ריהוט משרדי בבאר יעקב - מומלצי 2024
מחפשים ריהוט משרדי בבאר יעקב? רשימה מעודכנת אפריל 2024
ריהוט משרדי בבאר יעקב בשיתוף פעולה B144
ריהוט משרדי בבאר יעקב
22 חוות דעת
התייעצות ללא תשלום
"ממה היינו מרוצים: הדס מהמכירות היתה אחלה. יעוץ, עיצוב, שירות ותמיכה מושלמים. ארון יפה מאוד. קצת בעיות בגימור, בגלל השילוב של עץ עם דלתות שחורות, רואים למטה את הצבע עץ מבעד לדלתות. נראה קצת לא טוב. ממה לא כל כך מרוצים: פגמים וליקויים בארון, יותר מדי זמן עבר ועדיין לא הגיעו לתקן. מכות בצבע, דלת לא ת... "
נותן שירות בבאר יעקב
למה העסקים האלו
האם העסק עומד לרשות הגולשים במהירות ובמקצועיות כפי שמצופה מעסקים מובילים
מי עומד מאחורי העסק, איך הוא נראה והיכן העסק ממוקם - שקיפות מייצרת אמינות
חוות דעת שליליות ודרך הטיפול בתלונות - חשובה לא פחות מהמלצות
האם לעסק קיימות התעודות וההכשרות המתאימות בתחום עיסוקו
איסוף המלצות לאורך זמן גם באתר טופר וגם בפלטפורמות אחרות
שאלות גולשים על ריהוט משרדי בבאר יעקב
מה כולל ריהוט משרדי?
באופן טבעי, ריהוט משרדי כולל את הדברים הבסיסיים של ריהוט, שולחנות כסאות (למשרד, חדרי ישיבות), ארונות, מדפים, כוורות, ומערכות ישיבה. לצד זה, אנחנו יכולים למצוא פריטי ריהוט כמו כסאות מנהלים, כורסאות ישיבה ללקוחות ולעובדים, דלפקים, עמדות קבלה ופתרונות אחסון לפריטים שונים.
ריהוט משרדי באופן טבעי, בעיצוב, סגנון וחומר, מתאים למשרד ואיננו מתאים לבית או לדירת מגורים.
מה הפרמטרים לרכישת ריהוט משרדי בצורה נכונה?
ישנם מספר פרמטרים בשביל לבחור ריהוט משרדי בצורה נכונה.
- צרכים משרדיים לסביבת עבודה נעימה ויעילה
- עיצוב המשרד והאופן בו הוא מתוכנן ובנוי
- כמה עובדים יש במקום ומה הם עושים בו
- סוג החומר ממנו עשוי הריהוט
- עמידות ואמינות המוצר
- היכולת לנייד אותו בצורה נוחה ממקום למקום
- הכלים שהוא נותן בשביל שיהיה ניתן להשתמש בו בצורה פרקטית
מה ההבדל בין משרד רגיל למשרד אופן ספייס מבחינת ריהוט?
משרד רגיל, לרוב, הוא משרד שיושבים בו עובד-שני עובדים (או קבוצה מצומצמת של עובדים). לכל עובד יש שולחן משלו, אפשר לעשות את זה בעיצוב מסוים שיאפיין את המשרד כולו.
אופן ספייס זה חלל בו יושבים הרבה מאוד עובדים, אחד ליד השני בצורות שונות. בדרך כלל באופן ספייס הריהוט הוא אותו דבר, יש בו שולחן (עם או בלי מגירות), כסא ולעיתים גם הפרדה בין השולחנות השונים. מדובר על ריהוט ועיצוב מאוד בסיסי.
איך רוכשים כסאות למשרד בצורה נכונה?
רכישת כסא למשרד היא דבר לא פשוט, מאחר והעובד משתמש בו לישיבה במשך 8-9 שעות ביממה. זאת אומרת שהוא צריך כיסא נוח, בטוח, חזק ובריא, בשביל שיוכל ליהנות מסביבת עבודה נוחה ונעימה ולשמור על הגב שלו בצורה סדירה.
היום אפשר למצוא כסאות אורטופדיים אשר מעניקים תמיכה מלאה לגב, במשענת עם ידיות שמעניקות תמיכה לידיים. חשוב שיהיה ניתן לכוון את הגובה של הכיסא כך שהרגליים יגיעו בדיוק לרצפה, וכמובן אפשר לנייד אותו בצורה נוחה ופשוטה.
איך נכון לקנות ריהוט משרדי?
על פניו, היום מאוד פשוט ונוח לקנות ריהוט משרדי בעזרת אתרי אינטרנט שונים, המאפשרים רכישה מבלי שיש צורך לגשת אל החנות ולבזבז זמן על כך. העניין הוא, שחשוב לדעת איך זה נראה, איך זה מרגיש (בוודאי כשמדובר על כסאות), וכן על מפרט טכני של המוצר, מידות וכדומה. לכן, הדבר הנכון לעשות זה לגשת לחנות או לסניף של רשת ולקנות שם ריהוט מתאים למשרד.
מחירון ריהוט משרדי
כל רשת וכל חנות מציעות ריהוט משרדי במחירים שונים. ישנם פרמטרים שונים שיכולים להשפיע המחירים, למשל, סוג פריט, גודל, החומר ממנו הוא עשוי, פונקציות, מותג ועוד. ישנם הרבה מאוד דברים שיכולים להשפיע על המחיר שנצטרך לשלם על פריט כזה או אחר.
שולחנות עבודה – 600-2000 שקל
שולחנות מנהלים – 2500-8000 שקל
שולחנות ישיבות – 2500-5000 שקל
כסאות משרד – 300-1500 שקל
כסא מנהלים – 500-1500 שקל
ארון קלסרים - 500-1500 שקל
ארון תיקיות – 500-1500 שקל
כוננית – 500-1500 שקל
ממוצע המלצות על ריהוט משרדי בבאר יעקב - 2024
עסק זה אינו דורג עדיין
בקשה להתייעצות
פנייתכם תועבר לבית העסק לאחר שתיבדק ע"י צוות טופר
מלאו את הפרטים
פנייתך התקבלה בהצלחה!
תודה רבה, בית העסק קיבל את פנייתך, אנו מקווים שהמענה יהיה מהיר.
שגיאה בשליחת הפנייה
בשביל לשמור על איכות העסקים באתר - אנו אוספים מהגולשים חוות דעת אמיתיות על בית העסק. בסיום השיחה תקבלו הודעת וואטסאפ בנוגע לאיכות השירות - תעזרו לנו (ולעסק) לשמור על איכות.