מידע על קרית מלאכי

תגובות נבחרות

  • שירות על רמה, אוכל מדהים, צוות נפלא, מה צריך יותר מזה?

    נסיה - מתחם חלומות ואירועים
  • חנות הבגדים הכי גדולה והכי נעימה בקרית מלאכי! מגוון ענק של פריטים ואביזרי אופנה, המון חניה חינם מסביב, שירות נעים ויעיל ומחירים שעושים נעים לכיס.

    סלקשיין
  • לפני כשבוע חיפשתי מתקין למזגן 1כוח סוס לחדרי... חברי המליץ לי על חברת אבי-קור !! ברצוני לציין כי קיבלתי שירות אדיב ויחס אישי. מחיר סביר ועבודה ברמה גבוה! לכן אני ממליץ בחום להתקשר לאבי-קור.

    אבי-קור
  • ישראל רחמים הוא מסוג סוכני הביטוח של פעם שמלווה אותך ממש כשצריך וזה עדיף מסוכן וירטואלי. מדובר באיש אמין, מקצוען, סבלני וסובלני והחשוב מכל תומך בלוקח כן ירבו כאלה ישראל בטח בה'

    רחמים ביטוחים
  • אלום נוף הוא הספק-אני הלקוחה. העסקה כללה מוצרים של קליל בלבד. סעדיה הבעלים אמור היה לספק את הסחורה במלואה, בהתחלה הביא חלק מהסחורה ואמר שתוך יום יומיים יביא את השאר, היום אני ברדיפות מעל חודשיים אחריו, סינונים בטלפון הבטחות שווא וכלום, אין עם מי לדבר, איפה הכסף? כבר נתתי לו את מלוא הסכום כי טען שעל מנת שיוכל לספק את כל הסחורה חייב את התשלום האחרון, אני לקוחה שמאוד לחוצה להיכנס לבית נפלתי בין הכיסאות ועדיין מחכה , ממשיכה לגור בבית מושכר כשיש לי בית חדש אבל מי יכול לעבור לבית כשאין את כל החלונות? המלצה: לא להאמין לו הוא נראה טיפוס טוב אבל בדיוק ההפך הגמור... אני בוכה כל יום בגללו.

    אלום נוף
  • אין להם מתחרים באיכות! היה לנו חומר על סב המשפחה ז"ל - כתוב במחברות ישנות. הם ערכו לנו מהחומר ספר מדהים בעריכה איכותית ומקצועית.

    חזק הוצאה לאור
  • לכל המעוניין אנו ממליצים בחום, רכשנו דירה בסטנדרטים גבוהים במחירים שווי נפש, השירות היה מעולה לכל דרישה שפנינו, קיבלנו עזרה בעיצוב ואפילו עזרה בהוזלת מחירים מול שינויים שביצענו. אנו רוצים להודות ל-י.ע.ו על הכל תודה רבה.

    י.ע.ו. חב לבניה פתוח והשקעות בעמ
  • מחירים סבירים מאוד , עבודה מיוחדת, ייצור מטבחים בצורה מקצועית ביותר...!! כדאי וש!!ה לבוא לראות להתעניין ו....להזמין...! תודה לכולם, ויום טוב....

    רפי מטבחים
  • בתור גננת אני עובדת עם דניאלי ציוד לגני ילדים בקרית מלאכי כבר מספר שנים. החבר'ה אמינים עם שירות אדיב ומקצועי ומוצרים איכותיים. המחירים שלהם קצת יותר נמוכים ממחירי השוק... בשורה התחתונה- ממליצה בחום!

    דניאלי צעצועים
  • בבנק לאומי סניף קריית מלאכי יש מנהל סניף שמנחה אותך ועוזר לך לבחור את ההחלטות הנכונות בשבילך למען טובתך האישיתבין אם זה ייעוץ בחיסכונות/ בחשיבה כלכלית ועוד... בבנק לאומי יש שירות איכותי עם אנשים מקצועיים .

    בנק לאומי
ביטול
שיחזור סיסמה
הזינו את כתובת האימייל המשוייכת לחשבונכם
Category Lead
שלחנו לך אימייל
ברגעים אלו נשלח לכתובת האימיל יש לפתוח את האימייל ולעקוב אחרי ההנחיות
בחר את האופן בו תרצה להתחבר
שלחנו לך עכשיו מסרון עם קוד האימות שלך לא קיבלת? לחץ כאן לשליחה חוזרת

לחצו להתחברות
צרו חשבון בקלות ובמהירות עם

או

שכחתי סיסמה
*יצירת חשבון מהווה אישור תנאי השימוש ו מדיניות הפרטיות וכן קבלת דיוור אלקטרוני בנוגע לעדכונים ממערכת טופר
הודעת מערכת
כאן תרשם תוכן הודעת המערכת
צור קשר עם המערכת
הודעת מערכת
כאן תרשם תוכן הודעת המערכת
צור קשר עם המערכת

סיווגים פופולאריים