מלונות בירושלים - מומלצי 2024
מחפשים בית מלון בירושלים? רשימה מעודכנת מרץ 2024
מלונות בירושלים בשיתוף פעולה B144
מלונות בירושלים
5 חוות דעת
"מקום נחמד מאוד עם הרבה אהבה, צוות חברותי, מספק ללקוחות את כל המ שהם צריכים. אני שמחה להמליץ על המקום הזה "
גשר רופין, שדרות הרצל , ירושלים
5 חוות דעת
"שלום שמי רון אוחיון התחתנתי עם אשתי היקרה שוהם כאן. אנחנו ממליצים על רמת רחל כמקום ששווה לסגור בו אירוע מכמה סיבות : השירות מצויין היחס איכפתי מתחשב ומקצועי . המקום מטופח יפה ומסודר, האוכל מצוין והצוות חם ואדיב! אנו רוצים להגיד תודה לדני מנהל האירועים ומיכאל מנהל האירוע על השירות הנפלא שהעניקו לנו... "
ירושלים , ירושלים
דרך האחיות 13 , ירושלים
דרך חברון 31 , ירושלים
מעלה החמישה , ירושלים
1 חוות דעת
"זו הפעם הראשונה שהלכתי למלון בירושליים. השירות אדיב והמלו נחמד. אם רוצים מיטה זוגית צריך לבקש מראש (קצת מוזר...) . טיפ קטן - הזמינו דרך אתרים בחו"ל ייצא לכם זול יותר. "
לח"י 32 , ירושלים
3 חוות דעת
"מקום שכייף נעים ונקי לשהות בו מבלי לשלם יקר או בלי שצריך לחפש מבצעים בתי מלון. במיקום מרכזי יחסית גם שהגענו בשעות הבוקר של יום שישי קיבלנו (ללא תוספת תשלום) דירונת מקסימה ומאובזרת עם כל מה שצריך כמו מטבחון וטלויזיה השירות כייפי ומשפחתי כנ"ל עזבנו במוצ"ש כך שניהננו כמעט יומיים וכפי שציינתי המחיר סבי... "
יפו 212 , ירושלים
ז'בוטינסקי 3 , ירושלים
למה העסקים האלו
האם העסק עומד לרשות הגולשים במהירות ובמקצועיות כפי שמצופה מעסקים מובילים
מי עומד מאחורי העסק, איך הוא נראה והיכן העסק ממוקם - שקיפות מייצרת אמינות
חוות דעת שליליות ודרך הטיפול בתלונות - חשובה לא פחות מהמלצות
האם לעסק קיימות התעודות וההכשרות המתאימות בתחום עיסוקו
איסוף המלצות לאורך זמן גם באתר טופר וגם בפלטפורמות אחרות
שאלות גולשים על בתי מלון בירושלים
מה לקוחות אומרים על בתי מלון בירושלים?
העיר ירושלים, באופן טבעי, מכילה מגוון רחב של בתי מלון מסוגים שונים. בתי מלון יוקרתיים המיועדים למשפחות, דיפלומטים, אנשי עסקים, אורחים מחו"ל, ועד לבתי מלון קטנים המיועדים לחבר'ה אחרי צבא שמגיעים לישראל לטיול או משפחות וזוגות המבקשים לנפוש בעיר. אפשר למצוא דוגמאות שונות של בתי מלון בשלל עיצובים, סוגים וגדלים. על כל אלה ניתן למצוא כאן המלצות וחוות דעת שיכולים לעזור לכם לבחור בית מלון בצורה נכונה. הנה דוגמא להמלצה שיכולה לעזור לכם לבחור בית מלון בעיר:
"מקום נחמד מאוד עם הרבה אהבה, צוות חברותי, מספק ללקוחות את כל המ שהם צריכים. אני שמחה להמליץ על המקום הזה "
הזמנתי מקום בבית מלון, כמה ימים לפני אני יכול לבטל מבלי לשלם קנס ביטול?
מרבית בתי המלון מאפשרים לבטל הזמנה ללא עלות 72 עד 24 שעות לפני ההזמנה. יחד עם זאת, ישנם אתרים מסוימים שמאפשרים להזמין דרכם חדרים בבתי מלון והם מציבים תנאים מעט שונים מאלה המוכרים בבתי המלון עצמם ולכן חשוב לשים לב, עד מתי ניתן לבטל בלי לשלם כלום. במקרים מסוימים, אפשר לבטל אחרי 72 שעות, בתשלום חלקי.
איך קובעים דירוג כוכבים של בתי מלון?
הדירוג נקבע על ידי מאפיינים שונים, כגון:
שירותי מזון
שירותי בידור
גודל החדרים
אטרקציות והפעלות,
נוחות
מיקום
ועוד.
מדובר על שילוב של מגוון מאפיינים שמתחברים ביחד. בתי מלון יכולים לעלות ולרדת בדירוג, בהתאם לשינויים שהם עוברים (לטובה או לרעה). לכוכבים יש השפעה על המוניטין של בית המלון וכן הם יכולים להשפיע על עלות השכרת חדר במקום.
מה ההבדל בין פנסיון מלא לחצי פנסיון?
בתי מלון מציעים סוגים שונים של אירוח.
פנסיון מלא כולל לינה ושלוש ארוחות (בוקר, צהריים, ערב).
חצי פנסיון מתייחס ללינה וארוחה, בדרך כלל זו ארוחת בוקר-ערב. זו יכולה להיות ארוחת בופה או ארוחה רגילה.
רוב בתי המלון מציעים חצי פנסיון, על מנת לחסוך מהלקוחות שלהם את הצורך לחפש מסעדה לארוחת בוקר או ערב. כך הם יכולים לאכול במסעדות בתי המלון.
האם הורים צריכים לשלם עבור תינוק וילד מחיר מלא?
במרבית בתי המלון, גובים מחיר מלא עבור ילד החל מגיל 12, עד אז המחיר הוא חלקי, כאשר בדרך כלל עד גיל 2-3, לא משלמים עבור מיטה אלא סוג של ביטוח אם חס וחלילה קורה משהו. ישנם בתי מלון שצריך ליידע מראש שבאים עם תינוק ואז הם מספקים מיטה, לעומת זאת ישנם בתי מלון שאין בהם מיטת תינוק וההורים מתבקשים להביא מהבית.
איך למצוא בית מלון בירושלים?
כל מי שמחפש בית מלון בירושלים, לא יתקשה למצוא אחד כזה. דרך האתר שלנו אפשר לקבל את כל המידע על בתי מלון בעיר, כולל המלצות וחוות דעת של גולשים. המידע כולל פרטי התקשרות, עלויות, מידע על אופי השירות והמתקנים במקום, מיקום ועוד.
ממוצע המלצות על בית מלון בירושלים - 2024
4.63/5
עסק זה אינו דורג עדיין
בקשה להתייעצות
פנייתכם תועבר לבית העסק לאחר שתיבדק ע"י צוות טופר
מלאו את הפרטים
פנייתך התקבלה בהצלחה!
תודה רבה, בית העסק קיבל את פנייתך, אנו מקווים שהמענה יהיה מהיר.
שגיאה בשליחת הפנייה
בשביל לשמור על איכות העסקים באתר - אנו אוספים מהגולשים חוות דעת אמיתיות על בית העסק. בסיום השיחה תקבלו הודעת וואטסאפ בנוגע לאיכות השירות - תעזרו לנו (ולעסק) לשמור על איכות.