מלונות באשקלון - מומלצי 2024
מחפשים בית מלון באשקלון? רשימה מעודכנת מרץ 2024
מלונות באשקלון בשיתוף פעולה B144
מלונות באשקלון
3 חוות דעת
"בסד אירוח שחימם את הלב... ברצוננו להודות ולברך את בעלי מלון "גני שמשון" באשקלון, מר בצלאל קוברי ובנו, צביקה, על האירוח הנדיב ומאור הפנים שחימם את הלב, כאשר התארחנו בשבת כד תמוז התשעב (14.07.12) לעריכת ברית מילה במקום. היחס החם והלבבי, רוחב הלב, עם הרבה רצון ונכונות להיטיב ולסייע הוסיפו לשמחת המצווה.... "
התמר 38 , אשקלון
2 חוות דעת
"התארחתי במלון באשקלון לשני לילות עם אימי. החדר היה עם מרפסת ענקית ופרטית מאד, נקי ונעים. ארוחת הבוקר חלומית. שירות של כל אנשי הצוות היה נפלא!!!!! הבריכה נקיה מאד. חדר כושר מלא במכשירים ומנהליו אדיבים ומקסימים. הג'קוזי גולת הכותרת, מאד מאד נהנתי ממנו.עונג אמיתי.מאגיע ומוסיקת הרקע מרגיעה. השתובבנו ונה... "
הטייסים 56 , אשקלון
1 חוות דעת
"ביקרנו במלון החוף באשקלון והיחס היה יחס אישי חשנו אירוח ביתי אותו לא חשים במלון גדול המחיר היה יחסית זול דבר שאיפשר לנו לצאת לחופשה גם כחסרי אמצעים. המלון אומנם לא מפואר אך לא צריך להסתכל בקנקן אלה מה יש בו יש אוכל ביתי מצויין יחס אישי ומה אני מחפש בחופשה "
יפה נוף 1 , אשקלון
1 חוות דעת
"הגענו כמה חברות ליום כיף במלון באשקלון כולל ספא. הנשים בקבלה של הספא נגישות ומקסימות, העיסוי היה נעים ונעשה בצורה מקצועית. מומלץ בחום, לא לוותר!!! "
גולני 11 , אשקלון
השונית 4 , אשקלון
למה העסקים האלו
האם העסק עומד לרשות הגולשים במהירות ובמקצועיות כפי שמצופה מעסקים מובילים
מי עומד מאחורי העסק, איך הוא נראה והיכן העסק ממוקם - שקיפות מייצרת אמינות
חוות דעת שליליות ודרך הטיפול בתלונות - חשובה לא פחות מהמלצות
האם לעסק קיימות התעודות וההכשרות המתאימות בתחום עיסוקו
איסוף המלצות לאורך זמן גם באתר טופר וגם בפלטפורמות אחרות
שאלות גולשים על בתי מלון באשקלון
הזמנתי מקום בבית מלון, כמה ימים לפני אני יכול לבטל מבלי לשלם קנס ביטול?
מרבית בתי המלון מאפשרים לבטל הזמנה ללא עלות 72 עד 24 שעות לפני ההזמנה. יחד עם זאת, ישנם אתרים מסוימים שמאפשרים להזמין דרכם חדרים בבתי מלון והם מציבים תנאים מעט שונים מאלה המוכרים בבתי המלון עצמם ולכן חשוב לשים לב, עד מתי ניתן לבטל בלי לשלם כלום. במקרים מסוימים, אפשר לבטל אחרי 72 שעות, בתשלום חלקי.
איך קובעים דירוג כוכבים של בתי מלון?
הדירוג נקבע על ידי מאפיינים שונים, כגון:
שירותי מזון
שירותי בידור
גודל החדרים
אטרקציות והפעלות,
נוחות
מיקום
ועוד.
מדובר על שילוב של מגוון מאפיינים שמתחברים ביחד. בתי מלון יכולים לעלות ולרדת בדירוג, בהתאם לשינויים שהם עוברים (לטובה או לרעה). לכוכבים יש השפעה על המוניטין של בית המלון וכן הם יכולים להשפיע על עלות השכרת חדר במקום.
מה ההבדל בין פנסיון מלא לחצי פנסיון?
בתי מלון מציעים סוגים שונים של אירוח.
פנסיון מלא כולל לינה ושלוש ארוחות (בוקר, צהריים, ערב).
חצי פנסיון מתייחס ללינה וארוחה, בדרך כלל זו ארוחת בוקר-ערב. זו יכולה להיות ארוחת בופה או ארוחה רגילה.
רוב בתי המלון מציעים חצי פנסיון, על מנת לחסוך מהלקוחות שלהם את הצורך לחפש מסעדה לארוחת בוקר או ערב. כך הם יכולים לאכול במסעדות בתי המלון.
האם הורים צריכים לשלם עבור תינוק וילד מחיר מלא?
במרבית בתי המלון, גובים מחיר מלא עבור ילד החל מגיל 12, עד אז המחיר הוא חלקי, כאשר בדרך כלל עד גיל 2-3, לא משלמים עבור מיטה אלא סוג של ביטוח אם חס וחלילה קורה משהו. ישנם בתי מלון שצריך ליידע מראש שבאים עם תינוק ואז הם מספקים מיטה, לעומת זאת ישנם בתי מלון שאין בהם מיטת תינוק וההורים מתבקשים להביא מהבית.
מה זה שירות הכל כלול?
שירות הכל כלול בבית מלון, מספק את כל מה שהלקוחות צריכים:
אוכל
פעילויות לילדים ולמבוגרים
שירות חדרים
שימוש בכל המתקנים (בריכות, ספא, חדר כושר, אטרקציות ימיות ועוד).
ישנם בתי מלון שכוללים גם חוף פרטי ופעילות ספורט ימי
מגרשי משחקים ועוד
הלקוחות יכולים לעשות שימוש המתקנים באופן חופשי ללא תשלום.
אילו שירותים בית מלון מחויב לספק לנו?
זה תלוי בסוג ובאיכות בית המלון. ישנם בתי מלון שמתחייבים לספק אך ורק מיטה וניקיון חדרים. לעומת זאת, ישנם בתי מלון שמספקים גם שירותים נוספים. החל משירותי חנייה, כביסה, שירות חדרים, הזמנת כרטיסים לאירועים ואמצעי תחבורה, ארוחות בוקר/צהריים/ערב, שמירת חפצים ועוד. כמובן ככל שהמחיר גבוה יותר כך סוג השירותים והאיכות שלהם, אמורים להיות גבוהים יותר. אפשר גם למצוא דוגמאות וסוגים שונים של חדרים, כל אחד שונה בגודלו ובאופי המתקנים והמכשירים שאפשר למצוא בתוכו.
מחירים של בתי מלום יכולים לנוע מסכום עשרות שקלים במלון זול ופשוט לאלפי שקלים במלון יוקרתי.
ממוצע המלצות על בית מלון באשקלון - 2024
4.9/5
עסק זה אינו דורג עדיין
בקשה להתייעצות
פנייתכם תועבר לבית העסק לאחר שתיבדק ע"י צוות טופר
מלאו את הפרטים
פנייתך התקבלה בהצלחה!
תודה רבה, בית העסק קיבל את פנייתך, אנו מקווים שהמענה יהיה מהיר.
שגיאה בשליחת הפנייה
בשביל לשמור על איכות העסקים באתר - אנו אוספים מהגולשים חוות דעת אמיתיות על בית העסק. בסיום השיחה תקבלו הודעת וואטסאפ בנוגע לאיכות השירות - תעזרו לנו (ולעסק) לשמור על איכות.