המלצות אחרונות על דר אידלמן יצחק

יוסי עוז

יוסי עוז

04 במרץ 2023

רופא שיניים מקצועי מאוד. איכות ורמה גבוהה. מומלץ!

הביקורת הזאת עזרה לכם?

נטלי ישראלי

נטלי ישראלי

20 במרץ 2021

אני מאוד מרוצה! אני מטופלת אצל ד"ר אידלמן יצחק בתל אביב מאז שאני ילדה. זה פרטי, זה מעולה ואני ממליצה בחום על המקום הזה. אני תמיד הייתי מרוצה מהטיפולים שעשו לי במרפאה הזו.

הביקורת הזאת עזרה לכם?

שירותים

צילום פנורמי
כתר לשיניים
עקירה כירורגית
רופא שיניים חירום
סתימת שיניים
שיננית

אודות העסק

לף ישראל

בעל העסק

מה מיוחד בעסק שלי

רופא שיניים ד"ר יצחק אידלמן הוא רופא שיניים בעל ותק של למעלה מ20 שנה. בעל ניסיון בשיקומי פה מורכבים. במרפאה עובדים רופאים מקצועיים נוספים בתחומי אסטטיקה, השתלות , יישור שיניים, שיקום הפה,טיפולים לילדים ועוד.

מפת הגעה אל דר אידלמן יצחק

שפרינצק 3 , תל אביב

טלפון ומידע נוסף

עודכן לאחרונה:
19/02/2024
דרוג:
5 מתוך 5
כמות צפיות:
9309
כמות תגובות:
24
אזורי פעילות

תל אביב,גבעתיים,רמת גן
סיווגים רלוונטיים

רופאי שיניים,השתלות שיניים

חוות דעת על דר אידלמן יצחק על פי הגולשים

24 חוות דעת

לא מרוצה מרוצה מעט לא רע מרוצה מאוד מרוצה

עבדתם עם דר אידלמן יצחק?

הוסיפו חוות דעת!

יוסי עוז

יוסי עוז

04 במרץ 2023

רופא שיניים מקצועי מאוד. איכות ורמה גבוהה. מומלץ!

הביקורת הזאת עזרה לכם?

נטלי ישראלי

נטלי ישראלי

20 במרץ 2021

אני מאוד מרוצה! אני מטופלת אצל ד"ר אידלמן יצחק בתל אביב מאז שאני ילדה. זה פרטי, זה מעולה ואני ממליצה בחום על המקום הזה. אני תמיד הייתי מרוצה מהטיפולים שעשו לי במרפאה הזו.

הביקורת הזאת עזרה לכם?

עוצמה

עוצמה

25 בפברואר 2020

ד"ר אידלמן, המון תודה על השירות, היחס, הסבלנות ועל כל העבודה הקשה, אתה המלאך שלי!

הביקורת הזאת עזרה לכם?

קובי

קובי

01 בפברואר 2020

בן אדם מדהים, מצחיק ומשעשע, רופא מעולה, תמיד עם חיוך ותמיד קשוב וסבלני, כיף להיות מטופל שלו

הביקורת הזאת עזרה לכם?

ניר מולה

ניר מולה

20 באוגוסט 2019

רופא מדהים ואדם יוצא מן הכלל, שירות ברמה גבוהה, מוכן לעזור לכל אחד ויש לו זמן לכולם

הביקורת הזאת עזרה לכם?

גל

גל

01 באוגוסט 2019

רופא שיניים ברמה מאוד גבוהה ואדם נפלא, הגעתי אליו בעקבות המלצה בפייסבוק ונשארתי בגלל השירות והיחס

הביקורת הזאת עזרה לכם?

גילי

גילי

19 באוגוסט 2016

הגעתי בעקבות ההמלצות כאן-והמרפאה קרובה לבית שלי יחסית. ד"ר אידלמן איש נחמד שאוהב לספר בדיחות(שלדעתי די פוגעות לפעמים) לא אהבתי את היחס יותר מדי. הטיפול עצמו היה טוב- לאחר צילום ראשוני- הוא צילם פעמים תוך כדי הטיפול לראות את מצב השן וזה מעולה לדעתי(לא נתקלתי בזה במרפאות אחרות)המחיר זהה למחיר שלוקחים במכבי,ולדעתי מהנמוכים בשוק 469- על טיפול שורש בסיסי שזה יפה מאוד.

הביקורת הזאת עזרה לכם?

נעמה בן גל

נעמה בן גל

20 באפריל 2015

רופאת השיניים הכי טובה בתל אביב! לפני כחודש עשתה לי עקירת שן כירורגית, העקירה עברה בשלום ללא שום כאב! כל כך הייתי לחוצה לפני העקירה שאני מרוצה שהחלטתי לבחור ברופאה הכי טובה שיכולתי לבחור! מאוד ממליצה עליה!

הביקורת הזאת עזרה לכם?

חיים מחלוף

חיים מחלוף

02 באוקטובר 2013

בתור אמא ושיננית לשעבר, אני חייבת לומר שהמשרד הזה פשוט יוצא דופן :). כבר הייתי במשרד השני שלהם, אבל המיקום הזה קצת יותר קרוב אליי הביתה. אני אסע רחוק כדי לראות את דר יצחק אידלמן ואת ד''ר קטי, ברצינות הרופאים הכי טובים בתל אביב. זה פשוט קשה למצוא אנשים שאתה יכול לסמוך עליהם בעיר הזאת. תודה לאל שאני לא צריכה לעשות הרבה טיפולים, אבל אני יכולה לומר שהם (הרופאים והצוות שלהם) יוצאים מגדרם כדי לעזור למטופלים שלהם. אווירה מאוד נחמדה, שירות מאוד טוב. הם לא מנסים למכור לך שום דבר, אם כבר הם עשו לי הרבה טובות ולא חייבו אותי עליהן. החלק הכי טוב הוא שהילדים שלי אשכרה מתרגשים מהעובדה שהם הולכים לרופא השיניים. הם אוהבים את הסרטים החמודים שהם מקרינים בטלוויזיות. שוב תודה לכם דר יצחק אידלמן, נתראה בקרוב. (בתקווה שלא יותר מדי בקרוב חחח).

קרא עוד
רוית מנדל

רוית מנדל

26 בספטמבר 2013

אחד מטיפולי השיניים הכי טובים שעברתי. באתי לבדיקה שגרתית וניקוי ועזבתי מאד מרוצה. כל התהליך לקח קצת יותר משעה, מה שכלל – מילוי מסמכים, צילומי שיניים, והניקוי עצמו. בכל חדר יש טלוויזיה אישית שמחוברת לערוצי סרטים כדי לבדר אותך בזמן שאתה מחכה, מה שלא נורא בהתחשב בעובדה שהצוות סופר ידידותי ופטפטן. כמעט ואין צורך לחכות בין הפגישה עם השיננית לזו עם רופא השיניים. הצוות היה מאוד עוזר ויסודי, כשזה הגיע להסברה על הטיפולים שהם עומדים לעשות ועל המוצרים שבהם הם עומדים להשתמש. לסיכום, צוות ידידותי ועוזר, זמן המתנה קצר, ושיניים מאוד נקיות. מה עוד אפשר לבקש? כמה שלא אמליץ על המקום הזה, זה לא יספיק. ברצינות, בואו אל דר יצחק אידלמן.

קרא עוד
אייל ששון

אייל ששון

15 בספטמבר 2013

רופא שיניים מעולה! היה לי רופא שפספס גם שבר וגם כמה חורים מסביב לסתימות ישנות. דר יצחק אידלמן עלה על זה ישר והצלחתי לקבוע תור לשעות בהן אני לא עובד. הוא פתוח עד מאוחר בערב חלק מהימים!! אם זה לא מספיק, יצא לי לראות סרט בזמן השעתיים שעברתי בהן טיפול. כשדעתך מוסחת בעזרת סרט, כל החוויה משתפרת. הוא מאוד טוב בלוודא שאתה בסדר, ואפילו מוכן למרוח לך שפתון מיוחד אם השפתיים שלך מתייבשות. גם ג'ני היא נפלאה וטובה בכל מה שהיא עושה. הרופא והסייעת הכי טובים שהייתי אצלם. (זה קצת בעייתי לחנות באזור אז אני ממליץ על תחבורה ציבורית).

קרא עוד
נעמה פטנקין

נעמה פטנקין

31 ביולי 2013

איזה מזל שמצאתי את ד''ר אידלמן באינטרנט! אני באמת באמת באמת באמת אוהבת את ד''ר אידלמן !!! יש לי פה סופר רגיש, והוא כל כך עדין. ד''ר אידלמן כבר תיקן פעמיים את העבודה שעשה רופא הילדות שלי. בשתי הפעמים, הוא תפס את הבעיה בדיוק לפני שהיא נהפכה לרצינית, והצליח לתקן הכל תוך פחות מ10 דקות, ורק עם ממש טיפה חומר הרדמה! אף רופא אחר לא משתווה אל ד''ר אידלמן ביכולותיו – אפילו הרופא שהלכתי אליו בזמן הלימודים, שממש אהבתי. אני ממליצה על ד''ר אידלמן בחום רב!

קרא עוד
רינה סיון

רינה סיון

21 ביולי 2013

זאת נסיעה ארוכה, מטלטלת ומפחידה על רכבת ההרים של רופאי השיניים מהקופות מסוג הנסיעות שאתה באמת רוצה שייגמרו. מהר. עכשיו, אחרי שאמרתי את זה – בואו למרפאה המרגיעה של דר אידלמן. מרפאה קטנה, ממוקמת במיקום נוח. טכנולוגיה ממעלה ראשונה, ידע נרחב וצוות מאוד אכפתי. האווירה הכללית מאוד טובה שמבוססת על טיפול אמיתי, אכפתיות וכבוד הדדי. האם הזכרתי את הנוף המהמם שרואים משם? ואת המזכירה המתוקה בדלפק הראשי? דר יצחק אידלמן יודע מה הוא עושה. הוא בטוח בעצמו, עדין, וכל הזמן נשאר מאוד רגוע. לוחם שליו. ;) אני מאוד אוהבת את הגישה הפתוחה שלו: הוא אומר לך מה הולך, שלב אחר שלב, אז אתה לא נשאר תלוי באוויר תוהה לעצמך מה לעזאזל קורה לך בפה. זה ממש כמו ספא קטן לפה שלך.לא יכולתי להיות מרוצה יותר מהמקום שאליו אני מפנה את בריאות השיניים שלי.

קרא עוד
סיגל דן

סיגל דן

20 ביולי 2013

אני מטופלת אצל דר יצחק אידלמן מאז שהייתי בת 3? בערך ממתי שהייתי גדולה מספיק כדי לטפס על הכיסא הזה בעצמי. אני איתו במשך כל חיי. הוא עשה לי סתימות כשהייתי בת 7, עקר לי את כל השיניים שדרשו את זה, עשה לי גשר בגיל 11 ולאחרונה הייתי צריכה לראות אותו בגלל כמה סתימות :( אמרתי לו שבזמן האחרון היו לי סיוטים על רופאי שיניים מה שממש מוזר כי אני כל כך רגילה אליו, אבל הוא היה מבין ברמות, הרגיע אותי וסתם פטפט איתי. ממש נוח לדבר עם דר יצחק אידלמן והצוות שלו חברותי בטירוף! אני אוהבת את המיקום החדש הרבה יותר, כי אתה לא חייב לעלות מלא מדרגות, או להשתמש בשירותים הממש חשוכים כמו במקום הקודם. המקום שופץ לא ממזמן, ובעל נוף מרגיע של גן יפה, וטלוויזיה מעליך. גם השירותים שם ממש נקיים. לסיכום, רופא שיניים נהדר, ואני לא חושבת שאחליף אותו עד שהוא יפרוש :)

קרא עוד
איתי עצמון

איתי עצמון

16 ביולי 2013

אני מאוד בררנית כשזה מגיע לרופאי השיניים שלי. זה בגלל שאני יודעת שיש הרבה מרפאות בסיסיות שם בחוץ, שבהן עושים את המינימום האפשרי – ורוב האנשים אפילו לא מרגישים בהבדל. אבל דר אידלמן הוא חדשני, יסודי, מודרני ושמרן. המקום הוא משרד שמרגיש ממש כמו בוטיק, אז אתה מרגיש שמטפלים בך בסטייל בלי לרדת באיכות. המקום גם מרגיש די קטן, ככה שאם אתה צריך לבקש משהו, דר אידלמן יענה לך. כל הצוות שם סופר חברותי, והמיקום נהדר. הייתי קצת לחוצה כשהייתי צריכה להחליף את רופא השיניים הקודם שלי (עברתי בין עבודות), והייתי ממש מרוצה כשעברתי את כל הטיפול והוא היה מצוין. אפשר לראות שלד''ר אידלמן אכפת מהמטופלים שלו.

קרא עוד
טען עוד חוות דעת

שאלות גולשים על דר אידלמן יצחק

מה הדירוג של דר אידלמן יצחק?

הדירוג של דר אידלמן יצחק על פי גולשי אתר טופר (T) הוא 5

מה חושבים על דר אידלמן יצחק הלקוחות שלו?

באתר טופר (T) תוכלו למצוא 24 ביקורות על דר אידלמן יצחק לדוגמא: אני מאוד מרוצה! אני מטופלת אצל ד"ר אידלמן יצחק בתל אביב מאז שאני ילדה. זה פרטי, זה מעולה ואני ממליצה בחום על המקום הזה. אני תמיד הייתי מרוצה מהטיפולים שעשו לי במרפאה הזו.

איפה ממוקם בית העסק של דר אידלמן יצחק?

דר אידלמן יצחק ממוקם בכתובת שפרינצק 3 תל אביב. ניתו להשיג אותו בטלפון 072-3312344
הצג מספר
Business Image

עסק זה אינו דורג עדיין

בקשה להתייעצות

פנייתכם תועבר לבית העסק לאחר שתיבדק ע"י צוות טופר

שליחה

מלאו את הפרטים

אנחנו נשלח את פרטי הפניה המלאים למייל זה ואת רשימת העסקים שנמצאו מתאימים

קוד אימות ישלח למספר זה

*ביצירת חשבון הנך מאשר את תנאי השימוש ואת מדיניות הפרטיות וקבלת דיוור אלקטרוני בנוגע לעדכונים ממערכת טי
Category Lead Success

פנייתך התקבלה בהצלחה!

תודה רבה, בית העסק קיבל את פנייתך, אנו מקווים שהמענה יהיה מהיר.

סגירה

שגיאה בשליחת הפנייה

סגירה

דר אידלמן יצחק

דדרג את בית העסק

הוסף נייד לאימות

למה אנחנו מבקשים?

אתר טופר משתמש בתגובות אמיתיות, כדי שנוכל לאשר את זהותכם, אנחנו לא שומרים את מספר הטלפון
העלאת תמונות
אישור ושליחה
אישור ושליחה
Category Lead Success
תודה! תגובתך נקלטה בהצלחה

דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית קונסקטורר אדיפיסינג אלית. סת אלמנקום ניסי

סגירה
הודעת מערכת
כאן תרשם תוכן הודעת המערכת
צור קשר עם המערכת
ביטול
שיחזור סיסמה
הזינו את כתובת האימייל המשוייכת לחשבונכם
Category Lead
שלחנו לך אימייל
ברגעים אלו נשלח לכתובת האימיל יש לפתוח את האימייל ולעקוב אחרי ההנחיות
בחר את האופן בו תרצה להתחבר
שלחנו לך עכשיו מסרון עם קוד האימות שלך לא קיבלת? לחץ כאן לשליחה חוזרת

לחצו להתחברות
צרו חשבון בקלות ובמהירות עם

או

שכחתי סיסמה
*יצירת חשבון מהווה אישור תנאי השימוש ו מדיניות הפרטיות וכן קבלת דיוור אלקטרוני בנוגע לעדכונים ממערכת טופר
הודעת מערכת
כאן תרשם תוכן הודעת המערכת
צור קשר עם המערכת
הודעת מערכת
כאן תרשם תוכן הודעת המערכת
צור קשר עם המערכת