פחות זמן ככה. הצעת המחיר הייתה מאוד הוגנת. הם נתנו לנו חלון של שעתיים, התקשרו אלינו לפני כדי שנדע את לוח הזמנים וגם הגיעו בזמן. המובילים היו מאוד אדיבים וחרוצים ועשו את העבודה במהירות ובמקצועיות. שירות מעולה ממובילים מעולים!

קרא עוד
טען עוד חוות דעת

שאלות גולשים על יורי הובלות

מה הדירוג של יורי הובלות?

הדירוג של יורי הובלות על פי גולשי אתר טופר (T) הוא 5

מה חושבים על יורי הובלות הלקוחות שלו?

באתר טופר (T) תוכלו למצוא 25 ביקורות על יורי הובלות לדוגמא: אמינים יעילים ואדיבים.מומלץ בחום. נבחרו בגלל מחיר זול והפתיעו ברמה.אני נכה שזקוק במיוחד לבעלי מקצוע אמינים.

איפה ממוקם בית העסק של יורי הובלות?

יורי הובלות ממוקם בכתובת ארלוזורוב 75 בת ים. ניתו להשיג אותו בטלפון 072-3314847
הצג מספר
Business Image

עסק זה אינו דורג עדיין

בקשה להתייעצות

פנייתכם תועבר לבית העסק לאחר שתיבדק ע"י צוות טופר

שליחה

מלאו את הפרטים

אנחנו נשלח את פרטי הפניה המלאים למייל זה ואת רשימת העסקים שנמצאו מתאימים

קוד אימות ישלח למספר זה

*ביצירת חשבון הנך מאשר את תנאי השימוש ואת מדיניות הפרטיות וקבלת דיוור אלקטרוני בנוגע לעדכונים ממערכת טי
Category Lead Success

פנייתך התקבלה בהצלחה!

תודה רבה, בית העסק קיבל את פנייתך, אנו מקווים שהמענה יהיה מהיר.

סגירה

שגיאה בשליחת הפנייה

סגירה

יורי הובלות

דדרג את בית העסק

הוסף נייד לאימות

למה אנחנו מבקשים?

אתר טופר משתמש בתגובות אמיתיות, כדי שנוכל לאשר את זהותכם, אנחנו לא שומרים את מספר הטלפון
העלאת תמונות
אישור ושליחה
אישור ושליחה
Category Lead Success
תודה! תגובתך נקלטה בהצלחה

דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית קונסקטורר אדיפיסינג אלית. סת אלמנקום ניסי

סגירה
הודעת מערכת
כאן תרשם תוכן הודעת המערכת
צור קשר עם המערכת
ביטול
שיחזור סיסמה
הזינו את כתובת האימייל המשוייכת לחשבונכם
Category Lead
שלחנו לך אימייל
ברגעים אלו נשלח לכתובת האימיל יש לפתוח את האימייל ולעקוב אחרי ההנחיות
בחר את האופן בו תרצה להתחבר
שלחנו לך עכשיו מסרון עם קוד האימות שלך לא קיבלת? לחץ כאן לשליחה חוזרת

לחצו להתחברות
צרו חשבון בקלות ובמהירות עם

או

שכחתי סיסמה
*יצירת חשבון מהווה אישור תנאי השימוש ו מדיניות הפרטיות וכן קבלת דיוור אלקטרוני בנוגע לעדכונים ממערכת טופר
הודעת מערכת
כאן תרשם תוכן הודעת המערכת
צור קשר עם המערכת
הודעת מערכת
כאן תרשם תוכן הודעת המערכת
צור קשר עם המערכת