המלצות אחרונות על שירותי רטפון (1998) בע"מ

מתן אחיאסף

מתן אחיאסף

07 באפריל 2024

שירות ויחס וגם מקצוענות, כמו שקיבלנו מרטפון באפריל 2024, לא קיבלנו כבר שנים משום חברה או ארגון בישראל. כל סיכום וטיפול נעשו בצורה החיובית והיעילה ביותר. מתן אחיאסף נתניה

הביקורת הזאת עזרה לכם?

טליה כספי

טליה כספי

10 במרץ 2022

קיבלתי שירות מעולה מרטפון ואני מרוצה מאוד. 2 טכנאים שביקרו אצלי (אחד כדי לאבחן את הבעיה והשני להחליף את לוח הפיקוד התקול). ענו לטלפון מהר, הטכנאים מביני עניין ומאוד נחמדים. פעלו במקצועיות. כל הכבוד!!!!

הביקורת הזאת עזרה לכם?

אודות העסק

שירותי רטפון (1998) בע"מ

בעל העסק

מה מיוחד בעסק שלי

חברת שרותי רטפון 1998 בע"מ הינה חברת השרות המובילה והותיקה במדינה.

החברה מספקת, תחת קורת גג אחת, שרות לכל סוגי מכשירי החשמל והאלקטרוניקה הביתיים.

שרותי רטפון בע"מ הוקמה בשנת 1998והיא המשך ישיר לפעילותה של חברת "רטפון אימפורט בע"מ".

חברת רטפון אימפורט פעלה במשך כ- 40 שנה והייתה מהחברות המובילות בארץ בתחום הסחר והשירותים במוצרי החשמל והאלקטרוניקה.

מפת הגעה אל שירותי רטפון (1998) בע"מ

המסגר 1 , לוד

08-9777272

09-9777260

טלפון ומידע נוסף

עודכן לאחרונה:
06/05/2024
דרוג:
3.4 מתוך 5
כמות צפיות:
17615
כמות תגובות:
29
אזורי פעילות

לוד
סיווגים רלוונטיים

מוצרי חשמל ביתיים
חיפושים אזוריים

חוות דעת על שירותי רטפון (1998) בע"מ על פי הגולשים

29 חוות דעת

לא מרוצה מרוצה מעט לא רע מרוצה מאוד מרוצה

עבדתם עם שירותי רטפון (1998) בע"מ?

הוסיפו חוות דעת!

מתן אחיאסף

מתן אחיאסף

07 באפריל 2024

שירות ויחס וגם מקצוענות, כמו שקיבלנו מרטפון באפריל 2024, לא קיבלנו כבר שנים משום חברה או ארגון בישראל. כל סיכום וטיפול נעשו בצורה החיובית והיעילה ביותר. מתן אחיאסף נתניה

הביקורת הזאת עזרה לכם?

טליה כספי

טליה כספי

10 במרץ 2022

קיבלתי שירות מעולה מרטפון ואני מרוצה מאוד. 2 טכנאים שביקרו אצלי (אחד כדי לאבחן את הבעיה והשני להחליף את לוח הפיקוד התקול). ענו לטלפון מהר, הטכנאים מביני עניין ומאוד נחמדים. פעלו במקצועיות. כל הכבוד!!!!

הביקורת הזאת עזרה לכם?

עופר שפיצר

עופר שפיצר

23 בנובמבר 2020

שימו לב !!! כבר למעלה מחודשיים (2חודשים) מחכים לדלת תנור שנשברה. 5 ביקורים של טכנאים כל פעם עם חלק לא מתאים או חסר, אין ספור פניות סרק לשירות לקוחות ללא טיפול והבטחות שווא. היד עוד נטויה :( מאוד התאכזבתי.

הביקורת הזאת עזרה לכם?

אריאל

אריאל

16 באוקטובר 2018

שלום, שימו לב מהזמנת חלקי חילוף, הזמנתי ושלמתי עבור צלחת מיקרו לפני למעלה מחודשיים, נגבה תשלום עם ההזמנה ומאז התשובה שאני מקבלת היא "ההזמנה הועברה לרכש יתקשרו אליך" כל הפניות לא עוזרות ללא ניתן לדבר עם שום גורם מוסמך אף גורם לא חזר אלי למרות שהובטח לי 5 פעמים במהלך החודשיים לאלה....קנו מיקרו חדש של חברה אחרת...

הביקורת הזאת עזרה לכם?

שרה מאוטנר

שרה מאוטנר

26 באפריל 2014

רכשתי מכשיר טלויזיה שארפ39 led של שארפ .אני מרוצה מהשירות הטוב ומהמכשיר.הרכישה נעשתה לפני כחודשיים והכל בסדר,כולל ההתקנה על הקיר בדירתי,שנעשתה בתיאום מראש.

הביקורת הזאת עזרה לכם?

עקיבא אלדר

עקיבא אלדר

07 בינואר 2014

היזהרו מטכנאים שמקדישים את זמנם למכור לכם ביטוח שאינכם זקוקים לו במקום לטפל כראוי במכשיר שרכשתם ולהדריך אתכם. למשל, הטכנאי שלנו חיבר לחשמל את תנור האפייה שרכשנו, מבלי לכוון את השעון המובנה. נאלצו להוציא את התנור הכבד ממקומו ולחבר מחדש.

הביקורת הזאת עזרה לכם?

משה קוגן

משה קוגן

16 בדצמבר 2013

בסביבות החגים קניתי מקרר שארפ. הוצע לי הרחבת ביטוח ל-10 שנים (2750ש"ח). התפתתי. אמרו שתמיד אפשר לבטל. למרות שאמרו שבמקרה הצורך אני זכאי למקרר חילופי בפוליסה זה לא כתוב. עלות ביקור 120 ש"ח וזה גם בשנה ה-1!! אם מבטלים עד 30 יום זכאים להחזר מלא. מתי הגיע אלי הפוליסה? כמובן לאחר 30 יום שאז מקבלים פחות 20%. כשביקשתי לבטל שלחתי את הקבלה ובקשת הביטול בדואר רשום עם אישור מסירה. המכתב הגיע. אבל אין תגובה. היום השגתי את מנהלת החשבונות. למרות ששבוע שעבר הנציגה ידעה מי אני לפי מספר טלפון, היום אני בכלל לא מופיע במערכת!! רק לאחר שנתתי מספר לקוח מצאו, ופתאום כל הפרטים כביכול שגויים (כתובת וטלפונים). מחר אני הולך לשאול: "אם הפרטים היו שגויים אז איך הגיעה אלי בדואר הפוליסה??"

קרא עוד
Mazal Dahan

Mazal Dahan

26 בדצמבר 2012

חיבת לפרוק את התיסכול ולגרום לנזק צרכני ממשי לחברה שנותנת שירותים לסמסונג - רטפון. שומר נפשו ירחק!!!! חברה שהשירות הטוב שלה מתבסס על רובוטים שמדקלמים את השורות המוכרות : "שמחים לתת שירות מושלם" אבל מחייב ימים שלמים של המתנה לטלפניות, שמעבירות אותך למשיבון אלקטרוני לא רלבנטי לפני שסיימת משפט. שירות ששולח שליח עם מוצרים שהזמנתם בוטלה כדין, מחתים ילדה בת 12 ואחר כך צריך לחפש את מי שיטפל בביטול. שירות לפיו המקרר (שמפורסם בטלביזיה עכשיו) הוא תקין, למרות שהפסיק לעבוד אחרי 5 חודשים וחזר לעבוד רק אחרי רי סטרט לרכיב האלקטרוני. שירות שהטכנאי הראשי של המקררים שלו טוען שהמקרר שלי הוא הראשון שהפסיק לעבוד...בכל העולם! אף פעם לא היה מקרר כזה - לכן אין לו מה לעשות והמקרר בכלל בסדר - כי עכשיו הוא עובד. ממש אשמח אם תפיצו שצריך להעניש נותני שירות כאלה. לא לקנות סמסונג ויצרנים אחרים - שרטפון הנוראיים נותנים להם שירות!! מגיע לנו יותר!

קרא עוד
צבי

צבי

10 בנובמבר 2012

שרות גרוע וחובבני!!!!אלה לא טכנאים,אלא אנשי מכירות של תוספות מיותרות במחיר מופקע!!!הגיע טכנאי להתקין מייבש זנוסי,ניסה למכור מגן מתח ב-210 ש"ח,כשמחירו בחנות הכי יקרה פחות מ-90!!!כשהתתבקש להרכיב ניקוז,חתך במקום לפרק את הפקק המקורי והרכיב בצורה רופפת אלתור שחתך מצנור מילוי של מכונת כביסה!!!כשלא הצליח להכניס את הקצה השני לניקוז,פירק את גומי האטימה של הניקוז וזרק לפח.א"כ דחף את קצה הצנור כמה שצליח-על הקצה!!!!על זה גבה 100ש"ח במזומן.עם הפעלה ראשונה,התפרקה הקומבינה ומים נשפכו לרצפה!!!הניקוז פתוח ואי אפשר להשתמש לא במייבש ולא לכבס!!!לבקשתי לשלוח טכנאי בהקדם,נעניתי ע"י לילך ממוקד השרות לחכות 5 ימים!!!כל בקשותיי לדבר עם אחראי נענו בשלילה!!!

קרא עוד
דניאל ש.

דניאל ש.

27 באוגוסט 2012

מצטערת להוסיף "המלצה" מהסוג שלי אך לה חשיבות רבה, קודמיי קיבלו שירות עבור רכישה והתקנה של מכשירים, אני הייתי צריכה תיקון מכשיר וזה כנראה קצת יותר בעייתי אצלם, טלויזיה LCD שרכשתי התקלקלה לאחר פחות משנה, רטפון כנותנת שירות לקחה את הטלויזיה לתיקון והיא חזרה רק לאחר כחודש וחצי היות והחלק לא היה במלאי, כעת (27.8.2012) האלויזיה שוב בתיקון מתאריך 17.5.2012 כן כבר יותר משלושה חודשים, ואין עם מי לדבר, כולם מפנים אותי מאחד לשני, התביעה בדרך........

קרא עוד
חנה רענן

חנה רענן

14 במאי 2012

מילה טובה - היום עמד להגיע אלי טכנאי, לאחר הזמנתי בעקבות תקלה בטלוויזיה. לפני ההגעה, התקשר אלי טכנאי שאיני יודע את שמו, אך מספר הנייד שלו הוא: 054-2367780 והציע לי לנסות את עזרתו, ולחסוך לי 140 ש"ח על עלות הביקור שלו. נתבקשתי לגשת לטלוויזיה ולבצע פעולות מסויימות, אשר אכן פתרו את הבעיה. אין לי יותר מאשר להביע את הערכתי ותודתי. חיים רענן - קיבוץ בארי

הביקורת הזאת עזרה לכם?

אבי

אבי

09 בדצמבר 2011

השבוע קיבלתי את הטלויזיה שהזמנתי סמסונג 43" D490. מעולם לא כתבתי כאן באתר תגובה או ביקורת אך הפעם אני חייב לציין לשבח את הטכנאי שהגיע אלינו הביתה, שמו אריק אם אני לא טועה, והלוואי כל הטכנאים בארץ היו כמוהו. איש מקצועי, מנוסה ובעיקר מלא בסבלנות, הסביר לי ולאשתי על כל הפונקציות של הטלויזיה והתקין לנו אותה בצורה נפלאה. ואפילו עזר לנו להתגבר על כל מיני חששות שהיו לנו בעזרת ההגדרות (אפשר לראות פלזמה גם בחדר מואר - הכל תלוי בהגדרות). גם לאחר שהוא הלך נזכרתי בשאלה שהייתה לי וחייגתי למוקד רטפון ושם הנציגה הנחמדה קישרה אותי עם איש טכני אשר ענה לי על השאלה באותו רגע, אפילו לא הייתי צריך לחכות שיחזרו אלי. כשמקבלים כזה שירות אז מגיע גם לפרגן. תמשיכו ככה ויישר כח.

קרא עוד
אפרת

אפרת

18 בספטמבר 2011

לא להתקרב אם יש לכם ברירה!!!! יומיים אחרי גמר האחריות שלי על מכונת כביסה חדשה התקלקל הכרטיס,ביום א' בא טכנאי וגבה ממני 900ש"ח (יותר מחצי שווי המכונה) ואז הסתבר שאין את הכרטיס במחסן וטען שמחר זה יגיע. שאלתי למה אז אני משלמת כבר עכשיו 900 ש,ח, והוא איים שזה יעלה כמו שני ביקורי טכנאי אם לא אשלם עכשיו. למחרת לא הייתה תשובה וכך משכו אותי עד יום שישי. כשסוף סוף הגיע אמר שטעו והכרטיס לא הכרטיס הנכון ורק ביום ראשון יהיה. ביום ראשון גם כן צלצלתי ולא הייתה תשובה. "היבואן מחפש את זה".... סיוט!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! יחס מחפיר ומזלזל כי מה אכפת להם אני כבר שילמתי 900 ש"ח ועכשיו שאני ארדוף אחריהם לקבל את החלק שכבר שילמתי עליו לפני שבוע וחצי!!! ובנתיים הכביסות עורמות והבית כמו מחסן בגדים משומשים של ויצו!

קרא עוד
ארז ס

ארז ס

02 ביולי 2011

רכשתי מסך לד 42 אינץ של הייסנס דרך מבצע של חבר, הגיע אלי מתקין בשם רועי והתקין לי אותה על הקיר, והיה השרות הכי טוב בעולם, מאוד מקצועי! מומלץ בחום!!

הביקורת הזאת עזרה לכם?

יובל

יובל

30 ביוני 2011

נעזרתי בשירותי רטפון והם נתנו לי שירות מעולה, זריז ואדיב! יצא לי לעבוד עם כמה חברות המספקות שירותים מהסוג הזה וללא ספק רטפון היו הכי טובים - מומלץ!

הביקורת הזאת עזרה לכם?

טען עוד חוות דעת

שאלות גולשים על שירותי רטפון (1998) בע"מ

מה הדירוג של שירותי רטפון (1998) בע"מ?

הדירוג של שירותי רטפון (1998) בע"מ על פי גולשי אתר טופר (T) הוא 3.4

מה חושבים על שירותי רטפון (1998) בע"מ הלקוחות שלו?

באתר טופר (T) תוכלו למצוא 41 ביקורות על שירותי רטפון (1998) בע"מ לדוגמא: ביום 24.4.07 - ערב יום העצמאות , הגעתי למחסן חלקי החילוף מס' דקות לפני הסגירה. למרות ערב החג ולמרות השעה התייחסו אליי יפה ושירתו אותי כראוי ובסבר פנים יפות דבר די נדיר במחוזותינו. גם כעת, כחודש וחצי לאחר מכן כאשר אני בקשר טלפוני עם מחסן חלקי החילוף בחיפושיי אחר בורר לתנור רוזייר בן 12 שנה, אני נענה מיידית בטלפון בכל עת שאני מתקשר ואני מחכה ליום א' הקרוב -ה-10.6.07 כדי לאסוף את החלק ולומר לעובדי המחסן- יישר כוחכם!!!

איפה ממוקם בית העסק של שירותי רטפון (1998) בע"מ?

שירותי רטפון (1998) בע"מ ממוקם בכתובת המסגר 1 לוד. ניתו להשיג אותו בטלפון 08-9777272
הצג מספר
Business Image

עסק זה אינו דורג עדיין

בקשה להתייעצות

פנייתכם תועבר לבית העסק לאחר שתיבדק ע"י צוות טופר

שליחה

מלאו את הפרטים

אנחנו נשלח את פרטי הפניה המלאים למייל זה ואת רשימת העסקים שנמצאו מתאימים

קוד אימות ישלח למספר זה

*ביצירת חשבון הנך מאשר את תנאי השימוש ואת מדיניות הפרטיות וקבלת דיוור אלקטרוני בנוגע לעדכונים ממערכת טי
Category Lead Success

פנייתך התקבלה בהצלחה!

תודה רבה, בית העסק קיבל את פנייתך, אנו מקווים שהמענה יהיה מהיר.

סגירה

שגיאה בשליחת הפנייה

סגירה

שירותי רטפון (1998) בע"מ

דדרג את בית העסק

הוסף נייד לאימות

למה אנחנו מבקשים?

אתר טופר משתמש בתגובות אמיתיות, כדי שנוכל לאשר את זהותכם, אנחנו לא שומרים את מספר הטלפון
העלאת תמונות
אישור ושליחה
אישור ושליחה
Category Lead Success
תודה! תגובתך נקלטה בהצלחה

דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית קונסקטורר אדיפיסינג אלית. סת אלמנקום ניסי

סגירה
הודעת מערכת
כאן תרשם תוכן הודעת המערכת
צור קשר עם המערכת
ביטול
שיחזור סיסמה
הזינו את כתובת האימייל המשוייכת לחשבונכם
Category Lead
שלחנו לך אימייל
ברגעים אלו נשלח לכתובת האימיל יש לפתוח את האימייל ולעקוב אחרי ההנחיות
בחר את האופן בו תרצה להתחבר
שלחנו לך עכשיו מסרון עם קוד האימות שלך לא קיבלת? לחץ כאן לשליחה חוזרת

לחצו להתחברות
צרו חשבון בקלות ובמהירות עם

או

שכחתי סיסמה
*יצירת חשבון מהווה אישור תנאי השימוש ו מדיניות הפרטיות וכן קבלת דיוור אלקטרוני בנוגע לעדכונים ממערכת טופר
הודעת מערכת
כאן תרשם תוכן הודעת המערכת
צור קשר עם המערכת
הודעת מערכת
כאן תרשם תוכן הודעת המערכת
צור קשר עם המערכת