קלינאית תקשורת באזור המרכז - מומלצי 2024
מחפשים קלינאי תקשורת באזור המרכז? רשימה מעודכנת מרץ 2024
קלינאית תקשורת באזור המרכז
2 חוות דעת
"דגנית כהן הינה קלינאית תקשורת בתחום שפה ודיבור עבדה איתנו במרכז גוונים משנת 2006. דגנית מטפלת במגוון טיפולי שפה והיגוי בעיקר עם ילדים קטנים.ברצוני לומר של דגנית כהן הינה קלינאית רצינית ויסודית, אשר משקיעה רבות בקידום מטופליה להצלחה בטיפול. פשוט מצויינת. "
עמק אילון 35 , שוהם
המרגנית 64 , רמת גן
1 חוות דעת
"מקום אדיר!!! עוזרים לציבור החרשים באופן יעיל מאד. הלוואי על כולם. אנשים כאלו. היחס, החמימות, האכפתיות, מהצוות, מההנהלה, מכוווווווווולם - יוצא מן הכלל! "
הרב סורוצקין 9 , בני ברק
שפרינצק 3 , תל אביב
1 חוות דעת
"מקום קטן, אישי, חמים ונעים. צוות מקצועי, עזרו לנו בקלינאית תקשורת, אנחנו כבר שנתיים וחצי מטופלים שם. הרבה תודות לצוות: למזכירה, לאריאלה ובפרט לשריי גואטה. אוהבים: אגם א. "
רמב''ם 2 , גבעתיים
1 חוות דעת
"קלינאית תיקשורת מהטובות במדינה. מקצועית ומנוסה בעלת רגישות, אמפטיה ופתרונות מעשיים במגוון מקרים. ממליץ! ד"ר גיורא רם "
עמישב 66 , תל אביב
1 חוות דעת
"ממליצה בחום אחרי חיפוש הגענו לשימחתי לרגינה.. זכינו!!! אחת הטובות בתחום. מקצועית מאד יסודית גישה מאד נעימה איכפתית וממוקדת... הכי חשוב בני היה מאד מרוצה תירגל ושיתף פעולה תודה לך רגינה!!! כרמי "
האחד עשר 25/28 , ראשון לציון
1 חוות דעת
"מטפלת אצלה בבית. הטיפול מתבצע באווירה מאוד נעימה הבן הקטן שלנו שמח מאוד וחיכה למפגשים האלו.התקדם יפה וסיים את הטיפול באופן יחסית מהיר. "
קדם 38 , שוהם
למה העסקים האלו
האם העסק עומד לרשות הגולשים במהירות ובמקצועיות כפי שמצופה מעסקים מובילים
מי עומד מאחורי העסק, איך הוא נראה והיכן העסק ממוקם - שקיפות מייצרת אמינות
חוות דעת שליליות ודרך הטיפול בתלונות - חשובה לא פחות מהמלצות
האם לעסק קיימות התעודות וההכשרות המתאימות בתחום עיסוקו
איסוף המלצות לאורך זמן גם באתר טופר וגם בפלטפורמות אחרות
ממוצע המלצות על קלינאי תקשורת - 2024
5/5
עסק זה אינו דורג עדיין
בקשה להתייעצות
פנייתכם תועבר לבית העסק לאחר שתיבדק ע"י צוות טופר
מלאו את הפרטים
פנייתך התקבלה בהצלחה!
תודה רבה, בית העסק קיבל את פנייתך, אנו מקווים שהמענה יהיה מהיר.
שגיאה בשליחת הפנייה
בשביל לשמור על איכות העסקים באתר - אנו אוספים מהגולשים חוות דעת אמיתיות על בית העסק. בסיום השיחה תקבלו הודעת וואטסאפ בנוגע לאיכות השירות - תעזרו לנו (ולעסק) לשמור על איכות.