המלצות אחרונות על רחמנינוב אלעד

יעל טרמין

יעל טרמין

10 בינואר 2020

ספר מעולה!

הביקורת הזאת עזרה לכם?

רון חן

רון חן

12 בדצמבר 2019

אלוף,אלוף,אלוף!!!!! אז ככה אני כבר מספר חודשים כבר לא צובעת את שערי,מסתובבת עם שורש "ענק" ,כי נמאס לי להתאכזב מכול פעם שהגעתי למספרות עם שם שהבטיחו שיוציאו אותי עם צבע מושלם וזה לא קרה. יש לי פיגמנט נחושתי בכמויות בשיער ובכל פעם שצובעים את שערי ואני מבקשת שלא יצא לי כתום,אני יוצאת עם כתום ,לכן הפסקתי לצבוע,לפני כשבוע אחרי חיפושים קדחתניים ,מצאתי אלוף בכימיה לשיער ומדריך כימיה למעצבי שיער,(חשוב לציין),הפעם באמת לא התאכזבתי וקיבלתי את הצבע המושלם,אני מקבלת אין ספור מחמאות והתחדשתי בתספורת מהממת,בקיצור הוא אלוף .

קרא עוד

שירותים

החלקת שיער
תספורת גבר
תספורת אשה
תספורת ילדים
צביעת שיער
פן לשיער
תסרוקת ערב
תסרוקת לכלה
תוספות שיער

אודות העסק

אלעד רחמנינוב

בעל העסק

קצת על עצמי

אלעד רחמנינוב עוסק בתחום עיצוב השיער והאיפור מזה 22 שנה . משלב בין כישרון ואהבה למקצוע , לבין שירות אישי , מקצועיות , איכות וידע . בעברו עבד במספרות שונות בת " א בתערוכות והפקות אופנה בארץ ובחו " ל . לשעבר מאפר ראשי בחברת LANCOME . מדריך כימיה ראשי בישראל של חברת hipertin ברצלונה biotop , לאחר שצבר לעצמו קהל לקוחות חוזר ומרוצה נפתחה באפריל 2000 המספרה בגבעת שמואל , המשלבת טיפול אישי וייחודי לכלות . *מחלקה מיוחדת לאיבחון הידללות ונשירת שיער,טיפול ותוספות שיער. *מומחה לשיער מתולתל ,מפסל ומעצב ,נותן פתרונות חדשניים לשיער מרדני ונפוח. במהלך השנים מעצב אלעד רחמנינוב קו עיצוב שיער יחודי וחדשני למאות לקוחות פרטיים וסלבריטאים .

קרא עוד

מה מיוחד בעסק שלי

 אלעד רחמנינוב עוסק בתחום עיצוב השיער והאיפור מזה 22 שנה . משלב בין כישרון ואהבה למקצוע , לבין שירות אישי , מקצועיות , איכות וידע . בעברו עבד במספרות שונות בת " א בתערוכות והפקות אופנה בארץ ובחו " ל . לשעבר מאפר ראשי בחברת LANCOME . מדריך כימיה ראשי בישראל של חברת hipertin ברצלונה biotop , לאחר שצבר לעצמו קהל לקוחות חוזר ומרוצה נפתחה באפריל 2000 המספרה בגבעת שמואל , המשלבת טיפול אישי וייחודי לכלות .

*מחלקה מיוחדת לאיבחון הידללות ונשירת שיער,טיפול ותוספות שיער.

*מומחה לשיער מתולתל ,מפסל ומעצב ,נותן פתרונות חדשניים לשיער מרדני ונפוח.

במהלך השנים מעצב אלעד רחמנינוב קו עיצוב שיער יחודי וחדשני למאות לקוחות פרטיים וסלבריטאים .

קרא עוד

מפת הגעה אל רחמנינוב אלעד

קרית אונו , קרית אונו

טלפון ומידע נוסף

עודכן לאחרונה:
19/03/2024
דרוג:
5 מתוך 5
כמות צפיות:
9499
כמות תגובות:
78
אזורי פעילות

קרית אונו
סיווגים רלוונטיים

מספרות / מעצבי שיער

חוות דעת על רחמנינוב אלעד על פי הגולשים

78 חוות דעת

לא מרוצה מרוצה מעט לא רע מרוצה מאוד מרוצה

עבדתם עם רחמנינוב אלעד?

הוסיפו חוות דעת!

יעל טרמין

יעל טרמין

10 בינואר 2020

ספר מעולה!

הביקורת הזאת עזרה לכם?

רון חן

רון חן

12 בדצמבר 2019

אלוף,אלוף,אלוף!!!!! אז ככה אני כבר מספר חודשים כבר לא צובעת את שערי,מסתובבת עם שורש "ענק" ,כי נמאס לי להתאכזב מכול פעם שהגעתי למספרות עם שם שהבטיחו שיוציאו אותי עם צבע מושלם וזה לא קרה. יש לי פיגמנט נחושתי בכמויות בשיער ובכל פעם שצובעים את שערי ואני מבקשת שלא יצא לי כתום,אני יוצאת עם כתום ,לכן הפסקתי לצבוע,לפני כשבוע אחרי חיפושים קדחתניים ,מצאתי אלוף בכימיה לשיער ומדריך כימיה למעצבי שיער,(חשוב לציין),הפעם באמת לא התאכזבתי וקיבלתי את הצבע המושלם,אני מקבלת אין ספור מחמאות והתחדשתי בתספורת מהממת,בקיצור הוא אלוף .

קרא עוד
גל שרון

גל שרון

06 בדצמבר 2019

הגעתי למספרה של אלעד רחמנינוב מהמלצות באיזי,האמת בהתחלה דיי חששתי,אני בעלת שיער מתולתל מלא ונפוח ויש לי לא מעט אכזבות מספרים שהבטיחו לי" ניסים",קראתי עליו שהוא מומחה בתלתלים ומעבר לכך הוא כימאי שיער,יש לי רגישות מאוד גדולה לצבע וחייבת להודות לאלעד, שבזכות הצבע האיכותי שהוא משתמש והוא הסביר לי ,שהצבע הוא ללא אמונייה וללא ppd ,(אני מקווה שרשמתי נכון את המרכיב) צבע אקולוגי השומר על השיערה,הופתעתי לטובה,השיער נעים ומלא ברק וברור שיצאתי עם תספורת מדהימה,סוף,סוף אני יכולה ללכת עם השיער פזור ,בזכות העיצוב שהוא עשה לי והשיקום לנפח וליובש,תודה על הטיפול המסור והסובלנות האין סופית,אני בטוח אחזור שוב :).

קרא עוד
שרון שלום

שרון שלום

04 באוקטובר 2019

חוויה יוצאת דופן,מהרגע שנכנסתי למספרה,כבר הרגשתי שהגעתי למקום הנכון,הרגשה של בית חם,פינוק של קפה הפוך עם מאפה ,יחס לכל לקוחה כאל מלכה ,אלעד והצוות מאוד נעימים ומקצועיים,קבלתי בפעם הראשונה בחיי(והייתי בהרבה מספרות בארץ ובעולם) יעוץ כנה וסופר מקצועי מאלעד,עד שלא הבנתי את כל שלבי הטיפול,הוא לא התחיל בעבודה,גיליתי אדם מאוד מקצועי ,סובלני ושבאמת מבין וחיי שיער. במקצועי אני עוסקת בהפקות ופוגשת הרבה בעלי מקצוע מתחום האופנה,אבל אחד כמו אלעד לא יצא לי לפגוש,עם ידע כל כך עצום ואיש צנועה,בקיצור מאוד,מאוד מרוצה ,הוא עשה לי מהפך יוצא דופן ואני ממש אוהבת את המראה החדש שלי,ממליצה בחום על האחד והיחיד!!

קרא עוד
הילית נופר

הילית נופר

17 בספטמבר 2019

הגעתי לאלעד בהמלצה של חברות,שציינו שהוא מומחה לכימיה ותוספות שיער,התרשמתי מאוד לטובה מהיחס,השרות,הסובלנות ומעל לכל המיקצועיות.יצאתי סופר מרוצה ,עם תוספות שיער שחלמתי עליהן כבר הרבה זמן,לא יאמן,אבל זה נראה ומרגיש חלק ממני ובנוסף עשיתי גווני בליאז הורסים.ממליצה בחום מאוד מרוצה.

הביקורת הזאת עזרה לכם?

shoon yenki

shoon yenki

30 באוגוסט 2019

I have heard a lot about a very talented, professional hair chemist and hair expert from my girlfriends, that every time they come to Israel they pass through Elad Rahmaninov and new departures, I made an appointment a month in advance before arriving in Israel, I have had an exceptional experience, service, professionalism, personality and structure. Inside, I went through a makeover and I want to thank Elad and the amazing team for a memorable experience, I will make sure to come every 4 months to visit a hair salon in Las Angeles, well worth it. Thank you to my amazing friends (Renee, Mika, Gennie and Debbie) for whom I knew these amazing people. Highly recommend.

קרא עוד
אורית ירון

אורית ירון

26 באוגוסט 2019

אלעד רחמנינוב הוא שילוב של ענבה,מקצועיות,כשרון ואהבת האדם. אלעד קוסם,שינה את שערי ב 180מעלות וגם את המראה שלי,מנערה שלא אהבה את שיערה מגיל קטן ,הוא גרם לי לאהוב את שערי ואת המראה שלי. הגעתי לאלעד לאחר יאוש מאין ספור ביקורים אצל כל הספרים שטענו שהם "המומחים לתלתלים" עם תלתלים יבשים,שיער נפוח,חסר צורה,שבור והרוס,הוא נתן לי יעוץ והסביר לי בקפידה על התהליך עם הרבה סבלנות. שיניתי את גוון שיערי עם כמה גוונים עדינים שהשתלבו בשיער(אלעד הסביר לי שהצבעים שהוא עובד איתם הם ללא אמוניה ו ppd כי אני מאוד רגישה ואת הגוונים הוא עשה לי עם קרם מיוחד ולא אבקת הבהרה שהורסת את התלתל וההבדל ניכר) הסתפרתי ועשיתי שיקום לתלתלים להורדת הנפח והיובש(גם כן אלעד דאג להסביר לי שהשיקום הוא אינו כימי ואינו החלקה ,זה פיתוח שלו ככימאי לשיער החדרת חומצות אמינו וקרטין טיבעי לגמרי)שערי נעשה רך,נעים ,תחושה נעימה למגע סוף,סוף. תודה רבה ענקית לאלעד ולצוות שלו ותודה לחברתי המדהימה רון שבזכותה זכיתי להכיר בנאדם כזה מדהים,ממליצה לכל מתולתלת באשר היא להגיע רק לאלעד הקוסם.

קרא עוד
גל ימית

גל ימית

15 באוגוסט 2019

אלעד רחמנינוב אלוף עולם בשער! חוויה שאין לתאר!!!! האיכות וההשקעה שקיבלתי זה משהו שלא ניתן למצוא בכל מקום, ההרגשה הביתית והיחס ששורר במקום גורם להנות מכל רגע! חיפשתי בכל מקום אפשרי ספר שמתמחה בכימיה ובשיער מתותל ,אני מודה מאוד על השירות, והתוצאה מושלמת ואין ספק שאחזור רק לאלעד!!! :) אין סוף לכמה שאני מרוצה ומאוהבת בשיער שקיבלתי!! מודה מכל הלב על הסבלנות,המיקצועיות והיחס וממליצה לכולם בחום להגיע ולהתפנק גם בשיער מושלם שרק אלעד רחמנינוב יכול לעשות !!!

קרא עוד
יונית שרון

יונית שרון

09 באוגוסט 2019

ספר תלתלים אלוף,עשיתי שיקום לתלתלים והסתפרתי,מאוד מרוצה מהתוצאה ,היובש והנפח נעלמו לי לאחר השיקום שעשיתי לפני חודש,השיער נעים ,סוף,סוף והתספורת מושלמת. אלעד קוסם!!! הנסיעה אליך מחיפה משתלמת בגדול,תודה על היחס ותשומת הלב.

הביקורת הזאת עזרה לכם?

אדל מלוני

אדל מלוני

26 ביולי 2019

הסתפרתי לפני חודש וחצי אצל ספר מתל אביב שמומחה לתלתלים ויצאתי ממנו מאוד מאוכזבת ,הסברתי לו שיש לי הרבה שיער ואני רוצה שיהיה לי נפח ושהתלתלים יהיו יותר מוגדרים,הוא דילל את שערי עשה לי תספורת שהוא כינה אותה בשם free style אך לא יצאתי עם שום סטייל,רק בושת פנים,חפשתי בכל מקום אפשרי ספר תותח שמבין באמת בתלתלים עד שהגעתי אחרי הרבה המלצות לאלעד שבהחלט אומן בתלתלים,מאוד סובלני,מוכשר,הוא ייעץ לי מה מתאים לסוג שיער כמו שלי והתחשב במבנה הפנים ועשה לי תספורת מדהימה,מעבר למוצרים האורגנים שהוא נתן לי שפשוט מעולים,עשיתי שיקום טבעי ליובש שהיה בשערי והשיער עכשיו חלומי.ממליצה בחום על אחד הספרים הבאמת טובים שפגשתי.

קרא עוד
אבישג מילר

אבישג מילר

15 ביולי 2019

מספרת אלעד רחמנינוב ,היא רמה אחת מעל כולם,מרגע הכניסה למספרה,את מרגישה שהגעת למקום רציני,אווירה משפחתית ונעימה והמקצועיות שעפה בחלל המספרה. אלעד הוא סופר כישרוני,הגעתי אליו לראשונה לאחר שחיפשתי ניתן לומר כמעט בכל הארץ "מעצב שיער" שמתמחה בשיער נקודה. לאחר כל כך הרבה אכזבות,מצאתי את האחד,איש הגון,מקצועי ברמות ,סופר כישרוני ובאמת מבין בשיער,כשהבנתי שמעבר לספר הוא גם כימאי שיער,נרגעתי. אני מגיעה מהצפון ,אם לשלוש בנות,עוסקת בתחום ההייטק,אין הרבה זמן להתעסק עם השיער,צריכה משהו אייכותי וטוב,אלעד שיקם את שערי,התאים לי צבע נכון (שהוא צבע ללא אמונייה ו ppd,אני רגישה ) עם גוונים ותספורת יפיפיה ,אני סופר מאושרת ,נהנת להביט במראה בכל בוקר ולהרגיש "אישה". שני בנותיי מדגמנות ואלעד גם את שיערן שיקם ואת שיערה של האמצעית שלי החליק,שיערה נראה חלומי,רך ונעים,לא עוד החלקה שהורסת ומייבשת,לאלעד יש החלקה שהוא מייבא מארצות הברית ,פשוט מדהימה,לבתי הגדולה שהולכת עם תספורת קצרה ,הוא עשה לה קו חתיכי ,סופר אופנתי וצבע מדהים,כל הבנות מהסוכנות דוגמנות של בנותי החלו לבוא לאלעד.

קרא עוד
רוני גיל

רוני גיל

09 ביולי 2019

מספרה נעימה,משפחתית,יחס חם ואישי,אלעד והצוות המדהים שלו,מאוד מפרגנים וסופר מקצועים. אני לקוחה יחסית חדשה אצל אלעד,אפשר לומר שהוא די הציל לי את השיער,תלתלי נהרסו כתוצאה מגוונים לא איכותיים ותספורת לא מוצלחת (אצל ספר תל אביבי ידוע),נשירה חריפה,הגעתי לאלעד והוא מיד התחיל במלאכה,ראשית שיקם את שערי,טיפול שיקומי טבעי שרק לאלעד יש אותו,משיער יבש וקש,שערי חזר להיות נעים ורך,פלא !! הוא עשה לי איבחון לנשירה ונתן לי טיפול,לאחר חודש נעלמה הנשירה,אני מצאתי לי ספר לכל החיים,אומן. תודה לנוייה ורוני על שהכירו לי את הספר מס 1 שלהן. היום שערי מושלם,עם תספורת חתיכית וגוונים הורסים והרכות של השיער,בלתי יואמן.

קרא עוד
אלונה בר

אלונה בר

04 ביולי 2019

הגעתי לאלעד מהמלצות חמות שהוא אומן בתלתלים,אני חולמת כבר שנים לעשות סילסול קבועה בשערי ואף ספר העוסק בתחום לא היה מוכן לעשות לי סילסול(כנראה מחוסר ידע) כשדיברתי עם אלעד בטלפון,מיד הבנתי שמצאתי את האחד שיגשים את חלומי,הוא קשוב,סובלני ,סופר מקצועי וחשוב לציין שמעבר להיותו אומן תלתלים,הוא כימאי בכיר לשיער בחברת צבעים,כך שמיד את מרגישה בטוחה ,בקצרה אלעד הסביר לי על התהליך,סילסל את שערי,שיקם אותו עם טיפול טבעי על בסיס חומצות אמינו שמיועד לתלתלים,עיצב אותו,לא קיצר כמו כולם,הקשיב לי ושמר לי על אורך השיער,נתן לי חומרים איכותיים לשמירת התוצאה בשיער,פשוט חלום. תודה לאלעד הקוסם,האיש והתלתלים על הגשמת חלום.ממליצה בחום.

קרא עוד
דנה שון

דנה שון

01 ביולי 2019

הגעתי לאלעד בעקבות המלצות חמות מהאינטרנט,גיליתי אדם קשוב,אכפתי,מקצועי,סופר כשרוני שמבין בשיער,טוב הוא גאון,לשקם את הנזק שהיה לי בשיער ,צריך רק אחד שהוא כימאי לשיער והוא באמת עשה פלאים,ממש קוסם,תודה לאלעד והצוות המקסים ,סוף,סוף מצאתי ספר שאוכל לסמוך עליו ומשפחה חמה.

הביקורת הזאת עזרה לכם?

סימה חנום

סימה חנום

27 ביוני 2019

לקוחה נאמנה של אלעד מזה שנים,גם שלושת בנותי מהצפון,דרום והמרכז מגיעות אליו,הוא אחד ויחיד,הצוות הנפלא שלו,מפנק ומקצועי,ממליצה בחום,מי שלא מגיעה,מפסידה חוויה יוצאת דופן,כשרון,מקצועייות ויושרה

הביקורת הזאת עזרה לכם?

טען עוד חוות דעת

שאלות גולשים על רחמנינוב אלעד

מה הדירוג של רחמנינוב אלעד?

הדירוג של רחמנינוב אלעד על פי גולשי אתר טופר (T) הוא 5

מה חושבים על רחמנינוב אלעד הלקוחות שלו?

באתר טופר (T) תוכלו למצוא 79 ביקורות על רחמנינוב אלעד לדוגמא: היום הסתפרתי אצל אלעד. הוא הספר הקבוע שלי כבר 4 שנים. המספרה שלו מאד נעימה והאווירה כיפית. תמיד יש קפה טוב ומוזיקה יפה. אלעד והצוות מקצועיים, אדיבים ותמיד אני יוצאת מרוצה מהתוצאה. מומלץ בחום!!

איפה ממוקם בית העסק של רחמנינוב אלעד?

רחמנינוב אלעד ממוקם בכתובת קרית אונו קרית אונו. ניתו להשיג אותו בטלפון 072-3314299
הצג מספר
Business Image

עסק זה אינו דורג עדיין

בקשה להתייעצות

פנייתכם תועבר לבית העסק לאחר שתיבדק ע"י צוות טופר

שליחה

מלאו את הפרטים

אנחנו נשלח את פרטי הפניה המלאים למייל זה ואת רשימת העסקים שנמצאו מתאימים

קוד אימות ישלח למספר זה

*ביצירת חשבון הנך מאשר את תנאי השימוש ואת מדיניות הפרטיות וקבלת דיוור אלקטרוני בנוגע לעדכונים ממערכת טי
Category Lead Success

פנייתך התקבלה בהצלחה!

תודה רבה, בית העסק קיבל את פנייתך, אנו מקווים שהמענה יהיה מהיר.

סגירה

שגיאה בשליחת הפנייה

סגירה

רחמנינוב אלעד

דדרג את בית העסק

הוסף נייד לאימות

למה אנחנו מבקשים?

אתר טופר משתמש בתגובות אמיתיות, כדי שנוכל לאשר את זהותכם, אנחנו לא שומרים את מספר הטלפון
העלאת תמונות
אישור ושליחה
אישור ושליחה
Category Lead Success
תודה! תגובתך נקלטה בהצלחה

דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית קונסקטורר אדיפיסינג אלית. סת אלמנקום ניסי

סגירה
הודעת מערכת
כאן תרשם תוכן הודעת המערכת
צור קשר עם המערכת
ביטול
שיחזור סיסמה
הזינו את כתובת האימייל המשוייכת לחשבונכם
Category Lead
שלחנו לך אימייל
ברגעים אלו נשלח לכתובת האימיל יש לפתוח את האימייל ולעקוב אחרי ההנחיות
בחר את האופן בו תרצה להתחבר
שלחנו לך עכשיו מסרון עם קוד האימות שלך לא קיבלת? לחץ כאן לשליחה חוזרת

לחצו להתחברות
צרו חשבון בקלות ובמהירות עם

או

שכחתי סיסמה
*יצירת חשבון מהווה אישור תנאי השימוש ו מדיניות הפרטיות וכן קבלת דיוור אלקטרוני בנוגע לעדכונים ממערכת טופר
הודעת מערכת
כאן תרשם תוכן הודעת המערכת
צור קשר עם המערכת
הודעת מערכת
כאן תרשם תוכן הודעת המערכת
צור קשר עם המערכת