זארה בתל אביב

25 סניפים

6 חוות דעת

חנויות בגדים

"הייתה לי חוויה חיובית במיוחד בחנות הספציפית הזו. רמת המקצועיות של הצוות יוצאת מן הכלל. בניגוד להרבה חנויות אחרות, תמיד יש מישהו שעוזר. אוהב את זארה ואת השירות שלהם. 👍 "

דברו איתי

החשמונאים 96, קניון TLV , תל אביב

3 חוות דעת

חנויות בגדים

"את רשת זארה הכרתי בניו יורק וציפיתי להשקת הרשת בארץ. ומאז אנו קונים בארה בקביעות. קל מאד מאד למצוא בגדים לכל הזדמנות. מגוון מתאים לעבודה וכן לערב. השרות ידידותי ומסביר פנים. סילביה "

דברו איתי

איינשטיין 40 , תל אביב

1 חוות דעת

חנויות בגדים

"אני קונה מושבעת של זארה יש שם בגדים לכל מצב אירועים ספורטיבים קלאססים..תמיד יש בחנות צוות גדול שפונה ועוזר...המחירים נוחים.... "

דברו איתי

דרך מנחם בגין 132, קניון עזריאלי , תל אביב

2 חוות דעת

חנויות בגדים

"קיבלתי נעליים שניקנו בסוף עונה, ופריטים מסוף עונה ניתן להחליף עד 14 יום לאחר הקניה. הגעתי לשם כחודש לאחר מכן ולאחר שהסברתי בפני המוכרת את המקרה היא החליפה לי את המתנה לפריט אחר בלי בעיה. אני עוד חייבת לציין שקיים שם המבחר הכי גדול שיש. "

דברו איתי

דיזינגוף 50, דיזינגוף סנטר , תל אביב

זארה היא רשת בגדים בינלאומית מובילה. הרשת הגיעה לישראל בשנות התשעים ומאז כבשה מקום מכובד בעולם האופנה הישראלי. הרשת פונה אל ילדים, צעירים ומבוגרים, משני המינים. בגדי הרשת זוכים להצלחה גדולה בזכות איכותם, עיצובם ובזכות העובדה שהם נמכרים במחירים נוח לכל כיס. לרשת יותר מ-20 סניפים בישראל, כולם בקניונים ומרכזי קניות מרכזיים והם מושכים אלפי לקוחות כל שבוע. חנויות האופנה, המציעות אופנה מגוונת לכל המשפחה תחת קורת גג אחת, מתגאות בהיצע עשיר ומגוון של דגמים אופנתיים ואלגנטיים, במחירים נוחים לכל כיס. הרשת יצרה לעצמה בידול בשוק באמצעות זמן התגובה המהיר שלה לדרישות ולביקוש העולים מהשווקים האינדיבידואלים בהם היא פועלת.

הצג מספר
ביטול
שיחזור סיסמה
הזינו את כתובת האימייל המשוייכת לחשבונכם
Category Lead
שלחנו לך אימייל
ברגעים אלו נשלח לכתובת האימיל יש לפתוח את האימייל ולעקוב אחרי ההנחיות
בחר את האופן בו תרצה להתחבר
שלחנו לך עכשיו מסרון עם קוד האימות שלך לא קיבלת? לחץ כאן לשליחה חוזרת

לחצו להתחברות
צרו חשבון בקלות ובמהירות עם

או

שכחתי סיסמה
*יצירת חשבון מהווה אישור תנאי השימוש ו מדיניות הפרטיות וכן קבלת דיוור אלקטרוני בנוגע לעדכונים ממערכת טופר
הודעת מערכת
כאן תרשם תוכן הודעת המערכת
צור קשר עם המערכת
הודעת מערכת
כאן תרשם תוכן הודעת המערכת
צור קשר עם המערכת