מידע על רעננה

תגובות נבחרות

  • הגעתי לבני באלאנס דרך תוכנית רדיו ברשת ב' שבו הוא עונה לשאלות מאזינים והתרשמתי עמוקות מהעצות שנתן בתוכנית. בקשתי ממנו להתקין לי מדרסים בנעליים בהתאם להליכה שלי. בני יעץ לי לקנות נעליים חדשות של "ניו בלאנס" ולהתאים להם מדרסים ביו מכנים שהם הכי טובים בשוק. מאז השתנו חיי אני מרגיש הרבה יותר טוב עושה פעולות שקודם לא חלמתי לעשות ובקיצור האיש יודע את המקצוע וכדאי מאוד לפנות אליו . למדתי ממנו שהוא במקצוע כבר למעלה מ 20 שנה . זהו זמן לא מבוטל ומאפשר לטפל במיגוון של בעיות שצצות במהלך הטיפול. בני התגלה כאדם חביב שומר על קשר קבוע עם הלקוח . בני הזמין אותי לביקורת על מנת להתרשם ולשפר את ההליכה עם המדרסים. התרשמתי "שיש אבא" ולכן הייתי ממליץ לכל אחד לפנות אליו.

    בני באלאנס מכון אורטופדי למדרסים
  • קלודין מקצועית, עדינה ומוכשרת. עשיתי אצלה איפור קבוע גבות ושפתיים, יצא מושלם וטבעי. אני קוצרת המון מחמאות על העבודה המקצועית שלה.

    קלודין דוד קוסמטיקה בטכנולוגיה מתקדמת
  • ממליץ עליהם, עשינו אצלהם מדרסים והרמה מאוד גבוהה.

    מכון אורטופדי אריאל קומפורט
  • סמדר מספקת שירות נעים ומקצועי, יש לה מגוון גדול של תכשיטים מאוד יפים מזהב ויהלומים במחירים טובים, אני מאוד אהבתי את מה שראיתי, הזמנתי אצלה כמה תכשיטים ונהניתי מהרכישה

    סמדר תכשיטים
  • את איבון הכרתי דרך האינטרנט. לפני שהגעתי אליה היו לי הרבה "פצעונים" על הפרצוף שלא נעלמו בטיולים קוסמטיים רגילים. עם הזמן והטיפולים של איבון נפתרה לי הבעיה. אני ממליצה מאד לבני נוער שיש להם אקנה או רוצים טיפול קוסמטיקאי ללכת לאיבון. היא פותרת את הבעיה מהשורש. חוץ מזה שהיא קוסמטיקאית מקצועית ושהיא לא פוצעת את העור היא בן אדם טוב ונעים.

    איבון לייבוביץ' - קוסמטיקאית פרא-רפואית
  • הוא עשה עבודה מדהימה עם החצר האחורית שלנו! אילן עזר לי לכסח את הדשא ולקצץ את העשבים.. הדשא שלנו בלי להגזים היה כ3-4 מטר! הוא ביצע את העבודה במחיר סביר מאוד. הוא גם גזז שיח קוצני שגדל על הגדר שלנו ללא תשלום. הוא עושה כל מיני עבודות גינון כמו כיסוח, גיזום, ניכוש עשבים ועוד.. אילן הוא בחור מאוד נחמד ומקצועי. ממליץ עליו :)

    אילן ופרח
  • אני מטופל עם כלבתי, קשת, כבר למעלה מ 14 שנה אצל ד״ר עפר צדוק ובשנים האחרונות במרכז הוטרינרי רעננה. בקרתי לראשונה אצל ד״ר צדוק כאשר גרתי באיזור ועד היום, למרות שאני מתגורר בתל אביב, אני חוזר ומגיע אליו למרפאה. מקצועיות ורצינות יחד עם אנושיות ואין סוף חביבות הן המאפיינות את עפר וצוות המרפאה, ומבחינתי אינן ניתנות להחלפה. כלבתי עברה מספר טיפולים וניתוחים במרפאה ותמיד בהצלחה מרובה. ברגעים הקשים קבלנו מעפר וצוות המרפאה את הטיפול המקצועי ביותר, במחירים הוגנים מאד והכל תוך רוגע ושלווה שכה חשובים במצבים אלו.

    המרכז הוטרינרי רעננה
  • יניב היקר איש שירותי ברמות. בנה לי אתר מדהים בדיוק כמו שחלמתי עליו. אין ספק בכלל שהגשים לי את המשאלה שלי, אתר ייצוגי לעסק שלי. תודה לך יניב❤️

    בי אנד די אתרים
  • מטפלת נפלא, אדם קשוב, יודעת איך לגשת למטופל שלו, מאוד התרשמתי ממנה

    אור שגב
  • מורה מעולה. תמיד כיף לי להגיע. למדתי דברים שלא הכרתי ביוגה, היא מעוררת השראה. אני ממש מחכה לשיעורים ואחרי שאני חוזרת הביתה אני מרגישה משוחררת רגועה. ממליצה בחום רב.

    יוגה וידיה
ביטול
שיחזור סיסמה
הזינו את כתובת האימייל המשוייכת לחשבונכם
Category Lead
שלחנו לך אימייל
ברגעים אלו נשלח לכתובת האימיל יש לפתוח את האימייל ולעקוב אחרי ההנחיות
בחר את האופן בו תרצה להתחבר
שלחנו לך עכשיו מסרון עם קוד האימות שלך לא קיבלת? לחץ כאן לשליחה חוזרת

לחצו להתחברות
צרו חשבון בקלות ובמהירות עם

או

שכחתי סיסמה
*יצירת חשבון מהווה אישור תנאי השימוש ו מדיניות הפרטיות וכן קבלת דיוור אלקטרוני בנוגע לעדכונים ממערכת טופר
הודעת מערכת
כאן תרשם תוכן הודעת המערכת
צור קשר עם המערכת
הודעת מערכת
כאן תרשם תוכן הודעת המערכת
צור קשר עם המערכת

סיווגים פופולאריים