קידום אתרים בתל אביב - מומלצי 2024
מחפשים קידום אתרים בתל אביב? רשימה מעודכנת מרץ 2024
קידום אתרים בתל אביב
17 חוות דעת
"אני לקוחה של חברת Wisy כבר שנה, יש לי אתר תדמית מצויין שהם בנו לי ובשילוב קידום אורגני וקידום ממומן בגוגל, פייסבוק ואינסטגרם התחלתי לראות תוצאות מהר מאוד, כבר למחרת הקידום הממומן קיבלתי לידים מצויינים של לקוחות רלוונטיים מאוד לתחום שלי. גם הקידום האורגני כבר אחרי חצי שנה, הביא אותי למקום הראשון במיל... "
האומנים 7 , תל אביב
5 חוות דעת
"אם אתם רוצים חברה רצינית שבאמת תקדם לכם את האתר- רק אי.בי דיזיין. זוהי חברה בינלאומית ולפי הניסיון שלי הם הטובים ביותר שפגשתי בארץ. לחברה שלנו יש מגוון אתרים ואנחנו משלמים למקדמי אתרים, בשנה האחרונה הפסקנו לפרוס את ההשקעה לכמה מקדמים ואת כל האתרים שלנו חברה זו מקדמת בהצלחה רבה. בהחלט מומלץ מאוד. "
קלונימוס 12 , תל אביב
1 חוות דעת
"ניסינו הרבה חברות ולא פעם התאכזבנו. מהשירות של uplead היינו מרוצים מאוד ועדיין מרוצים. החברה מקצוענית מהשורה הראשונה ומאוד מוטת תוצאות - ותכלס - זה הכי חשוב. "
שפרינצק 7 , תל אביב
2 חוות דעת
"חיפשתי שילוב של מקצועיות, תרומה שיווקית והבנה מהירה של עסקי. SEO-C הציעו לי את התמהיל הנכון בין פרסום ממומן לקידום אורגני ובנוסף למינוף עסקיי, שדרוג האתר שלי וגיוס לקוחות חדשים ייעלתי גם את תקציב השיווק שלי. תודה לכם והמשך עבודה פוריה "
קויפמן 4 , תל אביב
1 חוות דעת
"לכל מען דבעי, חיפשתי תקופה די ארוכה, חברה שתוכל ללוות פרוייקט - פורטל בינלאומי. העיקרון המנחה היה מציאת פתרון כולל תחת קורת גג אחת. איי.סי.אס סיפקה ייעוץ ומחקר שוק ראשוני, אפיון מלא של האתר כולל מערכות שלא חשבתי שהן קיימות :-). בסוף התהליך ביצענו אופטימיזציה וקידום האתר והתוצאות היו מדהימות. ישר כ... "
מנחם בגין 88 , תל אביב
קלונימוס 12 , תל אביב
למה העסקים האלו
האם העסק עומד לרשות הגולשים במהירות ובמקצועיות כפי שמצופה מעסקים מובילים
מי עומד מאחורי העסק, איך הוא נראה והיכן העסק ממוקם - שקיפות מייצרת אמינות
חוות דעת שליליות ודרך הטיפול בתלונות - חשובה לא פחות מהמלצות
האם לעסק קיימות התעודות וההכשרות המתאימות בתחום עיסוקו
איסוף המלצות לאורך זמן גם באתר טופר וגם בפלטפורמות אחרות
שאלות גולשים על קידום אתרים בתל אביב
מה לקוחות אומרים על מקדמי אתרים בתל אביב?
בעיר כמו תל אביב, אנחנו יכולים למצוא הרבה מאוד מקדמי אתרים אשר עובדים כעצמאים או כשכירים בחברות קידום ושיווק דיגיטלי. בשביל לבחור מקדם אתרים בצורה נכונה, יש להשתמש בהמלצות וחוות דעת של גולשים. הנה דוגמא להמלצה כזו:
יודעים לתרגם במדויק את הרעיון לאתר אפקטיבי ומעניין. תענוג לעבוד עם מקצוען שנותן שירות ברמה הכי גבוהה וממשיך ללוות ולענות על שאלות בסבלנות הרבה אחרי שהפרוייקט הסתיים
איך למצוא מקדם אתרים בתל אביב?
כל מי שמחפש היום מקדם אתרים בתל אביב, יכול למצוא באופן לא מפתיע, הרבה מאוד מודעות ופרסומים בגוגל ובמקורות מידע אחרים. כאן תוכלו למצוא את כל המידע על מקדמי אתרים בעיר.
איזה סוגי קידום אתרים ישנם ומה ההבדל ביניהם?
תחום קידום אתרים מחולק לשני סוגים, קידום אורגני וקידום ממומן.
קידום אתרים אורגני מבוסס על כללים מסוימים שחברת גוגל מכתיבה ולפיהם צריך לפעול, מתוך כוונה לעזור לבעלי אתרים לקדם את האתר שלהם במנוע חיפוש של גוגל בצורה אורגנית, קרי על בסיס איכות האתר והחשיפה שהוא זוכה לה.
קידום אתרים ממומן מבוסס על תשלום לרשת הפרסום של גוגל ויצירת פרסומות במנוע החיפוש וברשת הפרסום אשר פועלת במגוון רחב של אתרי אינטרנט שונים. הקידום נעשה על ידי תשלום להופעת האתר בביטויים פופולאריים, בחלק של המודעות, על ידי קישורים שיפנו לאתר או לדפי נחיתה.
שני הקידומים נחשבים אפקטיביים בצורות שונות ליצירת חשיפה ומשיכת קהל גולשים לאתר ולעמודים שונים בתוכו.
איך אפשר לשכור מקדמי אתרים?
בעיקרון, אנחנו מכירים שלוש מסגרות עיקריות בהן עובדים מקדמי אתרים ובעזרתם אפשר לשכור את שירותם.
שכירים – הכוונה למקדמי אתרים אשר מועסקים על ידי חברה או עסק ופועלים אך ורק עבורם. הם מהווים חלק בלתי נפרד מהעסק.
פרילנסרים – מדובר על מקדמים שעובדים לבד, באופן עצמאי ומקדמים אתרים של לקוחות שלהם.
חברות קידום אתרים ושיווק דיגיטלי – חברות העוסקות בתחום ומעסיקות מקדמים שונים שעובדים עבור הלקוחות של החברה.
מה הם כללי הקידום העיקריים?
בעיקרון, גוגל מעדכנת כל הזמן את כללי הקידום וכן את הכללים לפיהם היא מחליטה איזה אתרים לקדם במנוע החיפוש שלה. יחד עם זאת, ישנם ארבע כללים עיקריים שלא השתנו מהיום בו החל התחום של קידום אתרים, אלא רק במבנה ובחשיבות שלהם.
- אופטימיזציה של האתר – בנייה של כותרות, היררכיה של עמודים ועוד.
- תוכן – קידום אתרים מבוסס על איכות ורלוונטיות התכנים המופיעים באתר ובאתרים אחרים המפנים אליו.
- קישורים – בניית קישורים פנימיים בתוך האתר ובניית קישורים חיצוניים המפנים אל האתר.
- שיתופי פעולה – קידום אתרים מתבסס על שיתופי פעולה עם אתרים וגורמים אחרים.
באילו כלים משתמש מקדם אתרים לצורך עבודתו?
כל מקדם אתרים חייב לעבוד עם כלים שונים בתהליך העבודה שלו. גוגל עצמה מספקת כלים מסוימים, כגון כלים למחקר מילים בשביל לבחור את הביטויים הרלוונטיים בהם יוקדם האתר, כלים לניתוח התנועה באתר וכן לבניית פרסומות. בנוסף, אפשר למצוא באינטרנט הרבה מאוד כלים שיספקו תוכן מקצועי על האתר וכן תוכן על המתחרים, בשביל לדעת מה נכון לעשות ומה לא נכון לעשות. כל מקדם אתרים חייב ללמוד על הכלים האלה ולדעת כיצד להשתמש בהם.
חשוב לציין, כל מקדם אתרים חייב לאפיין את האתר אותו הוא אמור לקדם ולהשתמש בכלים בשביל להכין תוכנית עבודה מתאימה לקידום ואחר כך לניתוח התוצאות שלו.
ממוצע המלצות על קידום אתרים בתל אביב - 2024
5/5
עסק זה אינו דורג עדיין
בקשה להתייעצות
פנייתכם תועבר לבית העסק לאחר שתיבדק ע"י צוות טופר
מלאו את הפרטים
פנייתך התקבלה בהצלחה!
תודה רבה, בית העסק קיבל את פנייתך, אנו מקווים שהמענה יהיה מהיר.
שגיאה בשליחת הפנייה
בשביל לשמור על איכות העסקים באתר - אנו אוספים מהגולשים חוות דעת אמיתיות על בית העסק. בסיום השיחה תקבלו הודעת וואטסאפ בנוגע לאיכות השירות - תעזרו לנו (ולעסק) לשמור על איכות.