מידע על קרית שמונה

תגובות נבחרות

  • השירות כאן הוא מעל למצופה, מרגע שמגיעים אל הגן לטעימות ועד סוף האירוע הם איתך לאורך כל הדרך. המקום נראה מצוין ומטופח מאד. האוכל בניהול ניר בן סימון פשוט נפלא. תודה רבה לכל הצוות מיכאל נדב שמעון עיליי וכולם על יום מושלם!

    גן בגומא - גן אירועים בגליל
  • לחברת ספיד הובלות היה פשוט קל ונוח לעבור דירה אתכם, הראתם לנו שיש על מי לסמוך, זמינים לכל דרישה ובקשה אשר הועלתה על ידנו. העבודה נעשתה בצורה מקצועית, יסודית ובזהירות רבה, אנו בטוח נשתמש בשירותיכם גם בעתיד.

    ספיד הובלות
  • הוא בנה לי בעבר ארונות ועשה עבודה נהדרת, אני ממליץ בחום להזמין אותו, איש מדהים

    עדו גזית
  • תודה לך רמי על הטיפול המסור, עשית לנו את החג, באמת. איש יקר

    ד"ר רמי פרלשטיין
  • המון תודה על שירות מהיר, יסודי ומקצועי, אין עליכם

    דודי שמש האחים טיאר
  • בזכות מירב השקעות מצאתי נכס במושב בצפון, אליו אני יכול להגיע בחגים וליהנות מהשלווה הפסטורלית של הגליל. זה לא היה קל אבל משתלם. תודה לכם צוות יקר

    מירב השקעות
  • קנינו שם שלשום וילון ומוט שברשת אחרת עלה יותר והופתענו לטובה מהחיר האטרקטיבי-עובדים ניגשו אלינו מיד עם הגעתנו והיה נעים לשהות במחלקה

    הום סנטר
  • יש לי חברת ניקיון ומעת לעת לקוחות מבקשים ממני המלצות של גננים, אני תמיד ממליצה להם קודם על גינוני יהב של ליאור. הוא הקים לשני לקוחות שלי גינה ועשה עבודה כל כך טובה שהם חזרו אלי והודו לי במילים חמות על ההמלצה, אז מאז אני ממליצה רק עליו. איש נפלא ומיוחד, אל תפסידו אותו!

    גינוני יהב
  • תושבי הצפון המגדלים בע"ח ומגיעם לחנותו של ארנון נתקלים בשירות הכי מקצועי שיש בשוק. המוכרים בחנות מתאימים בצורה המקצועית ביותר את סוג המזון לחיכו ולצרכיו של בעל החיים ולכיסו של הבעלים ובד"כ אף דואגים לצ'פר במתנה קטנה. אם זכיתם וארנון נמצא בחנות באותו היום תצאו משם גם עם צחוק גדול שילווה אתכם לפחות עד סוף היום!!!

    דוגי סטייל
  • אני חייב לציין את מקצועיות המקום ,המנהל-יחיאל וצוות הטכנאים, כתקליטן נהגתי לטפל בציוד שלי במרכז הארץ בגלל דעת קדומות, שילמתי מחירים גבוהים נסיעות ואובדן ימי עבודה וזמן רב-עד שפגשתי את-יחיאל-מאלקטרו פיקס,...מס שעות לפני אירוע גיליתי שיש לי תקלה ברמקולים מוגברים ובמסך LCD לא האמנתי שאצא מזה בזמן שנותר ןבאלקטרו פיקס עשו את הבלתי יאמן ותיקנו את הציוד במקצוענות וגם הרגיעו אותי לגבי המסך שאים לא יתוקן בזמן יתנו לי מסך חילופי כאמור לבסוף הם תיקנו הכל ובמחיר סביר נמוך יותר ממרכז הארץ, מאז אני לקוח נאמן וגם ממליץ לכל מכריי ואפילו לתקליטנים אחרים מאז תיקנתי ציוד נוסף שאמרו לי שלא ניתן לתקנם במרכז הארץ.

    אלקטרו-פיקס
ביטול
שיחזור סיסמה
הזינו את כתובת האימייל המשוייכת לחשבונכם
Category Lead
שלחנו לך אימייל
ברגעים אלו נשלח לכתובת האימיל יש לפתוח את האימייל ולעקוב אחרי ההנחיות
בחר את האופן בו תרצה להתחבר
שלחנו לך עכשיו מסרון עם קוד האימות שלך לא קיבלת? לחץ כאן לשליחה חוזרת

לחצו להתחברות
צרו חשבון בקלות ובמהירות עם

או

שכחתי סיסמה
*יצירת חשבון מהווה אישור תנאי השימוש ו מדיניות הפרטיות וכן קבלת דיוור אלקטרוני בנוגע לעדכונים ממערכת טופר
הודעת מערכת
כאן תרשם תוכן הודעת המערכת
צור קשר עם המערכת
הודעת מערכת
כאן תרשם תוכן הודעת המערכת
צור קשר עם המערכת

סיווגים פופולאריים