הולידיי הובלות

ציון 5.0

- 18 חוות דעת

המלצות אחרונות על הולידיי הובלות

מירב

מירב

29 ביולי 2015

חברת ההובלות שלי ב3 מעברים אחרונים. לא יחליף אותם בחיים. למה להחליף שעון שעובד מעולה? בכל המעברים איתם הכל תקתק כמו שעון, הם עמדו בזמנים, פרקו והעמיסו את הציוד שלי ללא שום בעיה, בכל המעברים לא נגרם אפילו נזק קטן ביותר. שירות נהדר, תבחרו בהם!

הביקורת הזאת עזרה לכם?

אליהו דג'ורייב

אליהו דג'ורייב

03 בדצמבר 2013

החבר'ה האלה היו מדהימים! המעבר הטוב ביותר אי פעם! הם היו דייקנים, יעילים, מקצועיים, מנומסים וזהירים עם הרהיטים שלנו! אין לי דבר אחד רע להגיד על חברה זו. ממליץ בחום! החבר'ה האלה עבדו קשה מאוד והמחיר משתלם!

הביקורת הזאת עזרה לכם?

מפת הגעה אל הולידיי הובלות

דרך זאב ז'בוטינסקי 127 , בני ברק

טלפון ומידע נוסף

עודכן לאחרונה:
21/03/2024
דרוג:
5 מתוך 5
כמות צפיות:
5553
כמות תגובות:
18
אזורי פעילות

בני ברק
סיווגים רלוונטיים

הובלות
חיפושים אזוריים

חוות דעת על הולידיי הובלות על פי הגולשים

18 חוות דעת

לא מרוצה מרוצה מעט לא רע מרוצה מאוד מרוצה

עבדתם עם הולידיי הובלות?

הוסיפו חוות דעת!

מירב

מירב

29 ביולי 2015

חברת ההובלות שלי ב3 מעברים אחרונים. לא יחליף אותם בחיים. למה להחליף שעון שעובד מעולה? בכל המעברים איתם הכל תקתק כמו שעון, הם עמדו בזמנים, פרקו והעמיסו את הציוד שלי ללא שום בעיה, בכל המעברים לא נגרם אפילו נזק קטן ביותר. שירות נהדר, תבחרו בהם!

הביקורת הזאת עזרה לכם?

אליהו דג'ורייב

אליהו דג'ורייב

03 בדצמבר 2013

החבר'ה האלה היו מדהימים! המעבר הטוב ביותר אי פעם! הם היו דייקנים, יעילים, מקצועיים, מנומסים וזהירים עם הרהיטים שלנו! אין לי דבר אחד רע להגיד על חברה זו. ממליץ בחום! החבר'ה האלה עבדו קשה מאוד והמחיר משתלם!

הביקורת הזאת עזרה לכם?

סילבי קלבו

סילבי קלבו

30 בנובמבר 2013

החבר'ה האלה היו נהדרים! בדרך כלל אני לא כותב תגובות אבל מגיעה להם את התגובה הזאת! הם עמדו בזמנים, היו חברותיים, מקצועיים והכי טוב שהם ידעו מה הם עושים! המחיר היה ממוצע אבל אחרי הגיהנום שעברתי במעבר הקודם שלי לפני כמה שנים החלטתי לא לחזור על הטעות ולחסוך במחיר. בחרתי בחברה הזאת מכיוון ששני חברים שכרו אותם והיו מרוצים. אם אתה מחפש מובילים איכותיים במחיר הוגן לך על החברה הזאת ללא היסוס. אנשים מהירים ונחמדים. הזמן של ההובלה היה בטווח הזמן המומלץ וההובלה עברה בצורה חלקה. המובילים היו מקצועיים,חרוצים,חברותיים ולא מפחידים (כמו שחוויתי עם מובילים אחרים), אני לא אשתמש או אחפש חברה אחרת לעולם!

קרא עוד
נימרוד בכר

נימרוד בכר

14 בנובמבר 2013

החברה הזאת נהדרת. הם העבירו אותי לפני שנה מה שהיה המעבר הראשון שלי כשאני מעביר רהיטים. המובילים שבאו היו נהדרים, חברותיים ויעילים. ברצינות, ברגע שהם באו הם התחילו לעבוד ומילאו את המשאית כל כך מהר. הם עטפו הכול היטב והובילו הכול לביתי החדש בצורה חלקה ובטוחה. הודעתי להם מראש שאני יגיע לביתי החדש בנפרד ושאני לא יכול לנהוג איתם אך הם הציעו לי טרמפ. מובילים מאוד נחמדים.

קרא עוד
איציק ר

איציק ר

13 בנובמבר 2013

החברה הזו מצויינת! המובילים הם רציניים ומקצועיים והכי נחמדים שיצא לי להכיר. הם עשו עבדוה מצויינת בהעברת הרכוש שלי ואף עזרו לי חודש לאחר מכן עם שידה כבדה מאוד בחינם. אני אשתמש רק בחברה זו מעתה והלאה.

הביקורת הזאת עזרה לכם?

אפרת אסולין

אפרת אסולין

10 בנובמבר 2013

החברה מקצוענית ביותר. צוות העברה היה ידידותי ומנומס מאוד, הם הגיע לפני הזמן שקבענו והם היו מאוד יעילים בעת העברה, הם עטפו לי את הרהיטים בצורה רצינית כדי להבטיח שלא יפגעו בעת העברה. המעבר התבצע בצורה חלקה מאוד ויום לאחר המעבר התקשרו לוודא שהעברה עברה בצורה טובה.

הביקורת הזאת עזרה לכם?

אהרון לוין

אהרון לוין

01 בנובמבר 2013

היה לנו את העונג לעבוד עם חברה זו פעמיים, הפעם האחרונה הייתה בסוף השבוע האחרון. הם יוצאי מן הכלל וסבירים מאוד במחיר בהשוואה לחברות אחרות שבדקתי. דברנו איתם בטלפון ובמייל על הצעת המחיר. צוות של 3 מובילים הגיעו בזמן ולא יכלו להיות יעילים יותר. הם היו מאוד מקצועיים, נחמדים והצליחו להתאים שהכל יכנס למשאית אחת. כל הדברים שלנו נארזו בשלום והם שמחו לעזור לנו בפריקה ולארגן את הריהוט מחדש לפי שביעות רצוננו. לא יכול להיות מאושר יותר מהמעבר ופעם הבאה שאני יעבור הם יהיו הטלפון הראשון שלי. ממליץ עליהם לכולם.

קרא עוד
ella abramov

ella abramov

29 באוקטובר 2013

היה לנו העברה נפלאה עם מובילים אלו. הם ביצעו את המעבר לקומה חמישית ללא מעלית! הם נזהרו מאוד על הרכוש שלי. הם הופיעו בזמן והיו נחמדים מאוד, ידידותיים וחרוצים. אמנם לא השירות הזול ביותר שמצאתי, אבל ממליץ עליהם לכל מי שמבצע העברה קטנה בשביל איכות העברה והשקט הנפשי.

הביקורת הזאת עזרה לכם?

אלה אפייאן אפייאן

אלה אפייאן אפייאן

26 באוקטובר 2013

הייתה העברה נהדרת עם החבר'ה האלה. התשלום היה בדיוק מה שנקבע מראש ולא היה שום עמלות נסתרות כמו שגיליתי בחברות אחרות בעבר. המובילים הגיעו בזמן שנקבע והתייחסו בכבוד לחפצים שלנו. אני שונא לעבור דירה ולא רוצה לעשות זאת שוב בקרוב... אבל אם הייתי צריך לעשות זאת שוב, בהחלט הייתי בוחר בחברה זו!:)

הביקורת הזאת עזרה לכם?

גילה גיל

גילה גיל

22 באוקטובר 2013

הייתה לנו מעבר ארוך וגדול, בערך 8 וחצי שעות. המובילים האלו עבדו כל כך קשה, כמעט בלי הפסקה, בימים הכי קרים של ינואר. הם היו אדיבים וחרוצים. הם הפכו מה שיכול היה להיות חוויה אומללה לחוויה הרבה יותר נסבלת. לא הייתי יכול לעשות את זה בלעדהים.

הביקורת הזאת עזרה לכם?

יונתן בוארון

יונתן בוארון

21 באוקטובר 2013

הייתי בצרה גדולה לפני תקופת החגים שהייתי צריך לעבור דירה והחברה שהזמנתי ביטלה את ההובלה. התקשרתי לחברה זו לראות אם היא יכולה לעזור לי בדקה ה-90, ולבסוף קבענו את ההובלה למחרת. למחרת היה ערב חג והרגשתי אסיר תודה על כך שהם קבעו איתי את ההובלה. קבעתי הכל עם יוסי שהיה מאוד מקצועי, הצעת המחיר שלו הייתה מדוייקת. שילמתי 850 ש"ח עבור חדר שינה מרוהט במלואו עם 40 ארגזים. המובילים עצמם היו מקצועיים מאוד,יעילים ומהירים, לא יכולתי להאמין כמה מהר הם העמיסו הכל ועוד עם עלייה של 3 גרמי מדרגות. הם עשו את ההובלה ב4 שעות הכוללות נסיעה ופריקה של הרכוש. אני ממליץ לכולם על החברה הנפלאה הזאת.

קרא עוד
רוני שהרבני

רוני שהרבני

17 באוקטובר 2013

הייתי צריך חברת הובלה בהתראה קצרה והולידיי הובלות היו נהדרים. יצרתי קשר במייל והם הגיבו במהלך כל שעות היום. יצרתי קשר עם מובילים אחרים כדי להשוות מחירים וחברה זו הייתה אחת מהאפשרויות הזולות ביותר. ביום המעבר המובילים הגיעו בדיוק בזמן. עדיין לא הכל היה ארוז והם עזרו לי לארוז את שאר הקופסאות. בסך הכל, המעבר עבר בצורה מועילה מאוד והמובילים היו אופטימים ונלהבים כל הזמן. מאוד התרשמתי מהמהירות שבו הוציאו את הכל מהרכב במיוחד בגלל שהנסיעה הייתה די ארוכה. בהחלט ישתמש בחברה זו שוב!

קרא עוד
אריה אהרונוביץ

אריה אהרונוביץ

15 באוקטובר 2013

היתה לי חוויה נהדרת עם הולידי הובלות. שכרתי אותם להעביר ספה מדירה של חבר בתל אביב לדירה שלי בהרצליה. הם נתנו לי הצעה מיידית וקבועה, בשונה מאחרים שאמרו שנראה לפי כמה זמן זה יקח וכאלו (אל תתקרבו לכאלו שלא נותנים מחיר). הם לקחו את הספה מהדירה של החבר, הגיעו לדירה שלי - פשוט הופיעו בפתח. הבעיה שהיתה היא שכשהם כבר היו בפתח של הדלת - גילינו שהספה לא עוברת!!!! הם יצאו מגדרם לנסות עשרות שיטות איך להעביר ובסוף הצליחו כששיחררו רגל אחת של הספה ובקושי בקושי היא נכנס. הם עבדו קשה, היו מנומסים ונחמדים ואפילו מצאו פתרון לבעיה לא פשוטה. בפעם הבאה - רק הולידיי הובלות

קרא עוד
אפרת כ

אפרת כ

28 בדצמבר 2012

בחיי! חווית המעבר הכי טובה שלי שהייתה עד כה! זה היה ממש קל למצוא את המובילים האלו בשביל העבודה, הצעת המחיר הייתה מעולה, הם היו פנויים ביום המעבר שלי והם היו ממש חברותיים. כל הזמן עדכנו ושאלו אותי אם הכל בסדר והאם אני צריך עוד משהו לפני ההובלה, צוות המשרד שלהם מדהים. צוות המובילים הגיע בזמן. זמן ההעברה הסתכם ב3 שעות כולל חצי שעה של נסיעה. המובילים היו מהירים, חזקים, מקצועיים וחכמים. לא נגרם נזק לחפציי כלל. היה לי כמה חפצים מאוד עדינים ועתיקים, הודעתי למובילים על החפצים הללו והם פשוט דאגו להם כמו שצריך. אני פשוט שמח מאיך שהם טיפלו בחפצים שלי. תשתמשו במובילים האלו!

קרא עוד
Anna Feferman

Anna Feferman

25 בדצמבר 2012

בטחתי במובילים האלו במשך 4-5 מעברים. הם היו יעילים מהירים ונתנו לי מחיר הוגן עם שירות לקוחות מצוין. הם באמת שואפים להיות הטובים ביותר והם באמת רוצים לשמח את הלקוחות שלהם. המעבר האחרון לא הלך כל כך טוב. לכל הרהיטים שרובם חדשים הייתה מין שריטה עליהם. למזנון העץ שלי היה שבר ענקי בצידו בעקבות המעבר ועוד שבר בדלת. אולי הם שכרו מובילים חדשים שהם לא כל כך זהירים. רק תהיו מודעים לכך שאתם צריכים לוודא מי מוביל את הרהיטים החדשים שלכם. השטיחים היו מוכתמים בטביעות רגליהם של המובילים. אנחנו יידענו את יוסי שמיד שכר מנקה שטיחים מקצועי כדי לטפל בבעיה. אנחנו מאוד מעריכים שהוא פתר את זה במהירות. אנחנו נשכור אותם למעבר הבא אבל בזהירות נוספת.

קרא עוד
טען עוד חוות דעת

שאלות גולשים על הולידיי הובלות

מה הדירוג של הולידיי הובלות?

הדירוג של הולידיי הובלות על פי גולשי אתר טופר (T) הוא 5

מה חושבים על הולידיי הובלות הלקוחות שלו?

באתר טופר (T) תוכלו למצוא 18 ביקורות על הולידיי הובלות לדוגמא: היתה לי חוויה נהדרת עם הולידי הובלות. שכרתי אותם להעביר ספה מדירה של חבר בתל אביב לדירה שלי בהרצליה. הם נתנו לי הצעה מיידית וקבועה, בשונה מאחרים שאמרו שנראה לפי כמה זמן זה יקח וכאלו (אל תתקרבו לכאלו שלא נותנים מחיר). הם לקחו את הספה מהדירה של החבר, הגיעו לדירה שלי - פשוט הופיעו בפתח. הבעיה שהיתה היא שכשהם כבר היו בפתח של הדלת - גילינו שהספה לא עוברת!!!! הם יצאו מגדרם לנסות עשרות שיטות איך להעביר ובסוף הצליחו כששיחררו רגל אחת של הספה ובקושי בקושי היא נכנס. הם עבדו קשה, היו מנומסים ונחמדים ואפילו מצאו פתרון לבעיה לא פשוטה. בפעם הבאה - רק הולידיי הובלות

איפה ממוקם בית העסק של הולידיי הובלות?

הולידיי הובלות ממוקם בכתובת דרך זאב ז'בוטינסקי 127 בני ברק. ניתו להשיג אותו בטלפון 072-3315215
הצג מספר
Business Image

עסק זה אינו דורג עדיין

בקשה להתייעצות

פנייתכם תועבר לבית העסק לאחר שתיבדק ע"י צוות טופר

שליחה

מלאו את הפרטים

אנחנו נשלח את פרטי הפניה המלאים למייל זה ואת רשימת העסקים שנמצאו מתאימים

קוד אימות ישלח למספר זה

*ביצירת חשבון הנך מאשר את תנאי השימוש ואת מדיניות הפרטיות וקבלת דיוור אלקטרוני בנוגע לעדכונים ממערכת טי
Category Lead Success

פנייתך התקבלה בהצלחה!

תודה רבה, בית העסק קיבל את פנייתך, אנו מקווים שהמענה יהיה מהיר.

סגירה

שגיאה בשליחת הפנייה

סגירה

הולידיי הובלות

דדרג את בית העסק

הוסף נייד לאימות

למה אנחנו מבקשים?

אתר טופר משתמש בתגובות אמיתיות, כדי שנוכל לאשר את זהותכם, אנחנו לא שומרים את מספר הטלפון
העלאת תמונות
אישור ושליחה
אישור ושליחה
Category Lead Success
תודה! תגובתך נקלטה בהצלחה

דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית קונסקטורר אדיפיסינג אלית. סת אלמנקום ניסי

סגירה
הודעת מערכת
כאן תרשם תוכן הודעת המערכת
צור קשר עם המערכת
ביטול
שיחזור סיסמה
הזינו את כתובת האימייל המשוייכת לחשבונכם
Category Lead
שלחנו לך אימייל
ברגעים אלו נשלח לכתובת האימיל יש לפתוח את האימייל ולעקוב אחרי ההנחיות
בחר את האופן בו תרצה להתחבר
שלחנו לך עכשיו מסרון עם קוד האימות שלך לא קיבלת? לחץ כאן לשליחה חוזרת

לחצו להתחברות
צרו חשבון בקלות ובמהירות עם

או

שכחתי סיסמה
*יצירת חשבון מהווה אישור תנאי השימוש ו מדיניות הפרטיות וכן קבלת דיוור אלקטרוני בנוגע לעדכונים ממערכת טופר
הודעת מערכת
כאן תרשם תוכן הודעת המערכת
צור קשר עם המערכת
הודעת מערכת
כאן תרשם תוכן הודעת המערכת
צור קשר עם המערכת