גישור בכל הארץ - מומלצי 2024

מחפשים מגשר בכל הארץ? רשימה מעודכנת מרץ 2024

גישור בכל הארץ

66 חוות דעת

גישור

גישור גירושין

"עו”ד אייל גונן והמגשרת דליה עוזדור. היום שבו החלטתי להתגרש היה אחד הימים המלחיצים ביותר בחיי, הוא לווה בהתלבטויות רבות ובהמון חששות. כילדה להורים גרושים הבטחתי לעצמי שאעשה הכל כדי שההליך יהיה קצר עם מינימום כאב ותסכול. ישבתי עם עצמי והחלטתי שהדרך הנכונה והטובה יהיה לעשות זאת במסגרת גישור. פניתי ל"... "

דברו איתי

טופח 12 , להבים

13 חוות דעת

גישור

גישור גירושין

"סופר מקצועי,אדם נחמד,הרבה ניסיון עזר לנו בתקופה מאד לא נעימה ועזר לנו לצלוח אותה בשלום "

דברו איתי

אחוזה 130 , רעננה

83 חוות דעת

גישור

גישור גירושין

"אוילין היא מגשרת שנותנת לעבור את הגישור בצורה קלה, יעילה, בלי קשיים מכבידים על המטופלים. היא אדם שקט , שנון , ויודעת את עבודתה בצורה מקצועית,. אני הגעתי לאווילין שתעזור לי בגישור לצורך גירושין. הרגשתי כמה שהיא עוזרת, תומכת, ומנסה לפתור כל בעיה בצורה הוגנת לשני הצדדים. הייתי מאוד מרוצה מכל פעולה שעשת... "

דברו איתי

חטיבת הצנחנים 12 , מודיעין

26 חוות דעת

גישור

גישור גירושין

"אני ממליץ לכל זוג שחושב להתגרש בצורה טובה ומכבדת לפנות למאיה.היא ידעה להכנס לנו ללב להיות שם בשבילנו בכל שעה ,נתנה לנו להבין מה הדברים החשובים באמת ,מתיי לוותר מתיי לדרוש והכי חשוב כבוד בין הצדדים...ממקרה שהייתי בטוח שהולך לבית משפט לחודשיים ארוכים הגיע מאיה ובניהול התהליך ובשקט שלה גרמה לנו לשנות כ... "

דברו איתי

עמק החולה , מודיעין

25 חוות דעת

גישור

גישור גירושין

"אני מכיר את רני בן מלך כ10 שנים, ואני משוחח /מתכתב איתו לפחות פעם בשבוע, מעולם לא ראיתי אותו מתרגז תמיד נינוח, ולמעשה מעבר להגינות הרבה שיש בו יש לו גם את החומר שממנו קרוצים השופטים קרי: מזג שיפוטי נוח, סבלן וסובלני כלפי מי שיושב לפניו ויהא האיש אשר יהא! עונה על ראשון ראשון ועל אחרון אחרון, יודע לב... "

דברו איתי

רבדים 39 , ירושלים

22 חוות דעת

גישור

גישור גירושין

"קיבלתי ייעוץ וגישור מאוולין במהלך הקיץ 2016, במסגרת הליך גירושין. ראשית עליי לציין שאוולין אישה שמשרה רוגע וביטחון, הן בקולה, הן בסביבת העבודה שלה, והן בידע המקצועי שהיא מגלה. היא גם עוטפת בהרבה חום והבנה את הזוג שעובר תקופה לא קלה. שנית, למרות שאשתי ואני הכרנו את אוולין במידה שווה, אוולין לא נקטה... "

דברו איתי

שמריהו לוין 7 , חיפה

15 חוות דעת

גישור

גישור גירושין

"הגענו לאבי במטרה להגיע להסכם גירושין. עקב מורכבות משמעותית במקרה שלנו, סיכויי ההצלחה היו נמוכים מאד מלכתחילה. למרות הקושי, אבי הסכים לקחת על עצמו את העניין ופעל הרבה מעבר לשעות העבודה, כדי להגיע להסכם המקובל על שני הצדדים, וכל זה באופן מכבד והוגן ביותר. קיבלנו הסבר ברור ומפורט בכל צעד וצעד, ובה... "

דברו איתי

זבוטינסקי 35 , רמת גן

14 חוות דעת

גישור

גישור גירושין

"פנינו לתהליך גישור בידיעה כי ניתן להפוך את המסע בצורה נעימה ונקיה יותר לטובת כל המשפחה. מה רבה היתה הפתעתנו לגלות כי שרה הובילה את התהליך בצורה בטוחה, נעימה ומקצועית הרבה יותר מכל הציפיות הגבוהות שהיו לנו. בסופו של תהליך ממוקד ואיכותי יצאנו עם הסכם יציב ובטוח המקובל על כל הצדדים. אנו ממליצים בחום על... "

דברו איתי

יוסף חכמי 43 , ירושלים

תגובות נבחרות על גישור

למה העסקים האלו

זמינות
זמינות

האם העסק עומד לרשות הגולשים במהירות ובמקצועיות כפי שמצופה מעסקים מובילים

שקיפות
שקיפות

מי עומד מאחורי העסק, איך הוא נראה והיכן העסק ממוקם - שקיפות מייצרת אמינות

אמינות
אמינות

חוות דעת שליליות ודרך הטיפול בתלונות - חשובה לא פחות מהמלצות

מקצועיות
מקצועיות

האם לעסק קיימות התעודות וההכשרות המתאימות בתחום עיסוקו

מוניטין
מוניטין

איסוף המלצות לאורך זמן גם באתר טופר וגם בפלטפורמות אחרות

שאלות גולשים על גישור

מה זה גישור וכיצד אנחנו יכולים להיעזר בו?

הרעיון של גישור הוא להוביל שני צדדים שיש ביניהם אי הבנה, להגיע להסכמות ביניהם בהליך מסודר בעזרת גורמי מקצוע, מבלי לעבור הליך שיפוטי בו ייקבע מי צודק ומי לא.

 

המטרה של גישור היא לא לדון בשאלה מי צדק ומי לא, אלא להגיע להסכמות שיאפשרו לשני הצדדים, להמשיך ולעבוד ביחד או לקיים מערכת יחסים סדירה ותקינה. 

 

אנחנו יכולים להיעזר בגישור בכל מצב וסיטואציה, בהתאם לתנאים ובהתאם לצרכים שלנו. אפשר למצוא הליכי גישור בעניינים פרטיים, עסקיים, מוסדיים, ואפילו בעניינים בינלאומיים. בכל עניין אפשר להשתמש בהליך גישור. 

מה ההבדל בין משפט, בוררות או הליך גישור?

שלושת המצבים שונים בתכלית, למרות שבלא מעט מקרים אנחנו נוכל למצוא אנשים שעומדים בראש התהליך ויכולים לנהל את שלושתם (קרי, ישנם שופטים שיושבים בדין בבית משפט, ולימים יהיו מעורבים בהליכי בוררות וגם בהליכי גישור אם הם יתבקשו לעשות זאת). 

 

משפט – הליך שמתנהל תחת רשויות המשפט במדינה ומטרתו להחליט מי צודק ומי לא, האם אדם ביצע עבירה מסוימת או לא. הליך זה מתנהל באמצעות עדויות, ראיות וכלים אחרים.

 

בוררות – זה הליך דומה למשפט, אך הוא מתנהל מחוץ למערכת המשפט הממסדית. מדובר בהליך בו שני צדדים לא מגיעים להסכמות ביניהם, והם מוכנים ללכת אל גורם חיצוני שיקבל החלטה והם יהיו מוכנים לבצע אותה. בוררות זה עניין חברתי, קהילתי, לעיתים אפילו מגזרי. אפשר למצוא את זה במגוון רחב של תחומים, החל מעסקים וכלה באי הסכמות חברתיות שונות. 

 

גישור – הליך של גישור הוא גם ממסדי, שכן ישנם מגשרים שעובדים מטעם המדינה וגם באופן פרטי. מדובר על תהליך בו, שני הצדדים מוכנים לשבת עם גורם חיצוני ובעזרתו להגיע להסכמות, במהלכן כל צד מוותר קצת בשביל להגיע להסכמה ביניהם. אין כאן הליך שיפוטי, מי צודק ומי לא.

 

להבדיל ממשפט רגיל, גישור הוא הליך וולונטרי לרוב. כלומר, אף אחד לא יכול לחייב אותנו להסכים להליך כזה. עם זאת, בשנים האחרונות המדינה כן מחייבת זוגות שמתכוונים להתגרש, לפנות להליך גישור בשביל למנוע את הצורך בהליך משפטי. 

מי יכול להיות מגשר?

בעיקרון, כל אחד יכול ללמוד גישור ולהפוך להיות מגשר מן המניין, אם הוא עשה פרקטיקום בתחום (התמחות). הרבה פעמים מגשרים הם עורכי דין או שופטים בדימוס, אך הם יכולים להיות גם עובדים סוציאליים ואנשי מקצוע אחרים. הגישור יכול להיות המקצוע העיקרי שלהם וכן מקצוע צדדי.

 

מערכת המשפט בישראל מאפשרת למגשרים להירשם ולהפוך להיות מגשרים מטעם בית המשפט בהליכים שונים. עם זאת, לא חייבים להיות רשומים כמגשרים בשביל לעסוק בתחום (להבדיל מעורכי דין או שופטים). בכל מקרה, ברגע שיוצרים תהליך גישור, המסמך שמתקבל בסיומו אמור להיות מאושר על ידי בית המשפט שיהיה אפשר לבצע אותו והוא יעמוד במבחן שיפוטי. 

איך לומדים גישור?

לימודי גישור נערכים בצורות שונות היום.

 

באקדמיה לימודים אלו נערכים במסגרת תואר שני לרוב. 

 

לעומת זאת, אפשר למצוא מוסדות לא אקדמיים אשר עורכים לימודי גישור ומציעים אפשרות ללמוד את הנושא ולהיות מגשרים, בין אם זה בתחום ספציפי ובין אם זה באופן כללי. 

 

חשוב להדגיש שוב, בשביל להיות מגשר לא מספיק ללמוד את התחום, צריך גם לעבור פרקטיקום, התמחות תחת מגשר מקצועי, ולאחר מכן אפשר לעסוק בתחום. 

אילו סוגי גישור אנחנו יכולים למצוא?

בעיקרון, כמעט בכל תחום, בכל סכסוך ואי הבנה, אנחנו יכולים למצוא מגשרים שיעזרו לנו. אך ישנם אנשי מקצוע שמתמחים בתחומים מסוימים, בין אם זה דרך היכרות עמוקה עם התחום, ובאמצעות כלים שונים:

 

 

  • גישור זוגי
  •  
  • גישור משפחתי (ירושות, צוואות, מריבות משפחתיות וכדומה)
  •  
  • גישור בתחום הבנייה (כולל גישור בין שכנים) 
  •  
  • גישור עסקי-מסחרי
  •  
  • גישור בינלאומי (ישראל השתמשה בעבר הליכי גישור במקרים מסוימים)
  •  
  • גישור בהקשר של נזקים ופיצויים

כמה עולה גישור

עלויות הליכי גישור משתנים בהתאם לסוג הגישור ובהתאם לאדם שמנהל אותו. המחיר איננו קבוע, אך אפשר למצוא מחירונים המספקים תצוגה של עלויות על פי פרמטרים שונים. המחירים המוצגים כאן, הם על פי שעת גישור (בשביל למנוע מצב של עלויות גבוהות מדי, אפשר לקבוע מראש כמה מפגשים ייערכו בין הצדדים, וכמה שעות זה ייקח). 

 

 

גישור על ידי עורך דין – 1200-2200 שקל 

 

גישור על ידי שופט – 1800-2800 שקל 

 

גישור על ידי מגשרים כלליים – 500-1200 שקל

דירוג הקהילה

ממוצע המלצות על גישור - 2024

5/5

מבוסס על 372 תגובות
דירוג קהילת אתר תגובות הוא ציון משוקלל שמבוסס על תגובות מאומתות של גולשי האתר על העסקים הרשומים באתר. קראו את התגובות המלאות בכרטיסי העסק
Business Image

עסק זה אינו דורג עדיין

בקשה להתייעצות

פנייתכם תועבר לבית העסק לאחר שתיבדק ע"י צוות טופר

שליחה

מלאו את הפרטים

אנחנו נשלח את פרטי הפניה המלאים למייל זה ואת רשימת העסקים שנמצאו מתאימים

קוד אימות ישלח למספר זה

*ביצירת חשבון הנך מאשר את תנאי השימוש ואת מדיניות הפרטיות וקבלת דיוור אלקטרוני בנוגע לעדכונים ממערכת טי
Category Lead Success

פנייתך התקבלה בהצלחה!

תודה רבה, בית העסק קיבל את פנייתך, אנו מקווים שהמענה יהיה מהיר.

סגירה

שגיאה בשליחת הפנייה

סגירה
הצג מספר
ביטול
שיחזור סיסמה
הזינו את כתובת האימייל המשוייכת לחשבונכם
Category Lead
שלחנו לך אימייל
ברגעים אלו נשלח לכתובת האימיל יש לפתוח את האימייל ולעקוב אחרי ההנחיות
בחר את האופן בו תרצה להתחבר
שלחנו לך עכשיו מסרון עם קוד האימות שלך לא קיבלת? לחץ כאן לשליחה חוזרת

לחצו להתחברות
צרו חשבון בקלות ובמהירות עם

או

שכחתי סיסמה
*יצירת חשבון מהווה אישור תנאי השימוש ו מדיניות הפרטיות וכן קבלת דיוור אלקטרוני בנוגע לעדכונים ממערכת טופר
הודעת מערכת
כאן תרשם תוכן הודעת המערכת
צור קשר עם המערכת
הודעת מערכת
כאן תרשם תוכן הודעת המערכת
צור קשר עם המערכת