שיווק באינטרנט בכל הארץ - מומלצי 2024
מחפשים שיווק / פרסום באינטרנט בכל הארץ? רשימה מעודכנת מרץ 2024
שיווק באינטרנט בכל הארץ
10 חוות דעת
"יש המלצות שנקראות בדרכנו ומהוות ציון דרך, מבחינתי ההכרות עם ורד היא כזאת. מקצועיות, שנינות, מקוריות ,ומעל הכל אמינות הם האני מאמין שלה בחיים - והם האני מאמין שלה אל מול לקוחותיה. היא מצליחה תמיד לתת והלשלים את מה שצריך, נותנת כח ונותנת את היכלות המופלאה שלה - כשהיא מציגה את הדברים בדרך-כלל התגובה... "
המייסדים , פרדס חנה כרכור
4 חוות דעת
"שמי יואב ואני בעל עסק בתחום תוספי מזון טבעיים. פניתי לחברת obdo בכדי שיפרסמו את העסק שלי באינטרנט. בפגישה שנערכה במשרדי החברה פרסו בפני מספר אפשרויות לשיווק ופרסום העסק שלי, הגעתי להחלטה שבדיעבד היתה מאוד מוצלחת לשכור את שרותי החברה. עלפי המלצתם החלטתי לעשות קידום בגוגל וחברת obdo בנו לי דף נחיתה מר... "
האורגים 35 , אשדוד
ת.ד 43 , רעננה
1 חוות דעת
"ניסינו הרבה חברות ולא פעם התאכזבנו. מהשירות של uplead היינו מרוצים מאוד ועדיין מרוצים. החברה מקצוענית מהשורה הראשונה ומאוד מוטת תוצאות - ותכלס - זה הכי חשוב. "
שפרינצק 7 , תל אביב
3 חוות דעת
"חברת Just In Time קידמה אותנו בהמון ביטויים בתחום הלימודים! אנו מודים מאד לחברה. "
ד"ר כהן 7 , רמת גן
2 חוות דעת
"אל חברת YBS הגעתי דרך עמוד הפייסבוק שלהם (במקרה לגמרי) שוחחתי עימם על שיווק השירותים שלי (אני שותף בבית תוכנה). כיום לאחר שבעה חודשי עבודה משותפת וחידוש חוזה אני יכול להגיד שהכנסות החברה גדלו פלאים. שירות אדיב מקצועי ואיכותי!! שקיפות מלאה לאורך כל הדרך ולהבדיל מחברות אחרות מה שנאמר ונסגר ביננו היה ת... "
הזמיר , באר יעקב
1 חוות דעת
"זה אינו מובן מאליו אבל אצל אלי חגג מפלאש לינק זה מובנה כנראה באישיות מקצועיות היא מקצועיות שירות הוא שירות ותמיד בהועם וברטוחב לב "
דוד אלעזר 60 , הוד השרון
למה העסקים האלו
האם העסק עומד לרשות הגולשים במהירות ובמקצועיות כפי שמצופה מעסקים מובילים
מי עומד מאחורי העסק, איך הוא נראה והיכן העסק ממוקם - שקיפות מייצרת אמינות
חוות דעת שליליות ודרך הטיפול בתלונות - חשובה לא פחות מהמלצות
האם לעסק קיימות התעודות וההכשרות המתאימות בתחום עיסוקו
איסוף המלצות לאורך זמן גם באתר טופר וגם בפלטפורמות אחרות
שאלות גולשים על שיווק / פרסום באינטרנט
באילו דרכים אפשר להעסיק מומחה בתחום של שיווק/פרסום באינטרנט?
על מנת להעסיק מומחה בתחום של שיווק ופרסום באינטרנט, אפשר להשתמש באחת האופציות הבאות:
שכיר – ניתן לשכור את שירותיו של מומחה כעובד מן המניין בחברה. זה אומר שהוא יהיה אחראי על תחום השיווק והפרסום של העסק באינטרנט, באופן בלעדי, מבלי להתעסק בחברות אחרות.
פרילנסר- אפשר לשכור את שירותיו של מומחה בתחום בתור פרילנס, קרי עובד שמספק שירות מבחוץ, לא כעובד מן המניין. זה אומר שהוא יכול לעבוד עם חברות נוספות במקביל.
חברה – אחת האופציות הפופולאריות ביותר היא השכרת חברה חיצונית שמספקת שירותים למגוון רחב של עסקים בתחומים שונים.
באילו דרכים אפשר להיעזר במומחי שיווק ופרסום באינטרנט?
האינטרנט מציע מגוון רחב של אופציות לשיווק ופרסום עבור עסקים ובעלי מקצוע:
קידום אורגני – קידום של אתר אינטרנט במנוע החיפוש של גוגל דרך גישה כללים לקידום שגוגל מכתיבה.
קידום ממומן בגוגל – פרסום מודעות בכסף במנוע החיפוש או ברשת הפרסום של גוגל.
קידום ברשתות חברתיות – זה יכול להיות קידום ממומן או קידום רגיל (דרך עמוד העסק ברשת).
יוטיוב – סרטונים ופרסומות ביוטיוב.
דיוור ישיר – דיוור למייל או בדרכים אחרות.
מודעות ובאנרים – פרסום באתרי אינטרנט רגילים באמצעות רכישת שטחי פרסום.
תכנים – פרסום תכנים באתרים מקצועיים ובכלי תקשורת אונליין.
אילו שירותים מספק לי מומחה שיווק/פרסום באינטרנט?
כל מומחה לשיווק ופרסום באינטרנט מספק שורה של שירותים המתייחסים לתחום זה ברבדים שונים:
בניית אסטרטגיה שיווקית – אפיון הצרכים של הלקוח ובניית אסטרטגיה שיכולה להתאים עבורו. זאת בהתאם ליעדים שהוא מגדיר לעצמו.
פרסום ושיווק באינטרנט – על פי הצרכים של הלקוח ובהתאם לתקציב שהוא קובע לשם כך.
מיתוג – משווקים באינטרנט מתעסקים גם במיתוג של העסק ברחבי הרשת, כולל בניית לוגו, בניית אתר, דפי נחיתה, אלמנטים עיצוביים לרשתות חברתיות ועוד.
ניהול עמודים ברשתות חברתיות – משווק דיגיטלי אחראי לכל מה שקשור לנושא של ניהול עמודים ברשתות חברתיות (פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר, טיק טוק וכל רשת חברתית אחרת).
שיתופי פעולה – שיתוף פעולה עם גורמים שונים על מנת להגדיל את החשיפה והאפשרויות שעומדות לרשות בית העסק.
ניתוח – עבודת ניתוח של הנתונים, הפקת דוחות ובהתאם אליהם, הפקת לקחים להמשך התהליך.
איך בוחרים מומחה לשיווק באינטרנט?
ישנם הרבה מאוד מומחים בתחום של שיווק באינטרנט שפועלים באופן עצמאי או בחברות שמתמחות בתחום. בשביל לבחור מומחה, צריך לבחון מספר דברים:
• ניסיון מקצועי בתחום
• תיק עבודות ישנות
• הכשרה – איזו הכשרה מקצועית יש למומחה
• זמינות לבצע את העבודה לאורך זמן
• סוג העסקה (פרילנס, חברה)
• עלויות
איזו הכשרה נדרשת בשביל להיות משווק דיגיטלי?
בשביל לעסוק בתחום של שיווק ופרסום באינטרנט, מומלץ היום ללמוד את התחום באופן מקצוע, בין אם זה דרך בתי ספר ומכללות לפרסום או תקשורת, ובין אם זה מקורות אחרים. עם השנים אפשר למצוא יותר ויותר מקומות בהם ניתן ללמוד את התחום.
ישנם לא מעט משווקים שלמדו את התחום באופן עצמאי, מבלי שהם למדו את התחום. מדובר על אנשי מקצוע שהעדיפו לעסוק בתחום תוך ניסוי וטעייה ולא אחרי שלמדו את המקצוע באופן מסודר.
מחירון שיווק ופרסום באינטרנט
כשבוחנים מחירון של שיווק ופרסום באינטרנט, צריך לקחת בחשבון שכל משווק קובע לעצמו את המחירים, זה תלוי בסוג העסק, סוג האתר שהוא מתבקש לקדם, והתקציב שעומד לרשות הלקוח.
קידום אורגני בגוגל – 300-750 שקל (תלוי בכמות הביטויים שצריך לקדם)
קידום אורגני לחברות – 1000-6000 שקל (תלוי בגודל האתר והחברה)
קידום אתר נחיתה – 250-1000 שקל (תלוי בכמות העמודים).
פרסום בגוגל – 2000-4000 שקל
ניהול תקציב פרסום- עד 60 אחוז מהכנסות בגוגל אדסנס
בניית עמוד עסקי בפייסבוק – 1000-2000 שקל
פרסום ממומן בפייסבוק - 1000-2500 שקל
ממוצע המלצות על שיווק באינטרנט - 2024
5/5
עסק זה אינו דורג עדיין
בקשה להתייעצות
פנייתכם תועבר לבית העסק לאחר שתיבדק ע"י צוות טופר
מלאו את הפרטים
פנייתך התקבלה בהצלחה!
תודה רבה, בית העסק קיבל את פנייתך, אנו מקווים שהמענה יהיה מהיר.
שגיאה בשליחת הפנייה
בשביל לשמור על איכות העסקים באתר - אנו אוספים מהגולשים חוות דעת אמיתיות על בית העסק. בסיום השיחה תקבלו הודעת וואטסאפ בנוגע לאיכות השירות - תעזרו לנו (ולעסק) לשמור על איכות.