מלונות באזור ירושלים - מומלצי 2024
מחפשים בית מלון באזור ירושלים? רשימה מעודכנת מרץ 2024
מלונות באזור ירושלים
5 חוות דעת
"מקום נחמד מאוד עם הרבה אהבה, צוות חברותי, מספק ללקוחות את כל המ שהם צריכים. אני שמחה להמליץ על המקום הזה "
גשר רופין, שדרות הרצל , ירושלים
5 חוות דעת
"שלום שמי רון אוחיון התחתנתי עם אשתי היקרה שוהם כאן. אנחנו ממליצים על רמת רחל כמקום ששווה לסגור בו אירוע מכמה סיבות : השירות מצויין היחס איכפתי מתחשב ומקצועי . המקום מטופח יפה ומסודר, האוכל מצוין והצוות חם ואדיב! אנו רוצים להגיד תודה לדני מנהל האירועים ומיכאל מנהל האירוע על השירות הנפלא שהעניקו לנו... "
ירושלים , ירושלים
דרך האחיות 13 , ירושלים
דרך חברון 31 , ירושלים
מעלה החמישה , ירושלים
1 חוות דעת
"זו הפעם הראשונה שהלכתי למלון בירושליים. השירות אדיב והמלו נחמד. אם רוצים מיטה זוגית צריך לבקש מראש (קצת מוזר...) . טיפ קטן - הזמינו דרך אתרים בחו"ל ייצא לכם זול יותר. "
לח"י 32 , ירושלים
3 חוות דעת
"מקום שכייף נעים ונקי לשהות בו מבלי לשלם יקר או בלי שצריך לחפש מבצעים בתי מלון. במיקום מרכזי יחסית גם שהגענו בשעות הבוקר של יום שישי קיבלנו (ללא תוספת תשלום) דירונת מקסימה ומאובזרת עם כל מה שצריך כמו מטבחון וטלויזיה השירות כייפי ומשפחתי כנ"ל עזבנו במוצ"ש כך שניהננו כמעט יומיים וכפי שציינתי המחיר סבי... "
יפו 212 , ירושלים
ז'בוטינסקי 3 , ירושלים
למה העסקים האלו
האם העסק עומד לרשות הגולשים במהירות ובמקצועיות כפי שמצופה מעסקים מובילים
מי עומד מאחורי העסק, איך הוא נראה והיכן העסק ממוקם - שקיפות מייצרת אמינות
חוות דעת שליליות ודרך הטיפול בתלונות - חשובה לא פחות מהמלצות
האם לעסק קיימות התעודות וההכשרות המתאימות בתחום עיסוקו
איסוף המלצות לאורך זמן גם באתר טופר וגם בפלטפורמות אחרות
שאלות גולשים על בתי מלון באזור ירושלים
הזמנתי מקום בבית מלון, כמה ימים לפני אני יכול לבטל מבלי לשלם קנס ביטול?
מרבית בתי המלון מאפשרים לבטל הזמנה ללא עלות 72 עד 24 שעות לפני ההזמנה. יחד עם זאת, ישנם אתרים מסוימים שמאפשרים להזמין דרכם חדרים בבתי מלון והם מציבים תנאים מעט שונים מאלה המוכרים בבתי המלון עצמם ולכן חשוב לשים לב, עד מתי ניתן לבטל בלי לשלם כלום. במקרים מסוימים, אפשר לבטל אחרי 72 שעות, בתשלום חלקי.
איך קובעים דירוג כוכבים של בתי מלון?
הדירוג נקבע על ידי מאפיינים שונים, כגון:
שירותי מזון
שירותי בידור
גודל החדרים
אטרקציות והפעלות,
נוחות
מיקום
ועוד.
מדובר על שילוב של מגוון מאפיינים שמתחברים ביחד. בתי מלון יכולים לעלות ולרדת בדירוג, בהתאם לשינויים שהם עוברים (לטובה או לרעה). לכוכבים יש השפעה על המוניטין של בית המלון וכן הם יכולים להשפיע על עלות השכרת חדר במקום.
מה ההבדל בין פנסיון מלא לחצי פנסיון?
בתי מלון מציעים סוגים שונים של אירוח.
פנסיון מלא כולל לינה ושלוש ארוחות (בוקר, צהריים, ערב).
חצי פנסיון מתייחס ללינה וארוחה, בדרך כלל זו ארוחת בוקר-ערב. זו יכולה להיות ארוחת בופה או ארוחה רגילה.
רוב בתי המלון מציעים חצי פנסיון, על מנת לחסוך מהלקוחות שלהם את הצורך לחפש מסעדה לארוחת בוקר או ערב. כך הם יכולים לאכול במסעדות בתי המלון.
האם הורים צריכים לשלם עבור תינוק וילד מחיר מלא?
במרבית בתי המלון, גובים מחיר מלא עבור ילד החל מגיל 12, עד אז המחיר הוא חלקי, כאשר בדרך כלל עד גיל 2-3, לא משלמים עבור מיטה אלא סוג של ביטוח אם חס וחלילה קורה משהו. ישנם בתי מלון שצריך ליידע מראש שבאים עם תינוק ואז הם מספקים מיטה, לעומת זאת ישנם בתי מלון שאין בהם מיטת תינוק וההורים מתבקשים להביא מהבית.
מה זה שירות הכל כלול?
שירות הכל כלול בבית מלון, מספק את כל מה שהלקוחות צריכים:
אוכל
פעילויות לילדים ולמבוגרים
שירות חדרים
שימוש בכל המתקנים (בריכות, ספא, חדר כושר, אטרקציות ימיות ועוד).
ישנם בתי מלון שכוללים גם חוף פרטי ופעילות ספורט ימי
מגרשי משחקים ועוד
הלקוחות יכולים לעשות שימוש המתקנים באופן חופשי ללא תשלום.
אילו שירותים בית מלון מחויב לספק לנו?
זה תלוי בסוג ובאיכות בית המלון. ישנם בתי מלון שמתחייבים לספק אך ורק מיטה וניקיון חדרים. לעומת זאת, ישנם בתי מלון שמספקים גם שירותים נוספים. החל משירותי חנייה, כביסה, שירות חדרים, הזמנת כרטיסים לאירועים ואמצעי תחבורה, ארוחות בוקר/צהריים/ערב, שמירת חפצים ועוד. כמובן ככל שהמחיר גבוה יותר כך סוג השירותים והאיכות שלהם, אמורים להיות גבוהים יותר. אפשר גם למצוא דוגמאות וסוגים שונים של חדרים, כל אחד שונה בגודלו ובאופי המתקנים והמכשירים שאפשר למצוא בתוכו.
מחירים של בתי מלום יכולים לנוע מסכום עשרות שקלים במלון זול ופשוט לאלפי שקלים במלון יוקרתי.
ממוצע המלצות על בית מלון - 2024
5/5
עסק זה אינו דורג עדיין
בקשה להתייעצות
פנייתכם תועבר לבית העסק לאחר שתיבדק ע"י צוות טופר
מלאו את הפרטים
פנייתך התקבלה בהצלחה!
תודה רבה, בית העסק קיבל את פנייתך, אנו מקווים שהמענה יהיה מהיר.
שגיאה בשליחת הפנייה
בשביל לשמור על איכות העסקים באתר - אנו אוספים מהגולשים חוות דעת אמיתיות על בית העסק. בסיום השיחה תקבלו הודעת וואטסאפ בנוגע לאיכות השירות - תעזרו לנו (ולעסק) לשמור על איכות.