המלצות אחרונות על ARIK Design אריק דיזיין

Luanne   Weiler

Luanne Weiler

22 בדצמבר 2022

רמת שירות שניתן ללמוד מהם! קנינו מיטה ואני חייבת לציין שלא ראיתי רמת גימור כזה! פעם ראשונה שרכשנו ובהחלט לא פעם אחרונה! אם אתם מחפשים רהיטים איהות גבוה אריק דיזיין המקום להגיע!

הביקורת הזאת עזרה לכם?

דניאל  רביע

דניאל רביע

04 בדצמבר 2022

זו פעם ראשונה שאני משתפת על חווית קנייה כי לא זכור לי שקיבלתי כזה שירות מעולם. החל מתהליך הקנייה, בחירת המוצרים שיהיו הכי מדוייקים לנו ולצרכים שלנו ועד לקבלת הסחורה והשירות שהתקבל לאחר מכן ע"י צופית המהממת!! ממליצה בחום כי על שירות ואיכות לא מתפשרים!

הביקורת הזאת עזרה לכם?

אודות העסק

מה מיוחד בעסק שלי

אריק דיזיין הינה חברת רהיטים מהמובילות בישראל בתחום רהיטי היוקרה. אצלנו תוכלו למצוא רהיטים איכותיים ברמת גימור גבוהה ובעיצובים ייחודיים.

אנו מספקים פתרונות עיצוב אישיים ומוצרים בהתאמה מושלמת לבית הלקוח.

מפת הגעה אל ARIK Design אריק דיזיין

סחרוב דוד 3 , ראשון לציון

03-9629212

072-3302488

טלפון ומידע נוסף

עודכן לאחרונה:
09/02/2024
דרוג:
4.7 מתוך 5
כמות צפיות:
17441
כמות תגובות:
12
אזורי פעילות

ראשון לציון
סיווגים רלוונטיים

מזרונים
חיפושים אזוריים

חוות דעת על ARIK Design אריק דיזיין על פי הגולשים

12 חוות דעת

לא מרוצה מרוצה מעט לא רע מרוצה מאוד מרוצה

עבדתם עם ARIK Design אריק דיזיין?

הוסיפו חוות דעת!

Luanne   Weiler

Luanne Weiler

22 בדצמבר 2022

רמת שירות שניתן ללמוד מהם! קנינו מיטה ואני חייבת לציין שלא ראיתי רמת גימור כזה! פעם ראשונה שרכשנו ובהחלט לא פעם אחרונה! אם אתם מחפשים רהיטים איהות גבוה אריק דיזיין המקום להגיע!

הביקורת הזאת עזרה לכם?

דניאל  רביע

דניאל רביע

04 בדצמבר 2022

זו פעם ראשונה שאני משתפת על חווית קנייה כי לא זכור לי שקיבלתי כזה שירות מעולם. החל מתהליך הקנייה, בחירת המוצרים שיהיו הכי מדוייקים לנו ולצרכים שלנו ועד לקבלת הסחורה והשירות שהתקבל לאחר מכן ע"י צופית המהממת!! ממליצה בחום כי על שירות ואיכות לא מתפשרים!

הביקורת הזאת עזרה לכם?

ענת תמי אניקסט

ענת תמי אניקסט

15 בספטמבר 2022

הרומן שלי עם המוצרים המופלאים שלהם החל קצת לפני פסח והסתיים כעבור 4 חודשים עם קבלת המוצרים. המעצבת הנהדרת שלי רינה אבנר הובילה אותי ביד באומרה: "זהו מקום מיוחד שאת חייבת להיות בו, בטוח תתחברי!" אכן, התחברתי! וכמו שכולנו מכירים, בחיבור המתמטי יש רק פלוסים, אכן כך היה וזאת הרשימה הדוממת שלהם אשר תלווה ברשימה אנושית: 1. מערכת סלונית מהממת 2. שולחנות קפה אמורפיים מקסימים 3. כורסא מעוצבת יפיפה 3. שני חדרי שינה (אריק סליפ) והכל באיכות מעולה, בה מורגשים הלב והאכפתיות מהתחושה שתהיה ללקוח בשימוש בפריטים הריהוט! לפני כחודש עברנו מאזור חיפה לאזור הגלבוע ואחרי איפוס קצר מעומס המעבר הגיעה העת להודות לכל שרשרת האנושית לפי סדר כרונולוגי: 1. עודד - איש מקצוע מבריק בעלי יחסי אנוש מצויינים ככלל ובעל יחס ללקוח יוצא מן הכלל החל משלב ההזמנה ועד ל"ספיגה" וטיפול בטעות שנעשתה על ידי בשוגג בתחזוקת שולחן הקפה אחרי קבלתו באופן מכיל ומקצועי הראויים לציון! 2. מושון - בעל יכולת קישור בין כל הבקשות ופרטי ההזמנה: החל מהתאמת שתי חדרי השינה לבקשות קצת מיוחדות ועד אספקת חדרי השינה. הודות לטיפול המסור , האיכפתי והלבבי של מושון הכל התחיל והסתיים בצורה מושלמת! 3. תמר - מחלקת האספקות, אשר הודות לנעימותה והבנתה של התהליך והמורכבות שלו בגין מעבר דירה, האספקה בוצעה באופן חלק. יישר כוח לכל נבחרת המובחרת של "אריק דיזיין"! אנחנו לא מפסיקים לקבל מחמאות ואני לא מפסיקה להמליץ לכל המתעניין וכמו כן באופן יזום על "אריק דיזיין".

קרא עוד
לורן ויילר

לורן ויילר

13 ביוני 2022

רמת שירות שניתן ללמוד מהם! קנינו מיטה ואני חייבת לציין שלא ראיתי רמת גימור כזו! פעם ראשונה שרכשנו ובהחלט לא פעם אחרונה! אם אתם מחפשים רהיטים באיכות גבוהה, אריק דיזיין זה המקום להגיע אליו!

הביקורת הזאת עזרה לכם?

Yarin Hazon

Yarin Hazon

01 בפברואר 2022

אומת טלפונית

חוויה בלתי רגילה, מגוון עצום של רהיטים לבית ממליץ בחום על בחור בשם שמוליק שנתן לנו עזרה מאוד מקצועי ואדיב

הביקורת הזאת עזרה לכם?

דודי

דודי

09 בדצמבר 2021

חויה בלתי רגילה עם שירות ברמה מאוד גבוה .נתן לנו שירות בחור בשם עודד שהפגין ידע נרחב מאוד ועזר לנו מאוד בבחירת הרהיטים וגם לאחר קבלתם התקשר לבדוק שהכל יצא כמו שרצינו מומלץ מאוד

הביקורת הזאת עזרה לכם?

Mali Ben Yosef

Mali Ben Yosef

20 במאי 2020

שמי מלי בן יוסף מעצבת פנים /מטבחים גם אני כמעצבת ובתחום כבר הרבה שנים הייתי חייבת לרכוש לביתי ספה . ולא סתם ספה .. כמעצבת הדרישות שלי היו גבוהות .חשוב לי מאוד פרקטיות,עיצובי,ונוח ומשפחתי . ראיתי הרבה מודעות ומבצעים בכל מיני חברות. ולא מצאתי את מה שרציתי .ידעתי שאני חייבת ספה שתתאים לדרישות שלי בדיוק כמו שאני ממליצה ללקוחותי . הגעתי לאריק דיזיין . אריק קיבל אותי בסבב פנים יפות . אריק היה שם בשבילי. בדיוק בזמן . נתן לי את השירות הכי טוב שיכלתי לבקש. מבחירת הספה ועד הגוון וסוג הבד. והינה הגיעה היום הספה אצלי בבית ללא איחור של אספקה המובלים הגיעו בזמן . והספה היפה והנוחה אצלי בבית. שוב תודה אריק . ממליצה בחום . מלי בן יוסף , מעצבת פנים/מטבחים.

קרא עוד
סמדר שמואלי

סמדר שמואלי

22 בנובמבר 2018

היי, שמחה לשתף שאין מאושרת ממני על שבחרתי ב"אריק דיזיין" הזמנתי פינת אוכל וסלון, הסלון הגיע שונה קצת מהדגם שנבחר(הדגם נבחר עפ"י תמונה) עם פנייתי לשרות, בדקו זאת מיד והבינו כי הרפד טעה בדגם, לאורך כל ההתנהלות מולם, קיבלתי יחס אדיב, אוזן קשבת, אכפתיות אמיתית לרצונותיי והמון כבוד! ולבסוף החלפה לסלון מושלם! יפה! איכותי! ונוח ברמות. הופתעתי לטובה מכל האנשים ובפרט מאריק עצמו שהזמין אותי להציג בפניו בדיוק מה אני רוצה תוך הבטחה שאקבל את הטוב ביותר וכך היה ! שרות יוצא דופן-לקחו אחריות בנועם וטיפלו במקרה ביתר רצינות (והאמינו לי אני לקוחה קרצייה ודקדקנית) - תודה לכם על הכל. סמדר

קרא עוד
דב לויטין

דב לויטין

24 בינואר 2011

אני רוצה לכתוב באופן חיובי על חנות רהיטים בשם "המרכז לאיכות השינה" מרח' לשינסקי בראשון לציון. לפני כ-חודש וחצי רכשנו שם ספה, בעת הרכישה טיפל בנו במסירות ובאדיבות אדם בשם רועי, הספה שרכשנו הגיעה הבייתה כבר למחרת, לאחר מס' ימים הרגל של אחד הספות התעקמה ונשברה, הרמתי טלפון לחברה ביום שישי דברתי שם עם דקל, הוא ביקש ממני שאני יחזור אליו ביום ראשון, במשך השבוע ניהלנו מס' שיחות כדי לבדוק את נסיבות המקרה, ביום רביעי שעבר הרמתי שוב טלפון כדי לבדוק מה מתקדם דברתי עם אדם נחמד וחביב בשם מושיקו, הוא לקח את הענין לטיפולו האישי והבטיח לחזור עלי בהקדם, באותו יום בערב הוא חזר ואמר שהחברה פתחה קריאת שירות לתיקון ויגיעו אלי בהקדם לתקן את הספה, ביום ב' קבלתי טלפון מהחברה שלמחרת בשעה 7:30 בבוקר יגיע איש שירות. אכן למחרת בבוקר בשעה 7:30 האיש שירות היה בביתי ותיקן את מה שהיה אמור לתקן. בהזדמנות זו אני רוצה להודות למנהלי החנות המרכז לאיכות השינה, רועי, דקל ומושיקו, על השירות והאדיבות,

קרא עוד
sima nisim

sima nisim

10 בפברואר 2010

השירות - נדיר, אדיבים מאד גם לאחר הרכישה, המחירים סבירים מאד והמוצרים נותנים תמורה הולמת למחיר. יש להם מבחר של מותגים נהדרים כגון עמינח וקינג דיויד וגם מוצרים עממיים ללא שם כך שאפשר תמיד למצוא שם מה שמחפשים. לעומת זאת עם האספקה הסיפור שונה במקצת. בחלק מהמוצרים האספקה כנראה תלויה במידת הסגר. כדאי להפנים טוב טוב את המשמעות של ימי העסקים כי אם זה נופל על עידלפיטר או חג אחר אכלתם אותה בעוד חודש עיכוב בקיצור המון אורך רוח ומוטו עיקרי בחיים ש"כל עכבה לטובה" ובסופו של דבר תקבלו מוצר מעולה.

קרא עוד
גי'מי אלבז

גי'מי אלבז

18 בנובמבר 2009

בתאריך 3/11/09 אני ואישתי חזרנו ארצה מאוסטרליה (עשינו חזרה) כמו שאתם מבינים חזרנו ללא שום רהיט שלא נדבר על מזרון שלא היה לנו... אז שמענו על המרכז לאיכות השינה שישנם שניי סניפים שקיימים 1 בראשל"צ סחרוב 3 והשני בבארות יצחק מתחם פאוור סנטר ליד פ"ת. בקיצור יש להם הככככל במקום! היינו בסניף בארות יצחק, ואני עוד שחשבתי שאוסטרליה זה שיא האדיבות עד שפגשתי בבחור מוכרן ששמו משה והוא ממש ריהט לי את כל ה בית 94,700 ש"ח סה"כ העסקה. אני בן אדם לא קל ופדנט בטירוף ופשוט הכל הגיע מעל למיליון % מושלם פשוט. אני ואישתי מרוצים מאוד מאוד והוריי רכשו מהם מזרון של חברת קינג קויל במחיר נמוך מאוד לעומת הצעות שהציעו לנו במקומות אחרים בקיצור הם תותחים ישר כח והלוואי שכולם היו ככה במדינה הזאת אז שוב פעם אני ממליץ בחום תודה ותפנימו אנשים

קרא עוד
איציק לחיים

איציק לחיים

01 בנובמבר 2009

דיברתי עם מוכרן בשם אלמוג והוא עזר לי אלא שהמחיר שאמר לי היה הטיה בגלל שחבר של אחותי קנה ב- 400 ש"ח פחות. כשביקשתי לברר את זה יום אחרי מוכר אחר (מאיים מאוד) משה אמר לי שזה מותנה בקנית מזרון. שאלתי אותו למה אלמוג לא נתן לי את כל המידע ולא היתה לו תשובה. בנוסף ביקשתי לקנות קומודות ושידות אז הוא אמר לי שהמקסימום תשלומים שהוא יכול לתת לי הוא 7 זה אחרי שקיבלתי כבר 10 יום קודם עבור המיטה. משה היה מאוד לא אדיב כשביקשתי לבטל הוא אמר לי שהוא כבר הזמין את המיטה למרות שיום קודם אמר לי אלמוג שהוא מחכה לשמוע ממני לגבי שאר הפריטים. הוא חייב אותי תוך כדי שאני מדבר איתו למרות שביקשתי ממנו לבטל. בנוסף איים שאם אבטל את העסקה מול ויזה הוא יתבע אותי בבית משפט. יש דמי ביטול לעסקאות בסך 25%. משה הוא מוכר לא נעים שמתייחס ללקוחות בצורה מבזה.

קרא עוד
אין עוד חוות דעת

שאלות גולשים על ARIK Design אריק דיזיין

מה הדירוג של ARIK Design אריק דיזיין?

הדירוג של ARIK Design אריק דיזיין על פי גולשי אתר טופר (T) הוא 4.7

מה חושבים על ARIK Design אריק דיזיין הלקוחות שלו?

באתר טופר (T) תוכלו למצוא 13 ביקורות על ARIK Design אריק דיזיין לדוגמא: השירות - נדיר, אדיבים מאד גם לאחר הרכישה, המחירים סבירים מאד והמוצרים נותנים תמורה הולמת למחיר. יש להם מבחר של מותגים נהדרים כגון עמינח וקינג דיויד וגם מוצרים עממיים ללא שם כך שאפשר תמיד למצוא שם מה שמחפשים. לעומת זאת עם האספקה הסיפור שונה במקצת. בחלק מהמוצרים האספקה כנראה תלויה במידת הסגר. כדאי להפנים טוב טוב את המשמעות של ימי העסקים כי אם זה נופל על עידלפיטר או חג אחר אכלתם אותה בעוד חודש עיכוב בקיצור המון אורך רוח ומוטו עיקרי בחיים ש"כל עכבה לטובה" ובסופו של דבר תקבלו מוצר מעולה.

איפה ממוקם בית העסק של ARIK Design אריק דיזיין?

ARIK Design אריק דיזיין ממוקם בכתובת סחרוב דוד 3 ראשון לציון. ניתו להשיג אותו בטלפון 03-9629212
הצג מספר
Business Image

עסק זה אינו דורג עדיין

בקשה להתייעצות

פנייתכם תועבר לבית העסק לאחר שתיבדק ע"י צוות טופר

שליחה

מלאו את הפרטים

אנחנו נשלח את פרטי הפניה המלאים למייל זה ואת רשימת העסקים שנמצאו מתאימים

קוד אימות ישלח למספר זה

*ביצירת חשבון הנך מאשר את תנאי השימוש ואת מדיניות הפרטיות וקבלת דיוור אלקטרוני בנוגע לעדכונים ממערכת טי
Category Lead Success

פנייתך התקבלה בהצלחה!

תודה רבה, בית העסק קיבל את פנייתך, אנו מקווים שהמענה יהיה מהיר.

סגירה

שגיאה בשליחת הפנייה

סגירה

ARIK Design אריק דיזיין

דדרג את בית העסק

הוסף נייד לאימות

למה אנחנו מבקשים?

אתר טופר משתמש בתגובות אמיתיות, כדי שנוכל לאשר את זהותכם, אנחנו לא שומרים את מספר הטלפון
העלאת תמונות
אישור ושליחה
אישור ושליחה
Category Lead Success
תודה! תגובתך נקלטה בהצלחה

דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית קונסקטורר אדיפיסינג אלית. סת אלמנקום ניסי

סגירה
הודעת מערכת
כאן תרשם תוכן הודעת המערכת
צור קשר עם המערכת
ביטול
שיחזור סיסמה
הזינו את כתובת האימייל המשוייכת לחשבונכם
Category Lead
שלחנו לך אימייל
ברגעים אלו נשלח לכתובת האימיל יש לפתוח את האימייל ולעקוב אחרי ההנחיות
בחר את האופן בו תרצה להתחבר
שלחנו לך עכשיו מסרון עם קוד האימות שלך לא קיבלת? לחץ כאן לשליחה חוזרת

לחצו להתחברות
צרו חשבון בקלות ובמהירות עם

או

שכחתי סיסמה
*יצירת חשבון מהווה אישור תנאי השימוש ו מדיניות הפרטיות וכן קבלת דיוור אלקטרוני בנוגע לעדכונים ממערכת טופר
הודעת מערכת
כאן תרשם תוכן הודעת המערכת
צור קשר עם המערכת
הודעת מערכת
כאן תרשם תוכן הודעת המערכת
צור קשר עם המערכת